بهزادپور با بیان اینکه صنعت بیمه به سمت خصوصی شدن می رود، گفت: انحصار دولت در این صنعت ۱۳ درصد کاهش یافته و این به معنای افزایش ضریب شرکت‌های خصوصی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویلیام جیمز سیدیس که گفته می‌شود باهوش‌ترین فرد جهان بوده است، معیاری برای کودکان اعجوبه است. گزارش شده که او تنها در سن ۱۸ ماهگی توانسته روزنامه بخواند، در سن ۱۱ سالگی وارد دانشگاه هاروارد شود و در ۱۶ سالگی فارغ التحصیل شود.
در گزارش استنادی نشریات ۲۰۲۲ (Journal Citation Reports)، نشریه JNSC با کسب ضریب تاثیر ۱۰٫۱ برای چهارمین سال پیاپی موفق به کسب بالاترین IF در بین نشریات ایرانی شد.
بهزادپور با بیان اینکه صنعت بیمه به سمت خصوصی شدن می رود، گفت: انحصار دولت در این صنعت ۱۳ درصد کاهش یافته و این به معنای افزایش ضریب شرکت‌های خصوصی است.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: عملیات تعمیرات سامانه آتش‌نشانی بخشی از مخازن ذخیره‌سازی نفت‌خام و تعویض خط آب آتش‌نشانی در پایانه نفتی خارک به پیمانکاران واگذار شد.
مدیرکل ارتباطات استان هرمزگان گفت: ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت در روستاهای هرمزگان به ۸۸ درصد رسید.
نشانه شگفت‌انگیز از ضریب هوشی بالا
نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که افراد با آی کیو (IQ) بالا مهارت‌های ادراکی پایه قوی‌تری دارند.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به کاهش ضریب تبدیل باران به آب در حوضه زاینده‌رود، از تعین الگوی مناسب آبخیزداری در این استان خبر داد.
آنچه نتایج نشان داد این است که برای اکثر مردم، حقوق منعکس‌کننده توانایی‌های شناختی است. در سطوح دستمزد «عادی»، افراد باهوش‌تر به‌طور متوسط دستمزد بیشتری دریافت می‌کنند.
نتیجه نهایی تست هوش ChatGPT چه بود؟ براساس پاسخ‌های این خرده‌آزمون‌ها، ضریب هوشی کلامی ChatGPT ۱۵۵ بود که بالاتر از ۹۹.۹درصد آمریکایی‌ها است که در آزمون استاندارد سازی WAIS III شرکت کرده بودند.
معاون گردشگری با اشاره به طرح پیشنهادی به وزارت ارتباطات برای دسترسی به اینترنت بدون فیلتر برای مشاغل گردشگری و گردشگران خارجی، گفت:‌ هنوز ضریب نفوذ شبکه‌های اجتماعی داخلی به اندازه‌ای نیست که گردشگران خارجی که موقتا در داخل کشور حضور دارند، از آن‌ها استفاده کنند.
رسانه های رژیم صهیونیستی از تیراندازی نظامیان اشغالگر به سمت دو نفر در نزدیک خط آتش بس در منطقه جولان اشغالی به اتهام تلاش برای نفوذ به شهرک های صهیونیست نشین و شهادت یکی از آنها خبر دادند.
به گفته محققان، نوزادانی که نارس به دنیا می‌آیند ممکن است در دوران نوجوانی نمرات مدرسه ضعیف‌تری نسبت به همسالان خود داشته باشند.
شاید شما هم خبر رتبه ضریب هوشی ایرانی‌ها رو دیدید و بعدش یا تعجب کردید و یا ناراحت شدید. ما در این بخش دنبال این سوال رفتیم که این آمارگیری‌ها توی دنیا بر چه اساس و مبناییه و اصلا چقدر میشه بهش استناد کرد.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری گفت: باید دقت داشته باشیم صدایی که دشمنان جمهوری اسلامی می‌خواهند پژواک بیشتری داشته باشد و به آن ضریب داده شود صدای اکثریت قاطع مردم ایران نیست.
انتقال دو آبشار از سانتریفیوژ‌های IR-۶ به سایت فردو و تولید اورانیوم ۶۰ درصدی در آن، ضریب امنیت فردو را ارتقا و از سویی ذخایر اورانیوم با غنای بالای ایران را در کوتاه‌ترین زمان افزایش خواهد داد.
طرح سناریوهای دروغین از سوی رسانه‌های معاند و ضریب دادن به این سناریوها از سوی «سلبریتی‌های مبتذل» نکته‌ای است که دستگاه‌های نظارتی و به‌ویژه قوه قضاییه نباید از کنار آن ساده بگذرند.
طرح سناریوهای دروغین از سوی رسانه‌های معاند و ضریب دادن به این سناریوها از سوی «سلبریتی‌های مبتذل» نکته‌ای است که دستگاه‌های نظارتی و به‌ویژه قوه قضاییه نباید از کنار آن ساده بگذرند.
در نشست اعضای کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مترو، دستورالعمل‌های مربوط به ارتقا ضریب ایمنی فعالیت‌های شبکه مترو پایتخت مورد جمع بندی نهایی قرار گرفت.
تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بیمه مرکزی با هدف افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور با تسهیل فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق امضا شد.
موانع زیاد بر سر راه توسعه 5G، بالا بودن قیمت اینترنت همراه و همچنین فیلترینگ گسترده از عواملی است که می‌تواند ضریب نفوذ این خدمات ماهواره‌ای در کشورهای هدف ایالات متحده را تقویت کند.
قاآنی با بیان اینکه ضریب امنیتی در اسراییل رو به افول است اظهارکرد: فرزندان حزب الله با از بین بردن این رژیم جعلی آرزوی دیرینه امام خمینی (ره) که همان محو اسراییل از روی نقشه و کره زمین است را محقق می‌کنند.
فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه ضریب امنیتی در اسراییل رو به افول است گفت: فرزندان حزب الله در حال برنامه‌ریزی هستند که در زمان مناسب آخرین ضربه را به رژیم صهیونیستی وارد کنند.
در پایان باتوجه به آمار این پلتفرم، باید گفت در ۸ ماهی که از فعالیت پلتفرم همدم می‌گذرد، ضریب نفوذ همدم در روستاها و شهرهای کوچک قابل توجه است که می‌توان به ازدواج‌هایی در شهرستان‌های مروست، بازارجمعه، ششده، قهاوند و سامن اشاره کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ