مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با بیان اینکه این سازمان مشمول استفاده از نرخ مالیاتی صفر شد، گفت: بر همین اساس بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال از هزینه های مالیاتی سال ۹۹ حذف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بزرگ‌ترین تغییر در نمای جلو رخ می‌دهد، با استفاده از طرحی که نیسان به اختصار Grand-Nose یا G-Nose نامیده است. بیش از یک طراحی مجدد برای حذف جلوپنجره مستطیل شکل، در واقع به روش مشابه Fairlady ۲۴۰ ZG قدیمی، فضای جلویی گسترش می‌یابد.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت:اینستاگرام از حذف بیش از ۳ میلیون پست مربوط به معامله سلاح جنگی در زمان اغتشاشات، بر اساس درخواست رسمی ایران خودداری کرد.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت:اینستاگرام از حذف بیش از ۳ میلیون پست مربوط به معامله سلاح جنگی در زمان اغتشاشات، بر اساس درخواست رسمی ایران خودداری کرد
وزیر علوم در مورد حذف رشته‌محل‌های غیرکاربردی و غیرعملیاتی نیز تاکید کرد: اقلیم آموزشی در سطح دنیا و سطح کشور ما تغییر کرده است. برای همین، رشته‌ها باید روزآمد شده و بازبینی شوند.
به فاصله یک روز پس از اظهارنظر در خصوص خطر حذف جمهوریت نظام در جمع مشاوران دولت اصلاحات و فعالان اصلاح‌طلب، این‌بار سید محمد خاتمی با ارسال پیامی به سومین کنگره حزب توسعه ملی تلاش می‌کند از «تعلل‌ها»، «عدم‌النفع‌ها» و «چالش‌ها»‌ی پیش روی کشور سخن بگوید.
این روزها، کاهش ارزش پول ملی، بیش از هر زمان دیگری محسوس است. به همین دلیل، قدرت خرید مردم نیز کاهش چشمگیر دارد. وضعیت تورم تا حدی است که برخی، چاره‌ای جز حذف یا کاهش برخی نیاز‌های اساسی از سبد خرید خود ندارند. این موضوع را می‌توان در کاهش خرید گوشت، مرغ، لبنیات و امثالهم به وضوح مشاهده کرد.
به‌نظر می‌رسد این تصمیم با هدف حفظ امنیت داده‌های کاربر صورت گرفته است. این غول فناوری ادعا می‌کند که اکانت های بدون استفاده گوگل به دلیل عوامل مختلف بیش از سایر نمونه‌ها در معرض خطر هک و دسترسی غیرمجاز هستند. این حساب‌ها معمولا فاقد احراز هویت دو مرحله‌ای و بررسی‌های امنیتی هستند.
پس از توئیتر،ٖ گوگل نیز اعلام کرد حساب های کاربری که بیش از ۲ سال از آنها استفاده نشده را از ماه دسامبر ۲۰۲۳ میلادی حذف می کند.
اجازه ندهید که با منع انتشار گزارش‌های معتبر درباره تورم، اشتغال، تولید، هزینه و درآمد و جمعیت و... گزارش‌ها و اخبار غیرواقعی جایگزین آمار معتبر شود. بیش از آنکه مردم گمراه شوند، مدیران کشور دچار انحراف تحلیلی خواهند شد. امید است که خیلی سریع دستور داده شود که گزارش‌های اصلی تورم و سایر امور مطابق قاعده قبلی منتشر شود. لطفا خود و جامعه را از نعمت آمار صحیح و به موقع محروم نکنید.
درحالیکه حذف پی‌اس‌جی از لیگ قهرمانان احتمال جدایی کیلیان امباپه از این تیم را بیش از پیش تقویت کرده ولی پاریسی‌ها همچنان به حفظ دارایی‌ باارزش‌شان امیدوارند.
اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی میلان، پس از حذف تاتنهام از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از صعود تیمش به مرحله بعد لیگ قهرمانان ابراز غرور کرد.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی گفت: قیمت بیش از ۴۰۰ هزار تومانی هر کیلوگرم گوشت قرمز حاصل بی توجهی دولت به اخطارهای کمیسیون کشاورزی در خصوص کشتار دام مولد است.
حمید ابوطالبی گفت: باید پذیرفت که صفت‌ها و نسبت‌های نهفته‌شده در رویکرد‌های تند رتوریک مقامات عالیرتبه غربی هرگونه تخاصم و تهاجم به ایران را در افکار عمومی جهانیان عادی‌سازی کرده. پس تا بیش از این دیر نشده باید سیاست داخلی و خارجی ما تحولات اساسی و تغییرات بنیادین کند.
طبق گفته تلگرام، ویژگی حذف خودکار پیام‌ها در چت‌های جدید فقط روی پیام‌هایی که بعد از فعال کردن آن رد و بدل می‌شوند، کارایی دارد. همچنین امکان اضافه کردن Topics (موضوعات) برای گروه‌هایی با بیش از ۱۰۰ عضو، در نسخه جدید وجود دارد.
درباره حذف علیرضا فغانی از جام جهانی حرف و حدیث زیاد است و بسیاری نفوذ کشور‌های دیگر از‌جمله اروگوئه را در این تصمیم دخیل می‌دانند؛ اما علیرضا فغانی بیش از هر چیز و فردی باید خودش را سرزنش کند.
هافبک کره جنوبی پس از شکست از برزیل و حذف از جام جهانی اعتراف کرد که حریف بسیار بهتر بود و ثابت کرد که کره کار زیادی برای بهتر شدن باید انجام دهد.
بازیکنان تیم ملی مکزیک پس از حذف مرحله گروهی ناراحتی شدید خود را به نمایش گذاشتند اما در این بین ادسون آلوارز بیش از همه غصه خورد.
تساوی ولز و آمریکا، خطر حذف زودهنگام ایران را بیش از پیش پررنگ کرد.
بیش از ۱۵۰ سال پس از غیر قانونی شدن رسمی برده‌داری ایالات متحده هم چنان در تلاش است تا بردگی را از طریق صندوق‌های رای به طور کامل حذف کند و قوانین اساسی ایالتی را اصلاح کند قوانینی که این عمل را به عنوان نوعی مجازات برای ارتکاب جرم مجاز قلمداد می‌کنند.
منتقدین وزیر صنعت معتقدند که در این چهار بخش یا وعده‌های او محقق نشده یا سیاست‌های اعمالی از طرف وزارت صنعت، معدن‌وتجارت باعث به‌هم‌ریختگی و آشفتگی این بخش‌ها شده است. این موضوع بیش از هر یک از زیرمجموعه‌های وزارت صمت در مورد خودرو مصداق پیدا کرده است. به‌طوری که نه بهبود کیفیت، نه رشد تیراژ و نه حذف رانت‌های قیمتی اتفاق نیفتاده است.
شیر‌های کارخانه‌ای بر اساس تفاوت میزان چربی هر یک نامگذاری می‌شوند و در دو دسته کلی شیر کامل یا خام (پرچرب) و کم‌چرب قرار می‌گیرند. شیر کامل شیری است که چربی طبیعی موجود در آن حذف نشده و تقریبا بیش از ۳ درصد چربی دارد. چربی شیر کم‌چرب، اما حدود نیم درصد است.
محمد مهاجری نوشت: برکناری سعید محمد را بیش و پیش از همه باید به آقای قالیباف به‌عنوان منتفع اصلی تبریک گفت و تلاش خزنده او برای تصاحب سهم بیشتر در کابینه را جدی‌تر گرفت.
معاون آموزشی وزارت علوم گفت: تمام دانشجویان می‌دانند که بر اساس مقررات آموزشی اگر سه جلسه غیبت غیرموجه داشته باشند، جلسه چهارم دیگر نمی‌توانند در کلاس حاضر شده و باید درس را حذف کنند، چون دانشکده و آموزش می‌تواند به دانشجو اعلام کند که وی اجازه ورود به امتحان مربوطه را ندارید و اگر امتحان را هم ندهد برای وی صفر رد می‌شود.
معاون وزیر صمت با اشاره به رشد بیش از ۲۸۳ درصدی تولید خودروی سواری کامل گفت: در نیمه دوم امسال، عرضه همه خودرو‌های سایپا و دیگر شرکت‌های خودروساز با توجه به معادل بودن عرضه و تقاضا، توسط خود شرکت‌ها یا از طریق بورس کالا انجام می‌شود. ایران خودرو نیز فروش خودرو‌های تولیدی را در سامانه فروش خود شرکت اجرا خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ