قاسم زاده با بیان اینکه امروز با گذشت حدود ۷ماه از سال آبی‌جاری،ورودی سدهای کشور درمقایسه با۵سال اخیر ۱۳ درصد کاهش یافته، گفت:خروجی سدهای کشور نیز در همین بازه زمانی کاهش ۳۳ درصدی داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آغاز خرید برنج به وسیله زنجیره‌ها و بازرگانان قیمت برنج هاشمی را ۱۳.۶ و طارم عطری را ۵.۶ درصد کاهش داد.
تهران- مدیرعامل آب منطقه‌ای استان تهران از کاهش ۵۰ میلیون مترمکعبی حجم مخازن آبی این استان خبر داد و از مردم خواست، با صرفه جویی ۱۰درصدی در مصرف آب به پایداری شبکه کمک کنند.
بهزادپور با بیان اینکه صنعت بیمه به سمت خصوصی شدن می رود، گفت: انحصار دولت در این صنعت ۱۳ درصد کاهش یافته و این به معنای افزایش ضریب شرکت‌های خصوصی است.
بهزادپور با بیان اینکه صنعت بیمه به سمت خصوصی شدن می رود، گفت: انحصار دولت در این صنعت ۱۳ درصد کاهش یافته و این به معنای افزایش ضریب شرکت‌های خصوصی است.
بهزادپور با بیان اینکه صنعت بیمه به سمت خصوصی شدن می رود، گفت: انحصار دولت در این صنعت ۱۳ درصد کاهش یافته و این به معنای افزایش ضریب شرکت‌های خصوصی است.
طی هفته جاری شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۳ درصدی همراه بود و شاخص هم‌وزن نیز بیش از ۳.۵ درصد از ارتفاع خود را از دست داد و کاهش ارزش معاملات خرد سهام به زیر ۱۰ هزار میلیارد تومان نشان از روز‌های کم‌رمقی در بازار سهام داشت. بازار سرمایه در معاملات امروز و قبل از تعطیلات سبزپوش می‌شود؟
روند ریزشی شاخص‌کل که از ابتدای هفته گذشته با شدت زیادی آغاز شده‌بود تا انتهای هفته ادامه یافت. در نهایت نماگر اصلی بورس که در اولین روز معاملاتی هفته پیش فاصله اندکی تا لمس سقف ۲‌میلیون و ۶۰۰‌هزار واحد داشت در آخرین روز معاملاتی هفته کانال ۲میلیون و ۳۰۰هزار واحد را نیز از دست داد و با کاهش ۲/ ۱درصدی نسبت به‌روز قبل‌تر در سطح ۲میلیون و ۲۷۸هزار‌واحدی ایستاد.
کاهش نرخ تورم سالانه به سطح روز‌های پایانی سال ۲۰۲۱ خبری خوب برای رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه محسوب می‌شود و امید‌ها به پیروزی او را افزایش می‌دهد. او در دوره زمامداری خود موفق شده در فاصله ژانویه ۲۰۰۵ تا مه ۲۰۱۸ نرخ تورم ترکیه را همواره پایین‌تر از ۱۳ درصد نگاه دارد.
شهرداری منطقه ۱۳ اقدامات سال ۱۴۰۱ این منطقه را تشریح کرد و گفت: ایمن سازی شبکه معابر، آشکارسازی گذرگاه ها و علایم ترافیکی، اصلاحات هندسی، علت اصلی کاهش میزان تصادفات منجر به فوت است.
سمنان- رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان بابیان اینکه طی ایام نوروز سال جاری با کاهش ۱۳ درصدی سرقت منازل در استان مواجه بودیم، گفت: برخورد با جرائم، نیازمند همراهی مردم، دستگاه‌ها و پلیس است.
رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ۸۲۱ نفر در صحنه تصادفات رانندگی از ۲۴ اسفند تا ۱۳ فروردین جان خود را از دست دادند، گفت:‌ به طور متوسط روزانه حدود ۴۵ نفر در تصادفات نوروزی جان خود را از دست دادند. این آمار در مقایسه با سال قبل بیانگر کاهش ۲۲ درصدی جانباختگان است. در این مدت همچنین ۱۶ هزار نفر هم مصدوم شدند.
رئیس پایگاه اطلاعات لرزه‌ای مرکز لرزه نگاری کشوری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران گفت: در سال ۱۴۰۱، ۷۰۰۰ زمین لرزه در کشور و نواحی همجوار ثبت شد.
از فروردین تا بهمن سال‌جاری بیش از ۱۳ میلیون و ۱۳۷ هزار تن نهاده دامی وارد کشور شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش وزنی ۱۸ درصدی را تجربه کرده است.
فروش موبایل چین با کاهشی بی سابقه و ۱۳ درصدی روبرو شده است. این پایین ترین میزان فروش موبایل در یک دهه اخیر به حساب می آید.
واردات نهاده های دامی تا پایان آذر ۱۴۰۱، ۹ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۴۲۶ تن بوده که درمقایسه با واردات ۱۳ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۹۹ تنی این کالا دردوره مشابه سال گذشته کاهش ۲۶ درصدی را نشان می دهد.
رکورد تحویل گاز به نیروگاه‌ها و صنایع فولاد،سیمان و پتروشیمی درپاییز۱۴۰۱ شکست،با وجود افزایش ۱۰درصدی مصرف سوخت معادل نیروگاه‌ها،مصرف نفت‌کوره در پاییز ۱۴۰۱، ۲۸ درصد نسبت به پارسال کاهش یافت
آمار دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور نشان می‌دهد با سپری‌شدن ۳۰ روز از سال آبی (۱۴۰۱-۱۴۰۲) میزان حجم آب در مخازن سد‌های کشور حدود ۱۸.۱۲ میلیارد مترمکعب بوده و شاهد کاهش ۱۴درصدی ورودی به مخازن نسبت به سال گذشته هستیم.
ماست خامه ای، خوشمزه و لذیذ، یک مکمل عالی برای رژیم کاهش وزن است. به طور خاص، ماست یونانی در هر وعده، غنی از پروتئین است که آن را به غذایی ایده‌آل برای کاهش وزن تبدیل می‌کند. سعی کنید یک فنجان (۲۸۵ گرم) ماست یونانی را با مقداری میوه، دانه چیا یا جوانه گندم مخلوط و در وعده صبحانه میل کنید.
نتیجه پژوهشی تازه نشان داده که نوشیدن چای دم کرده می‌تواند خطر مرگ و میر را کاهش دهد. به گفته پژوهشگران افرادی که دو فنجان یا بیش‌تر در روز چای می‌نوشند در مقایسه با افرادی که چای نمی‌نوشند بین ۹ تا ۱۳ درصد کم‌تر در معرض خطر مرگ و میر قرار می‌گیرند.
وزیر بهداشت گفت: ۸۰درصد واکسیناسیون در ۸۰ روز نخست دولت انجام شد. با افزایش واکسیناسیون میزان مرگ و میر کرونایی کاهش یافت. از آذر سال گذشته تاکنون ۱۳ درصد مرگ و میر کرونایی کاهش یافته است.
بر اساس اعلام بانک مرکزی، نرخ سود بین بانکی در پایان هفته منتهی به ۱۳ مرداد با ۰.۴۹ درصد کاهش نسبت به هفته قبل به ۲۰.۶۴ درصد رسید.
سلطانی با اشاره به اینکه حال سوال مهم این است که "چرا دولت تن به اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی نمی‌دهد"، اذعان داشت: اگر دولت کالابرگ بدهد، دیگر دستش برای خلق پول و جابجایی پول باز نیست، این درحالیست که حداقل ۲۰ درصد از ارزش یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی که دولت به مردم داده، طی این دوماه اخیر کم شده، مانند همان بلایی که سر یارانه ۴۵.۵۰۰ تومانی آمد، با توجه به تورمی که وجود دارد، در سال ۸۸ این یارانه معادل ۴۵ دلار بود، امروز بعد از ۱۳ سال ارزش آن به کمتر از ۱.۵ دلار کاهش پیدا کرده است.
بر اساس اعلام بانک مرکزی، نرخ سود بین بانکی در پایان هفته منتهی به ۱۳ مرداد با ۰.۴۹ درصد کاهش نسبت به هفته قبل به ۲۰.۶۴ درصد رسید.
در حال حاضر مشکلی که گریبانگیر خودروسازان است و اجازه نمی‌دهد، محصولات اقتصادی تولید شود، بالا بودن هزینه تولید است، باید تولید در این صنعت اقتصادی و به صرفه شود، که برای انجام این کار خودروسازان باید از سایر هزینه‌های اضافی خود بکاهند و بهره‌وری تولید خودرو را افزایش دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ