از فروردین تا بهمن سال‌جاری بیش از ۱۳ میلیون و ۱۳۷ هزار تن نهاده دامی وارد کشور شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش وزنی ۱۸ درصدی را تجربه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به جزییات رأی صادره بیان کرد: در حال حاضر و پس از رسیدگی، رأی بدوی مبنی بر محکومیت ضارب به تحمل ۷۴ ضربه شلاق تعزیری، ۲ سال تبعید و در مجموع ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی بدل از حبس به لحاظ توهین، ضرب و جرح و ایجاد مزاحمت برای بانوی آمر به معروف، صادر شده است که این رأی قابلیت تجدیدنظرخواهی را دارد.
رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به جزییات رأی صادره بیان کرد: در حال حاضر و پس از رسیدگی، رأی بدوی مبنی بر محکومیت ضارب به تحمل ۷۴ ضربه شلاق تعزیری، ۲ سال تبعید و در مجموع ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی بدل از حبس به لحاظ توهین، ضرب و جرح و ایجاد مزاحمت برای بانوی آمر به معروف، صادر شده است که این رأی قابلیت تجدیدنظرخواهی را دارد.
مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد:متهم پرونده ضرب و جرح بانوی آمر به معروف در نارنجستان شیراز در زندان نظامی است
سخنگوی کرملین همچنین گفت که هیچگونه اقدام قضایی علیه افراد مسلح گروه واگنر که در این شورش حضور داشته و وارد اراضی روسیه شدند، انجام نخواهد شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اعلام ریزش ساختمان مسکونی و ایجاد آوار در شهرستان بهارستان که تا کنون ۴ حادثه دیده داشته است، گفت: تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند.
نیلوفر در این جلسه تمام اتهامات وارده را رد کرد و تاکید داشت به عنوان یک خبرنگار به وظایف خود در چارچوب قانون عمل کرده و هیچ اقدامی علیه امنیت ایران انجام نداده است.
بررسی جزئیات تولید خودرو از آمار تجمعی اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ نشان می دهد که تولید ۶ خودرو در شرکت ایران خودرو و تولید ۳ خودرو در شرکت سایپا متوقف شده است.
کارلوس کی‌روش و امیر قلعه‌نویی کدورت‌های قبل را کنار گذاشته‌اند؛ آنها حالا رابطه‌ای صمیمانه‌ دارند و حتی ممکن است از یکدیگر مشورت هم بگیرند.
برای اجرایی شدن مفاد و اهداف «سند توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار» ستادی با عنوان «ستاد توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار» تشکیل می‌شود که ریاست آن به «مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور یا قائم مقام او» محول می‌شود.
منابع آماری در فلسطین، جزئیاتی از عملیات‌های مقاومتی در یک هفته گذشته را ارائه کردند.
وزارت دفاع فدراسیون روسیه امروز در بیانیه‌ای به تشریح جزییاتی از حمله موشکی مسکو به تأسیسات نظامی اوکراین پرداخت.
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران، دیدار و گفت‌گو کرد.
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان، دیدار و گفت‌گو کرد.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رئیس سازمان سینمایی جزئیاتی از آثار راه یافته به جشنواره فیلم فجر را در جلسه کمیسیون قرائت کرد و طبق گزارشات، جشنواره امسال متنوع‌تر و عمومی‌تر برگزار می‌شود.
محمدتقی نقدعلی، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در موافقت با این طرح اظهار داشت: طبق طرح جدید مجلس، افرادی که اخبار کذب را نشر بدهند قاعدتا باید پاسخگوی تبعات سوء آن باشند. این طرح در مورد هر خبری که آثار سوءاجتماعی داشته باشد و موجب ضربه به جامعه شود، صدق می‌کند.
صویب تبصره ۴۸ ق.آ.د.ک. پیشنهاد قوه قضائیه به مجلس نبوده و الان هم بر ادامه اجرای آن اصرار نداریم؛ ولی برای اصلاح آن حتما" باید راجع به تعارض اهمیت رویت معدودی از اسناد بعضی از پرونده‌ها با صلاحیت بعضی وکلا راه‌حل ارائه کرد. از ارائه طریق برای بهبود مدیریت رابطه ضابط و قاضی هم استقبال کردند.
یک مرکز آماری در فلسطین، جزئیاتی از عملیات های مقاومتی در کرانه باختری در ۲۴ ساعت گذشته را منتشر کرد.
امروز مطالبی همچون چرا امروز قیمت سکه کاهشی نشد؟، قیمت دینار عراق چقدر شد؟،  اعضای شورای عالی بورس تغییر کردند، صندوق املاک و مستغلات بورس چیست؟، سهامداران خپارس بخوانند، سهام یار بازگشایی شد | نحوه خرید در سامانه به چه صورت است؟، کدام شرکت‌ها در روند افزایش سرمایه قرار دارند؟، شپنا پروژه رو کرد و متوقف شد، تحلیل چهار نماد بورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در بازار قراردادهای آتی در هفته سوم مهر نزدیک ۷۶ هزار قرارداد به ارزش ۳۷۵ میلیارد تومان میان معامله گران دست به دست شد.
دکتر ضرغام حسین‌احمدی، جراح قلب و رئیس بخش پیوند بیمارستان مسیح دانشوری گفت: در ساعت۱۱ چهارشنبه‌شب، اطلاع دادند که یک قلب در یزد آماده اهداست و طبق تصمیم اداره پیوند وزارت بهداشت و درمان، قلب به این بیمار ۳۷ساله تعلق پیدا کرده است. برای همین در کوتاه‌ترین زمان، هماهنگی‌ها انجام شد تا قلب توسط جت هوانیروز به تهران منتقل شود و از فرودگاه مهرآباد با بالگرد به بزرگراه ارتش برسد و در این مرحله توسط اورژانس کشوری به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل شود. ما هم که در بیمارستان، بیمار را برای دریافت آماده کرده بودیم، عمل پیوند را انجام دادیم.
ارزش اموال مکشوفه از دزدان تبعه خارجی تاکنون حدود ۴۰ میلیارد ریال تخمین زده شده است و تعداد زیادی از مال باختگان نیز مورد شناسایی قرار گرفته اند، اما هنوز هم شناسایی دیگر افراد در دستور پلیس قرار دارد.
تراکتراکتور با صفا هادی و مهدی کیانی از کیت اول جدید خود رونمایی کرد.
شاخص کل بورس دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۴۳۸۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۳۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
کدام افراد به آبله میمون مبتلا می‌شوند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ