بیش از 9 ماه است که گلوله های 122 میلی متری ایرانی به اوکراین رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به تصویر سازی با استفاده از داده های شبکه WiFi شدند.
قبلاً چهره سلبریتی های محبوب را که با استفاده از هوش مصنوعی جنسیتشان تغییر کرده و یا پیش بینی هوش مصنوعی از پیری آنها را دیده ایم.
دانشمندان با استفاده از یک تکه از بافت مغزی ۱۴۰ ساله ببر تاسمانی، به یافته‌های جالبی دست پیدا کردند.
اما چرا بمب‌ های مختلفی تولید می شود و از یک سری بمب سقوط آزاد مشخص استفاده نمی‌شود؟
این توستر را باید به نوعی از اولین گام ها در توسعه یکی از تجهیزات پر استفاده آشپزخانه های امروزی دانست.
مدل جدید سگ رباتیک Unitree Go از دوربینی با زاویه‌ی دید فوق‌العاده بهره می‌برد که می‌توان با استفاده از آن، محیط اطراف را به‌طور لحظه‌ای نقشه‌برداری و پیمایش کرد. این ربات همچنین می‌تواند کنار صاحبش راه‌ برود و از موانع اجتناب کند.
با استفاده از قوطی‌های فلزی نوشابه بمب‌های کوچکی ساخته‌اند و برای ساخت پایدارکننده دم و اتصال آن‌ها با نارنجک درون قوطی از فناوری چاپ سه‌بعدی بهره برده‌اند. این بمب‌های کوچک با استفاده از یک میکرو پهپاد ساده تبدیل به پهپادهای انتحاری مینیاتوری هم می‌شوند.
شاسی لوله ای و عدم استفاده از پنل های بدنه می تواند مقداری از وزن قابل توجه خودرو هامر کاهش دهد. رول کیج از راننده و پنج سرنشین خودرو در موارد غلت خوردن محافظت می کند...
یکی از مهم‌ترین موارد استفاده از لیتیوم ساخت باتری‌های مخصوص قلب است. این باتری‌ها البته یک‌بار مصرف بوده و قابل شارژ نیستند. ولی در باتری‌های قابل شارژ لیتیومی، در واقع ما با شکل آلیاژ یا نمک روبه‌رو هستیم. مانند خودروهای برقی که در آنها از اینگونه باتری‌ها که قابلیت شارژ دارند، استفاده می‌شود.
یک ایستگاه اتوبوس تمیز و باکیفیت می تواند در ترغیب مخاطب به استفاده از سرویس حمل و نقل عمومی و در نتیجه جلوگیری از مشاهده وسایل نقلیه تک سرنشین نقش بسیار مهمی داشته باشد.
علاوه بر استفاده از زهر مار برای به دست آوردن پادزهر، مطالعه سم مارها و عملکردهای بیولوژیکی آن‌ها پس از کشف راه‌های جدید مبارزه با بیماری‌های انسانی از طریق آن‌ها اهمیت فزاینده‌ای پیدا کرده است.
خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی با اشاره به حذف تصاویر بمب جدید سنگرشکن آمریکا در صفحه فیس‌بوک یک پایگاه متعلق به نیروی هوایی آمریکا، نوشت که این تصاویر احتمالا جزئیاتی حساس درباره این بمب افشا می‌کرد.
الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان روز چهارشنبه در یک کنفرانس بین‌المللی گفت: درحال حاضر سفارت ما در تهران بسته است. این تصمیم من بوده چراکه امنیت و جان مردم‌مان از آنچه که در ایران تصور می‌کردند برای من مهم‌تر است.
حسین ماهینی بازیکن سابق پرسپولیس توئیت جدیدی منتشر کرده است.
این پهپاد با بال‌های جمع‌شونده از تیوب‌های مخصوص شلیک می‌شود و کاربر از راه دور با استفاده از مانیتور دستگاه کنترل پهپاد را به سمت هدف هدایت می‌کند.
اتو می‌گوید: «دوشی که ما استفاده می‌کردیم باعث نشت آب در کاشی‌ها شده بود و چون احتمال می‌دادیم عایق رطوبتی در زیر کاشی‌ها وجود نداشته باشد، تصمیم گرفتیم دیوار را از نو بسازیم.»
از این ترفند استفاده کنید بدون اینکه دوستتان ببیند شما دارید انجام می‌دهید. سپس اجازه دهید خود موز را پوست کند و ببینید که از قبل بریده شده بیرون آمده است. آن‌ها فکر می‌کنند که شما یک ترفند جادویی انجام داده اید!
این روز‌ها دیگر کسی از صندوق‌های پست زرد رنگ برای ارسال نامه استفاده نمی‌کند، این عکس تصویری جالب از صندوق‌های پست در تهران قدیم است./ منبع: خبرآنلاین
این پرسش قدیمی عصر فضا است: فضانوردان چگونه در فضا از توالت استفاده می‌کنند؟ در خارج از سیاره و به دلیل کمبود گرانش، اساسی‌ترین فرایندهای بیولوژیکی انسان چالش‌برانگیز می‌شوند.
استفاده از این سیستم فناورانه و جذاب در جنسیس جی وی60، کاربر خودرو را از حمل دائمی کلید فیزیکی بی نیاز می کند و سطح جدیدی از ورود هوشمند به خودرو را عرضه می کند.
استفاده از این سیستم فناورانه و جذاب در جنسیس جی وی60، کاربر خودرو را از حمل دائمی کلید فیزیکی بی نیاز می کند و سطح جدیدی از ورود هوشمند به خودرو را عرضه می کند.
ماسک با اشاره به دوران جنگ جهانی دوم که از کبوتر‌ها برای حمل نامه‌های مهم استفاده می‌شد، همچنین نوشت: «شما ۳ پیغام خوانده نشده دارید»! این اشاره به ۳ پرنده در قفس دارد.
این هلی‌کوپتر تهاجمی برای حمله به اهداف زمینی توسعه پیدا کرده است و با استفاده از دو پروانه‌ای که خلاف جهت هم می‌گردند، احتیاجی به پروانه دم ندارد. این طراحی قدرت مانور بالایی به پرنده ترسناک می‌دهد.
پلتفرم ویدئویی تیک تاک اخیرا افکت جدیدی به نام «AI greenscreen» را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است که امکان تبدیل پیام متنی کاربران را به تصویر فراهم می‌کند. کاربران سپس می‌توانند از این تصویر به عنوان پس زمینه تصاویر استفاده کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ