کاهش نرخ تورم سالانه به سطح روز‌های پایانی سال ۲۰۲۱ خبری خوب برای رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه محسوب می‌شود و امید‌ها به پیروزی او را افزایش می‌دهد. او در دوره زمامداری خود موفق شده در فاصله ژانویه ۲۰۰۵ تا مه ۲۰۱۸ نرخ تورم ترکیه را همواره پایین‌تر از ۱۳ درصد نگاه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: تقریباً احزاب را از کارکرد اصلی خود تهی کرده‌اند. پوسته‌ای از احزاب آن هم برای خالی نبودن عریضه باقی است. حوادث سال‌های گذشته باعث شده که بخشی از جامعه از مؤثر بودن نهاد‌های واسطه برای تحقق خواسته‌هایش ناامید شود. دلیل اصلی آن هم از کار افتادن این نهاد‌های واسطه و احزاب و میانه‌رو‌ها بوده است.
فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس در نامه‌ای به وزارت ورزش، فعالیت ۷ چهره ورزشی عضو هیات علمی دانشگاه را در راس فدراسیون‌های ورزشی ممنوع و غیرقانونی اعلام کرد.
حمله براتی به شایعه‌سازان در آستانه انتخابات هیات فوتبال
کمتر از دو روز مانده به برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، ارزش لیر ترکیه به پایین‌ترین سطح خود در برابر دلار رسید.
محمد بنا در آستانه انتخابات کشتی از دبیر حکم گرفت
انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در حالی برگزار خواهد شد که پالس‌های منفی پیرامون آن در حال انتشار است.
تغییر ریاست استان‌ها در آستانه انتخابات فدراسیون کشتی؟
آل خلیفه در آستانه برگزاری انتخابات فرمایشی خود از همه نامزدها خواست که سکوت انتخاباتی را رعایت کنند.
در آستانه انتخابات تعیین‌کننده میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، بحث های جنجالی زیادی در فضای مجازی در مورد انتخابات شدت گرفته است.
رئیس جمهور اسبق آمریکا در آستانه برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره نسبت به «خطرناک» شدن فضای سیاسی این کشور هشدار داد.
دولت بایدن در چند قدمی انتخابات کنگره، پرونده ای از بحران‌ های داخلی و خارجی همچون رتبه نخست قربانیان کرونا، کشتار جمعی، نابسامانی اقتصادی، خروج از افغانستان، تنش با چین و جنگ اوکراین را در
رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «حزب ملی دموکراتیک اسرائیل طبق نتایج اولیه به آستانه نزدیک می‌شود که به این ترتیب بلوک نتانیاهو را با از دست دادن اکثریت خود در کنست تهدید می‌کند».
تازه‌ترین نظرسنجی شبکه خبری سی‌بی‌اس نیوز حاکی از آن است که در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، جمهوری‌خواهان با شکست دموکرات‌ها، اکثریت مجلس نمایندگان را به دست خواهند گرفت.
سناریوی وحشتناک تبعید ۲۰۰ هزار فلسطینی ساکن سرزمین های اشغالی به کرانه باختری آن هم در شهر چادری، با هدف به مشارکت کشاندن فلسطینی ها در چند قدمی انتخابات کنست طراحی شده است.
میزان محبوبیت رئیس جمهور آمریکا در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای این کشور، به ۳۹ درصد تنزل یافت.
رئیس‌جمهور ترکیه وعده‌های اقتصادی خود را به رای دهندگان پیش از انتخابات سال آینده که سخت‌ترین آزمون حکومت دو دهه‌ای او خواهد بود افزایش داده است.
با وجود تایید صلاحیت نصیرزاده و قرار گرفتن نام او روی سایت کمیته ملی المپیک، به یک باره تصمیم مدیران این کمیته تغییر کرد!
سفر مشکوک یک مقام شورای المپیک آسیا در آستانه انتخابات
میرشاد ماجدی در آستانه حذف از انتخابات فوتبال
ایرانسل و بنیاد علوی، در زمینۀ محرومیت‌زدایی و پروژه‌های اجتماعی، تفاهم‌نامۀ همکاری امضا کردند.
امروز مطالبی همچون ارزش سهام عدالت امروز ۱۳ تیرماه چقدر شد؟، عقب گرد سه کاناله دلار با وجود فشار دلالان، اتفاق مهم برای قیمت سکه، جزییات افزایش سرمایه ۷ نماد بورسی و فرابورسی، ده خبر مهم بورسی برای معاملات فردا، کدام نماد بیشترین ورود پول حقیقی را داشت؟، نتایج مجمع ۱۱ نماد بورسی و میزان و زمان پرداخت سود این مجامع، سطوح مهم بیت کوین؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
پدری دخترش را به گورستان کشاند تا طلسمش باطل شود
انتخابات فدراسیون فوتبال ۸شهریور در آستانه جام جهانی
انتخاب همزمان میرغفاری برای فروش بلیت ها که می تواند یک منبع درآمد خوب برای فدراسیون و یک محل مناسب برای گرفتن امتیاز باشد و دخالت دادن او در کارهای اجرایی حوزه دبیرکل آن هم در آستانه برگزاری مجمع مشکوک به نظر می رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ