کارگارن بخش انرژی فرانسه بیش از دو هفته است که دست به اعتصاب زده‌اند و خواهان افزایش دستمزد خود هستند، اما دولت تهدید کرده در صورت لزوم با استفاده از زور آنها را به سر کار برمی‌گرداند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرارداد چندده میلیاردی خود را دریافت کرده‌اند، برخی‌های‌شان حواله واردات خودرو با ۸۰میلیارد سود را گرفته‌اند و هنوز می‌نالند! فوتبالیست هم مثل کارگران و معلمان و بازنشستگان اعتصاب و اعتراض می‌کند؛ اولی برای چند میلیارد آپشن و دومی برای حقوق معوقه و یارانه و یک میلیون افزایش حقوق!
یک نشریه انگلیسی به نقل از منابع آگاه نوشت که تحویل موشک پیشرفته از لندن به کی‌یف به‌دلیل اعتصاب کارگران یکی از کارخانه‌های نظامی اصلی انگلیس، تحت‌الشعاع قرار گرفته است.
یک نشریه انگلیسی به نقل از منابع آگاه نوشت که تحویل موشک پیشرفته از لندن به کی‌یف به‌دلیل اعتصاب کارگران یکی از کارخانه‌های نظامی اصلی انگلیس، تحت‌الشعاع قرار گرفته است.
با گذشت نیم قرن از تاسیس صندوق کنفدراسیون دموکراتیک کارگر فرانسه، اولین اتحادیه کارگران بخش خصوصی شد که از صندوق ۱۴۱ میلیون یورویی برای تامین بودجه روزهای اعتصاب اعضای خود استفاده می کند.
به دنبال برکناری وزیر جنگ اسرائیل، دانشگاه‌ها، فرودگاه تل آویو، بنادر، اتحادیه‌های پزشکان، وکلا و کارگران اعتصاب کردند.
دولت امانوئل مکرون تغییر در قوانین بازنشستگی از جمله افزایش سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال را با استفاده از اختیارات ویژه قانونی و بدون تصویب در پارلمان (مجمع ملی) تبدیل به قانون کرده است.
انتشار تصاویر کوهی از زباله‌ها در پاریس باعث نارضایتی عمومی شده است. کارگران شهرداری این شهر در مخالفت با قانون اصلاحات بازنشستگی دست به اعتصاب زدند و زباله‌ها را جمع‌آوری نکردند. در اصلاحات جدید فرانسه، سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال افزایش می‌یابد.
از شب گذشته انتشار عکس‌های فرهاد میثمی که از پنج مرداد ماه سال ۱۳۹۷ و در پی قطعی شدن حکمش در زندان به سر می‌برد توجه کاربران را به خود جلب کرده است، در همین زمینه مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرده است که وی در گذشته اعتصاب غذا کرده که پس از مداخلات پزشکی و صحبت‌های انجام شده از تصمیم خود صرفنظر کرده است.
از شب گذشته انتشار عکس‌های فرهاد میثمی که از پنج مرداد ۱۳۹۷ و در پی قطعی شدن حکمش در زندان به سر می‌برد، توجه کاربران را به خود جلب کرده است.
از شب گذشته انتشار عکس‌های فرهاد میثمی که از پنج مرداد ماه سال ۱۳۹۷ و در پی قطعی شدن حکمش در زندان به سر می‌برد توجه کاربران را به خود جلب کرده است.
کارگران شرکت آمریکایی آمازون در انگلیس هم از روز چهارشنبه و در اعتراض به پایین بودن حقوق و دستمزدها دست از کار کشیدند و اعتصاب کردند.
اتحادیه‌های وابسته به شرکت‌های توزیع بنزین و گازوئیل در ایتالیا در اعتراض به آئین‌نامه لغو تخفیف قیمت مواد سوختی توسط دولت و همچنین دستورالعمل کاخ نخست‌وزیری برای شفافیت با هدف جلوگیری از دست‌کاری قیمت‌های سوخت برای ۴۸ ساعت اعتصاب کردند. اعمال مالیات‌های مستقیم و غیرمستقیم بر بنزین و گازوئیل در ایتالیا سبب اعتراض شدید مردم شده است.
۴ اتحادیه کارگری مربوط به شرکت ملی راه آهن فرانسه اعلام کردند که اعتصابات در روزهای تعطیل سال نو هم ادامه خواهد داشت.
با نزدیک شدن به سال نو میلادی، انگلیس با موجی از اعتصابات مواجه شده است؛ از اعتصاب کارمندان راه‌آهن و کارگران اداره پست گرفته تا پرستارانی که به دلیل نارضایتی از میزان دستمزدشان به این اعتصابات پیوسته‌اند.
در حالی که کارگران با بحران هزینه‌های زندگی و دستمزد‌های راکد دست‌وپنجه نرم می‌کنند، اعتصاب‌ها امسال بریتانیا را فرا گرفته است. قیمت‌های مصرف‌کننده درج‌شده بر کالا‌ها در سال منتهی به اکتبر ۱۱.۱ درصد افزایش یافت که بالاترین میزان در ۴۱ سال گذشته است. پس از در نظر گرفتن تورم، میانگین دستمزد‌ها با بیشترین کاهش در اوایل سال‌جاری مواجه و همچنان در دوره ژوئن تا سپتامبر رو به کاهش بود. طبق گزارش تایمز، یک‌میلیون کارگر بریتانیایی قرار است در ماه‌های دسامبر و ژانویه اعتصاب کنند.
در پی اعتصاب سه روزه کارگران راه آهن در بلژیک سه چهارم خدمات قطار‌ها در سراسر بلژیک لغو شده است.
حدود ۵۰ هزار کارگر راه آهن در اتریش به این دلیل که طبق قرارداد دسته جمعی نمی‌توانند افزایش حقوق دریافت کنند، دست به اعتصاب زدند.
کارگران خطوط راه آهن اتریش از برگزاری اعتصاب کاری یک روزه خود به دلیل بروز مشکلات معیشتی خبر دادند.
اعتصاب یک پدیده حقوقی، سیاسی و اجتماعی است و اظهارنظر حقوقی محض درباره آن کافی نخواهد بود؛ کما‌اینکه در سال‌های اخیر به دلیل خصوصی‌سازی شرکت‌ها حق بسیاری از کارگران پایمال شده، بسیاری از آن‌ها به دلیل رفتار‌های سلیقه‌ای اخراج شده یا مجبور به استعفا شده‌اند و قطعا مشکلات اقتصادی و معیشتی نیز در این مسیر بی‌تأثیر نبوده و اعتصاب‌های بسیاری را رقم زده است. مطالبات بحقی که پاسخ مناسبی برای آن‌ها در زمان خود دریافت نشده و این بی‌واکنشی، معضلات بزرگ‌تری را رقم زده است.
کارگران اعتصاب کرده در آتن پایتخت یونان پس از شرکت در یک راهپیمایی اعتراضی با نیروهای پلیس درگیر شدند.
طی روزها و هفته‌های گذشته فرانسه شاهد شکل گیری تظاهرات‌های گسترده به خاطر افزایش سرسام آور هزینه‌های زندگی بوده است و در ادامه این روند اعتصاب کارگران موجب بحران سوخت در فرانسه شده است.
طی روزها و هفته‌های گذشته فرانسه شاهد شکل گیری تظاهرات‌های گسترده به خاطر افزایش سرسام آور هزینه‌های زندگی بوده است و در ادامه این روند اعتصاب کارگران موجب بحران سوخت در فرانسه شده است.
کارگران یک پالایشگاه فرانسوی و یک انبار سوخت در پنج سایت متعلق به گروه انرژی توتال پیمان بستند که به اعتصاب خود ادامه دهند.
مقامات فرانسوی اعلام کرده‌اند اعتصاب کارگران در پالایشگاه‌های چند شرکت بزرگ فرانسوی همچنان در این کشور ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ