وزیر بهداشت گفت: ۸۰درصد واکسیناسیون در ۸۰ روز نخست دولت انجام شد. با افزایش واکسیناسیون میزان مرگ و میر کرونایی کاهش یافت. از آذر سال گذشته تاکنون ۱۳ درصد مرگ و میر کرونایی کاهش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملوان نمایش قابل قبولی و سزاوارانه‌ای مقابل استقلال داشت.
مدافع میانی تیم ملی ایران مهره قابل اعتماد امیر قلعه‌نویی در ترکیب است.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: در اصول پایه‌‎ای سازمان پزشکی قانونی کشور، مهم‌ترین مأموریت خود را خدمت به مردم و کارآمدکردن سازمان می‌دانیم.
طبق آمار، در سالی که گذشت نسبت به سال ۱۴۰۰، میزان صادرات فولاد ایران افت قابل توجهی را تجربه کرده است. در مجموع قریب به ۱۴ میلیون و ۶۴۰ هزار تن انواع اقلام فولادی (شمش، محصولات و مقاطع فولادی و آهن اسفنجی) صادر شده که نسبت به میزان صادرات صورت گرفته در مدت مشابه سال ۱۴۰۰، افت چهار تا ۱۸ رصدی رخ داده است.
کمیسیون حقوق بشر سودان در بیانیه‌ای اعلام کرد: آمار قربانیان درگیری‌ها در سودان قابل شمارش نیست و خارطوم در آستانه یک فاجعه انسانی قرار دارد.
سید ابراهیم رئیسی در دیدار با مردم خوزستان گفت: آمار بیکاری در استان خوزستان قابل قبول نیست؛ استان نیاز به کار جهادی دارد.
پرسپولیس در شب پیروزی یک بر صفر مقابل مس رفسنجان توانست آمار قابل قبولی از تصاحب توپ و پاس های موفق هم برای خود ثبت کند.
تغییر شرایط اقتصادی و بالا رفتن قیمت کالا و خدمات در کشور مشکلی است که انکارناشدنی است و همین موجب شده تا آثار آشکار و پنهان در همه زمینه‌ها قابل لمس باشد. همین تورم سبب می‌شود تا قیمت دیه که در پایان هر سال تعیین می‌گردد، افزایش یابد وبه دنبال آن، قیمت بیمه نامه‌های شخص ثالث هم افزایش می‌یابد؛ اما این پایان ماجرا نیست، زیرا در هر بیمه نامه شخص ثالث، یک گزینه پنهان افزاینده قیمت وجود دارد که قابل تامل است.
تغییر شرایط اقتصادی و بالارفتن قیمت کالا و خدمات در کشور مشکلی است که غیر قابل انکار است و همین موجب شده تا آثار آشکار و پنهان در همه زمینه‌ها قابل لمس باشد. همین تورم سبب می‌شود تا قیمت دیه که در پایان هر سال تعیین می‌گردد افزایش یابد وبه تبع آن قیمت بیمه نامه‌های شخص ثالث هم افزایش می‌یابد، اما این پایان ماجرا نیست، زیرا در هر بیمه نامه شخص ثالث یک گزینه پنهان افزاینده قیمت وجود دارد که قابل تامل است.
تیم فوتبال تراکتور از زمان روی کار آمدن «پاکو خمز» به اندازه پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر ایران امتیاز گرفته است که این یک آمار قابل توجه برای سرمربی اسپانیایی محسوب می‌شود.
به تازگی بانک مرکزی پس از گذشت بیش از چهار سال، نرخ تورم را از حصر خود خارج و جزئیات تغییرات قیمتی در یازدهمین ماه سال را اعلام کرد. تغییراتی که نسبت به دیگر مرجع آماری کشور، تفاوت‌هایی دارد؛ اما این رویکرد بانک مرکزی مبنی بر ارائه آمار تورم، قابل تقدیر است.
وضعیت تورم در کشور آنقدر عیان و قابل لمس است که حتی نیازی به آمار ندارد و همه مردم می‌دانند در کشور چه خبر است. مردم به خوبی می‌دانند گوشت، مرغ، برنج و ... طی این یک سال چقدر افزایش داشته است. بنابرین اصلا آقای رئیسی بگویند ما تورم ۲ درصدی داریم. فرقی نمی‌کند.
ثبت سه گل و یک پاس گل به خوبی نشان‌دهنده این موضوع است که سهرابیان چه مهره مهمی برای گل‌گهر به شمار می‌رود.
سال گذشته ٣٠ درصد از خانوارهای کشور، یعنی بیش از ٧ میلیون و ٨٠٠ خانوار حداقل یک سفر داشته‌اند اما در مقابل آن ۷۰ درصد خانوارها یعنی بیش از ۱۸ میلیون خانوار سفر نرفته‌اند.
با توجه به آمار بازی‌های تیم ملی بسکتبال در انتخابی‌های جام جهانی، محمد جمشیدی بیش‌ترین زمان حضور در زمین را به خود اختصاص داده است.
ملی پوش ایرانی پورتو با یک آمار قابل توجه به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار با اتلتیکو انتخاب شد.
سرمربی آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد بتوانند نمایش خوبی مقابل نساجی داشته باشند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا آمار شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی این قاره را منتشر کرد.
پیام نیازمند حتی در آن روزهای ابتدایی حضورش در لیگ برتر هم دروازه‌بانی مطمئن و قابل اعتماد نشان داد.
بررسی آخرین آمار مربوط به صنعت فولادسازی نشان می‌دهد که در ۵ ماه نخست امسال، اگرچه تولید فولاد رشد ۱۷ تا ۲۱ درصدی داشته اما در مقابل صادرات با کاهش قابل توجهی مواجه شده است.
عملکرد پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی فصل جاری لیگ برتر نشان از پیشرفت این تیم نسبت به فصل‌های گذشته و تلاش برای پس گرفتن عنوان قهرمانی از استقلال می‌دهد.
آمار دهه ابتدایی محرم سال جاری نشان می‌دهد با وجود برداشته شدن محدودیت‌های کرونایی، استقبال مخاطبین از سامانه تکیه، نسبت به سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.
نسخه اولیه نئوبانک «فردا» (نئوبانک مشترک بانک ایران زمین و هلدینگ های‌وب) از امروز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت در اختیار کاربران قرار گرفت.
ایشان فرمودند راه حل چیست؟ همگی گفتیم ختم جنگ با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ یا شکل دیگر. امام نگران عدم وفای دشمن بودند و ناراحتی مردم حزب الله که احتمال اول را ضعیف و احتمال دوم را هم در مقابل خوشحالی بخش عظیمی از مردم و آثار مثبت صلح قابل تحمل دانستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ