نتایج تازه‌ترین مطالعات دانشمندان برزیلی نشان می‌دهد نوجوانانی که بیش از سه ساعت در روز از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند، بیشتر از کمر درد رنج می‌برند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران در یک «بن بست سیاست خارجی» قرار دارد. چین و روسیه تصور می‌کنند، هر اقدامی که انجام دهند، حتی اگر به ضرر ایران باشد، ایران نمی‌تواند کار زیادی انجام دهد و با یک بیانیه و اعتراض لفظی، مسئله تمام می‌شود. درواقعیت نیز وقتی چین این رفتار مشابه را انجام داد و مالکیت جزایر سه گانه را متعلق به ما ندانست، اقدام خاصی انجام ندادیم. چرا این کار را کردیم؟ چون ما در تحریم شدید قرار داریم و بیشترین صادرات نفت را به چین انجام می‌دهیم و اغلب وارداتمان نیز از همین کشور است. روسیه نیز بیش از بحث تجاری در بعد نظامی و تسلیحاتی با ایران همکاری دارد.
وضعیت موجود کیفیت خودروهای ساخت داخل به‌گونه‌ای است که تعداد عیوب فنی خودرو در سه ماه اول استفاده توسط مشتری (به ازای هر خودرو ۳ ایراد فنی)، بیش از سه برابر میانگین جهانی است.
یکی از ریسک‌های مهم صنعت داروسازی، نوسان نرخ ارز است. البته نکته مهم این است که شرکت‌های دارویی معمولاً دارای حمایت‌های خاصی از سوی دولت هستند. این شرکت‌ها بعضاً از ارز ترجیحی استفاده می‌کنند. در گذشته این شرکت‌ها از ارز ۴۲۰۰ تومانی بهره بردند و با ایجاد ارز ۲۸۵۰۰ تومانی هم در حال حاضر از این ارز بهره می‌برند. مدیر مرکز تجارت خارجی بانک مرکزی اعلام کرد در سال گذشته بیش از سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار برای واردات دارو به وزارت بهداشت و شرکت‌های وارد‌کننده تخصیص داده شده است.
سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی گفت: بخشی از مجموع حقوق پرداختی (حداقل قانون کار) از طریق سازمان بهزیستی در قبال به کار گیری افراد دارای معلولیت به کارفرمایان پرداخت می‌شود
در فروردین‌ سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار فقره چک مبادله‌ شد که نسبت به ماه مشابه سال قبل، بیش از ۲۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بیش از ۱۰۰ جراح اندونزیایی برای استفاده از ربات ایرانی آموزش دیده اند.
یک متخصص پزشکی ورزشی گفت: مکمل‌های غذایی هنگامی که خودسرانه و بیش از حد مصرف شوند، می‌توانند برای بدن مضرر باشند.
بیش از 9 ماه است که گلوله های 122 میلی متری ایرانی به اوکراین رسیده است.
مارتین کوپر، مخترع ۹۴ ساله موبایل، می‌گوید از اینکه می‌بیند برخی افراد همانطورکه به صفحه موبایلشان زل زده‌اند از عرض خیابان عبور می‌کنند، از ترس خشکش می‌زند.
سید ابراهیم رئیسی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به گزارش ارائه شده درباره افزایش مصرف بنزین در ایام پایان سال و به ویژه تعطیلات نوروزی، به وزارت نفت ماموریت داد، ضمن تمهید پیش‌بینی‌های لازم، طرح‌های کارشناسی شده خود در راستای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف را برای بررسی و تصویب به دولت ارائه کند.
بیش از ۶۰ کشور جهان از جمله آمریکا و چین یک فراخوان برای اقدام جهت استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی در ارتش امضا کردند.
نویسندگان در این مطالعه بیش از ۲۰۰ نظرسنجی انجام دادند و دریافتند که ۷۹ درصد از والدین گزارش داده‌اند که فرزندانشان(سن ۱۲ سال و کمتر) از لوازم آرایشی صورت و بدن که برای کودکان عرضه می‌شوند(مانند اکلیل، رنگ صورت و برق لب) استفاده می‌کنند.
بیش از نیمی از ایالت های آمریکا استفاده از نرم افزار تیک تاک را در ادارات و دستگاه های دولتی ممنوع کردند.
پاسخ یک بومی آلاسکا که به مدیریت مسائل مالی قبیله خود در استفاده از سرزمین‌های غنی از نفت کمک می‌کند، این بود: «انگیزه ام دیدن موفقیت افراد به دلیل تلاش‌های من است. من به بهبود زندگی آن‌ها کمک می‌کنم. به آن‌ها امید می‌دهم.» آیا چنین شخصی را می‌توان برای پذیرفتن شغلی با درآمد بیشتر ترغیب کرد؟ بله، اما شغل جدید هم باید به همان اندازه ارزشمند باشد.
فرمانده انتظامی کل کشور گفت: بیش از ۱۰۰ هزار نفر پلیس‌یار در بیش از ۱۲ هزار نقطه در سطح کشور به همراه گشت رضویون برای کمک به تأمین امنیت در محلات به کار گرفته شده اند.
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید به صعود تیم ملی ایران از دور گروهی جام جهانی بیش از همیشه امیدوار است.
رئیس سازمان اورژانس کشور بیان کرد: کمترین عمر آمبولانس‌مان حدود پنج سال و بیشترین نیز بیش از ۱۵ سال است که برای رفع کمبود‌ها باید حداقل سه هزار آمبولانس جایگزین شود تا بتوان نسبت به از رده خارج کردن آمبولانس‌های فرسوده اقدام کرد. عملیات‌های اورژانس پیوسته و ۲۴ ساعته است و در حالی که عمر آمبولانس‌ها در دنیا پنج سال است، اما ما هنوز از آمبولانس‌هایی با عمر ۱۵ سال استفاده می‌کنیم.
یک پروژه پژوهشی هشدار می‌دهد که استفاده بیش از حد از فناوری می‌تواند ناهنجاری‌هایی در بدن ما ایجاد کند. پژوهشگران با یک طراح سه‌بعدی برای ساختن تصاویری از «انسان آینده» همکاری کردند که مشکلات مربوط به فناوری را در استفاده روزانه از آن نشان می‌دهد. پژوهشگران نام این مدل سه بعدی را میندی (Mindy) گذاشتند.
شایعات در مورد استفاده رئیس جمهور روسیه از بدل خود ابتدا در ماه ژوئیه و پس از ورود این مرد ۶۹ساله به تهران برای شرکت در نشستی با حضور سران آغاز شد. او در تهران بیش از حد معمول رفتاری غیر ماهرانه داشت و بیش از گذشته پر انرژی و پرتحرک بود.
مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با بیان اینکه این سازمان مشمول استفاده از نرخ مالیاتی صفر شد، گفت: بر همین اساس بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال از هزینه های مالیاتی سال ۹۹ حذف شد.
کارگارن بخش انرژی فرانسه بیش از دو هفته است که دست به اعتصاب زده‌اند و خواهان افزایش دستمزد خود هستند، اما دولت تهدید کرده در صورت لزوم با استفاده از زور آنها را به سر کار برمی‌گرداند.
شکست اروگوئه حالا بیش از پیش تاریخی است. ایران با این برد از شکست سه حریف خود در جام جهانی نهایت استفاده را برد تا خط و نشان قاطعی برای آن‌ها کشیده باشد.
کلادفلر و ابر آروان رهبران بازار ایران می گویند بیش از ۵۵درصد وب‌سایت‌های ایرانی با رتبه‌ی جهانی زیر یک میلیون از CDN و DNS ابری استفاده می‌کنند.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر: این سازمان از تمامی ظرفیت ها برای تامین نیاز دارویی جامعه استفاده می کند و در هفته گذشته بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار قلم دارو تولید شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ