طی هفته جاری شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۳ درصدی همراه بود و شاخص هم‌وزن نیز بیش از ۳.۵ درصد از ارتفاع خود را از دست داد و کاهش ارزش معاملات خرد سهام به زیر ۱۰ هزار میلیارد تومان نشان از روز‌های کم‌رمقی در بازار سهام داشت. بازار سرمایه در معاملات امروز و قبل از تعطیلات سبزپوش می‌شود؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بورس امروز با افت قابل توجه ۲۹ هزار واحدی به سطح یک میلیون ۹۶۷ هزار واحدی رسید و افت ۱.۵ درصدی را تجربه کرد. شاخص هم وزن نیز با افت ۱۳ هزار ۷۷۶ واحدی به ۶۹۷ هزار واحد رسید. با توجه به افزایش عرضه‌ها در پایان معاملات امروز بازار فردا چگونه خواهد بود؟
شاخص کل بورس طی معاملات روز پایانی کار خود را با یک افزایش خوب به پایان رساند و در محدوده ۲.۲۰۲ میلیون واحدی ایستاد. آیا امروز شنبه بازار سرمایه باز هم سبز رنگ خواهد شد؟
در معاملات روز یکشنبه، ۱۱ تیر ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۱۳ هزار و ۴۸۰ واحد نسبت به روز کاری گذشتهرشد کرد وتا سطح ۲ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۳۹۵ واحد بالا آمد و به بالای نیمه کانال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی رشد کرد تا در این محدوده شاهد حمایت از شاخص باشیم. این روند رو به رشد امروز هم ادامه خواهد داشت؟
بازار بورس تهران در اولین روز تابستانی با رویه منفی کار را آغاز کرد و شاخص بورس تهران با افت بیش از ۱۱ هزار واحدی همچنان در محدوده‌های ۲.۱۶۰ میلیون واحدی ایستاده است. امروز باز هم بازار نزولی خواهد بود؟
شاخص کل بورس تهران روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه را با رشد ۶ هزار و ۹۴۰ واحدی نسبت به روز سه شنبه پشت سر گذاشت و توانست تا ارتفاع ۲ میلیون و ۱۷۳ هزار و ۸۸۷ واحدی بالا بیاید. آیا فصل تابستان ۱۴۰۲ دوباره رونق به بورس تهران بازمی گردد؟
شاخص کل بورس تهران در روز چهارشنبه در حالی برای سومین روز متوالی شاهد رشد بود که توانست با ۱۵ هزار واحد افزایش به ارتفاع دو میلیون و ۳۴۵ هزار واحدی صعود کند. بازهم بورس تهران شاهد ریزش خواهد بود؟
در معاملات روز شنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۲۳ هزار و ۳۲۴ واحد نزول کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۱۰ واحد پایین آمد. شاخص کل هم وزن بورس نیز با ریزش ۴ هزار و ۱۱۲ واحدی در رقم ۷۶۰ هزار و ۹۷۴ واحدی ایستاد. امروز در آخرین روز اردیبهشت ماه شاخص کل باز هم منفی خواهد شد؟
بورس تهران پس از ثبت دو هفته کاهشی، هفته گذشته توانست بازدهی مثبت و متعادلی را با صعودی نزدیک به ۲ درصدی برای شاخص کل تجربه کند. این هفته بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟
شاخص کل بورس دوشنبه ۱۵ هزار و ۴۶۸ واحد رشد کرد و به عدد یک میلیون و ۳۰۱ هزار و ۳۷۱ واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز امروز ۳ هزار و ۸۳۷ واحد رشد کرد و به عدد ۷۵۲ هزار و ۴۴۱ واحد رسید. امروز در آخرین روز معاملاتی هفته بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
شاخص کل بازار بورس امروز (یکشنبه ۲۴ اردیبهشت) پس از ثبت ۵ روز منفی ۷۱ هزار و ۸۸۲ واحد رشد کرد و در کانال دو میلیون و ۲۸۵ هزار واحدی ایستاد. رشد بازار سرمایه ادامه دار خواهد بود؟
در معاملات روز دوشنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۱۲۵ هزار و ۷۶۱ واحد نسبت به روز کاری گذشته سقوط کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۳۱۴ هزار و ۴۰۶ واحد پایین آمد. امروز بازار به ریزش‌های سنگین ادامه خواهد داد؟
معاملات بورس روز چهارشنبه در نماد‌های شاخص‌ساز، با نوسانات منفی همراه شد و نماگر اصلی تالار شیشه‌ای با افت سه هزار و ۶۵۱ واحدی که معادل ۰.۱ درصد این شاخص است روبه‌رو شد. بر این اساس شاخص کل در پایان معاملات چهارشنبه در سطح دو میلیون و ۵۱۴ هزار واحدی ایستاد. امروز در اولین روز هفته شاخص تغییر مسیر خواهد داد؟
بورس تهران یک هفته مثبت دیگر را هم پشت سر گذاشت، اما نسبت به هفته‌های گذشته، سرعت رشد بازار کم شده است. این هفته چگونه بازار شروع خواهد شد؟
روند شاخص کل بورس تهران در هفته اخیر نیز صعودی بود، اما روز چهارشنبه شاخص تعدیل شد و با افت هزار و ۳۰۴ واحدی کار را به پایان برد. امروز دوشنبه پس از چندروز تعطیلی بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
شاخص بورس تهران امروز در نیمه دوم رخ بازی را تغییر داد و نقشه بازار به رنگ سرخ درآمد و شاخص با افت ۲۲ هزار واحدی همراه شد، آیا این نزول شاخص در آخرین روز هفته جاری نیز ادامه خواهد داشت؟
بورس تهران در روز چهارشنبه توانست بار دیگر به مسیر صعودی خود ادامه دهد و در حالی که شروع سرخ رنگی داشت، رشد ۰.۸۷ درصدی را در پایان بازار به ثبت رساند. بورس امروز شنبه چگونه خواهد بود؟
بورس تهران روز چهارشنبه با افزایش عرضه‌ها نسبت به روز‌های قبلی خود مواجه شد و در نهایت رشد شاخص کل بورس در هفته دوم اسفند ماه متوقف شد. بازار سرمایه هفته سوم اسفند را چگونه آغاز خواهد کرد؟
شاخص کل با رشد هشت هزار و و611 واحدی (معادل ۰.۵۶ درصد)، سطح یک میلیون و ۵۳۳ هزار واحدی را فتح کرد و پایین‌تر از میانه کانال ۱.۵ میلیون واحدی قرار گرفت و بهمن ماه را به پایان رساند. این روند رو به رشد ادامه خواهد یافت؟
بورس تهران در جریان معاملات روز قبل همچنان با افت همراه بود و در نهایت کار خود را با یک کاهش ۰.۶۷ درصدی به پایان رساند، شاخص هم‌وزن نیز شرایط نسبتا مشابهی را دنبال کرد و ۰.۷ درصد از ارتفاع خود را از دست داد. امروزدر آخرین روز معاملاتی هفته بازار سرمایه به کدام سمت می رود؟
شاخص کل بورس با رشد ۴۵ هزار و ۱۳۳ واحدی موفق شد به ارتفاع یک میلیون و ۴۵۴ هزار و ۸۷۸ واحد برسد. شاخص کل هم‌وزن بازار نیز با رشد ۹ هزار و ۷۴۰ واحدی به واسطه عملکرد مطلوب کلیت بازار سرمایه توانست به محدوده ۴۳۰ هزار و ۱۲۵ واحدی برسد. امروز این رشد بازار ادامه دار است؟
در جریان معاملات دیروز بازار سرمایه، شاخص بورس تهران برای دومین روز متوالی رشد کرد و ۲۰ هزار واحد بالا آمد. این روند صعودی بورس تا آخر هفته ادامه دار است؟
بازار دیروز وضعیت بهتری داشت و شاخص کل مثبت بود اما نتوانست جبران ریزش روز شنبه را داشته باشد؛ گروه پالایشی بعد از مدت‌ها که روند منفی طی کرد دیروز وضعیت بهتری را سپری کرد.بورس امروز چگونه خواهد بود؟
شاخص کل بورس روز چهارشنبه نسبت به روز کاری قبل ۳ هزار و ۱۴۹ واحد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۴۱۳ هزار و ۵۷۳ واحد رسید. بورس امروز شنبه ۲۸ آبان ماه چگونه خواهد بود؟ صعود یا نزول؟
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات هفته جاری، ادامه‌دهنده نوسانات هفته گذشته بود و با قرار گرفتن در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۸۲ هزار واحد به کار خود پایان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ