سمنان- رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان بابیان اینکه طی ایام نوروز سال جاری با کاهش ۱۳ درصدی سرقت منازل در استان مواجه بودیم، گفت: برخورد با جرائم، نیازمند همراهی مردم، دستگاه‌ها و پلیس است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرکرده یک باند سرقت مدعی است که پس از هر سرقت، گوشت و مرغ‌های مسروقه را بین کودکان کار، کارتن‌خواب‌ها و افراد نیازمند بذل و بخشش می‌کرده است.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: این فرد که نظافتچی خانه مذکور بود، در جریان بازجویی‌ها اعتراف کرد که با همکاری یک پسر جوان اقدام به تهیه کلید در منزل کرده و با استفاده از غفلت صاحبخانه، اقدام به سرقت طلا و جواهرات کرده است.
اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منازل جنوب شهر اصفهان خبر داد و گفت: این باند در ۱۰ فقره یکصد میلیارد ریال اموال را از منازل شهروندان سرقت کردند.
اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منازل جنوب شهر اصفهان خبر داد و گفت: این باند در ۱۰ فقره یکصد میلیارد ریال اموال را از منازل شهروندان سرقت کردند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق زن نما با اعتراف به ۸۰ فقره انواع سرقت در دامغان خبر داد و گفت: این سارق بسیار حرفه‌ای بوده و بدون تخریب درب منازل را باز می‌کرد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوانی که اقدام به سرقت از منزل کرده بود، خبر داد.
رشت- فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری سارق حرفه‌ای منازل مسکونی و اعتراف وی به ۲۵ فقره سرقت در شهرستان بندرانزلی خبر داد.
سرهنگ دریکوند بیان کرد: متهمان در مواجه با مستندات مستدل پلیس به سه فقره سرقت منزل اعتراف کردند که کارشناسان ارزش اموال به سرقت رفته مالباختگان را حدود ۹۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
راهک‌های جلوگیری سرقت از خانه در زمان مسافرت از زبان ولیپور گودرزی که گفت: لامپ‌های خانه را روشن بگذارید.
مشهد ـ رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از کشف ۱۸ فقره سرقت از منازل مسکونی در مشهد و دستگیری ۳ سارق مرتبط با این سرقت‌ها در استان سمنان خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، سارقان با پرسه زنی در خیابان و شناسایی خانه‌های خالی از سکونت وارد آن‌ها شده و اقدام به سرقت اموال با ارزش می‌کردند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارقان به عنف در دامغان خبر داد و گفت: این افراد به زور وارد منزل فردی شده و نسبت به سرقت اموال وی اقدام کرده‌اند.
تبریز- فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری سارقی خبر داد که از پارکینگ های منازل شهرک نصر و مرزداران سرقت می‌کرد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۰ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه‌کاره و منازل خالی از سکنه شهر سمنان خبر داد و گفت: هویت این سارق برملا و فرد مورد نظر دستگیر شد.
نیشابور _ فرمانده انتظامی نیشابور گفت: متهم به سرقت لوازم داخل خودرو و وسایل منازل در حال ساخت با ۷۰ فقره سرقت، در شهرستان نیشابور شناسایی و دستگیر شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستیگری سارق سابقه دار در دامغان خبر داد و گفت: این سارق به ۵۸ فقره سرقت از منازل و اموال مردم، اعتراف کرد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منازل ویلایی شمال تهران خبر داد و گفت: متهمان به ۱۵ فقره سرقت مشابه معترف شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان منزل با ۹ فقره سرقت در شیراز خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان منزل با ۹ فقره سرقت در شیراز خبر داد.
۳هزار سرقت از منازل کرمان در ۴ ماه!
۳هزار سرقت از منازل کرمان در ۴ ماه !
دستیار ویژه رئیس سازمان بورس خبر از توقف خرید و فروش سهام عدالت داد.
چشم‌‌‌‌‌‌‌ انداز بازار سهام در سال‌جاری به عوامل متعددی بستگی دارد. از متغیر‌‌‌‌‌‌‌های کلان می‌ توان به‌عنوان یکی از این عوامل نام برد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ