مارتین کوپر، مخترع ۹۴ ساله موبایل، می‌گوید از اینکه می‌بیند برخی افراد همانطورکه به صفحه موبایلشان زل زده‌اند از عرض خیابان عبور می‌کنند، از ترس خشکش می‌زند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جدیدترین مصاحبه رسانه‌ی فوتبال 360، عادل فردوسی‌پور روبه‌روی پژمان جمشیدی بازیگر فعلی و فوتبالیست سابق تیم ملی برای مصاحبه نشست.
ستاره و کاپیتان تیم ملی آرژانتین باعث شادی زایدالوصف همبازی قدیمی خود شد.
ستاره سنگالی تیم فوتبال النصر عربستان با حضور در یکی از مساجد این کشور به عبادت و قرائت قرآن پرداخت.
اقدام تحسین برانگیز مسی در دادن بازوبند کاپیتانی به کاپیتان اصلی اینتر میامی
تیم فوتبال رئال مادرید با یک نمایش درخشان دیگر از ستاره تازه واردش، موفق شد دومین بازی خود در فصل جدید لالیگا را هم با پیروزی پشت سر بگذارد.
شیاطین سرخ در دومین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس در خانه سفیدپوشان لندن تن به شکست دادند.
لیونل مسی در روزی که اولین جام قهرمانی خود را با تیم اینترمیامی به دست آورد، عنوان پرافتخارترین بازیکن فوتبال جهان را نیز به خود اختصاص داد.
در دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام باشگاه‌های کشور‌های عربی به میزبانی عربستان، دو تیم پرستاره الهلال و النصر به مصاف هم رفتند که در نهایت النصر با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه دو به یک مقابل حریف به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد. در این بازی الهلال با یک گل پیش افتاد، اما النصر باوجود آنکه ۱۰ نفره شد در ادامه کریستیانو رونالدو دو گل به ثمر رساند تا تیمش را قهرمان این رقابت بسیار مهم کند. رونالدو در دقایق پایانی مصدوم شد و با چهره ناراحت از زمین خارج شد. این نخستین جامی است که کریستیانو رونالدو با تیم عربستانی به دست آورد. رونالدو عنوان آقای گل این رقابت‌ها را نیز به خود اختصاص داد.
اگرچه موسوی صدای اعتراض اعضای تیم ملی را مخابره کرده؛ ولی این ویدئو به مذاق محمدرضا داورزنی و رسانه‌های نزدیک به این رئیس فدراسیون، خوش نیامده است.
ژست ناراحت گل محمدی توسط هواداران استقلال که برای اعتراض مقابل ساختمان باشگاه حاضر شده‌ بودند مورد تمسخر واقع شد.
سرمربی پرسپولیس با ناراحتی جلسه هیئت رئیسه باشگاه را ترک کرد.
قهرمانی ایرانی مسترالمپیا درحالیکه از یک موضوع بسیار ناراحت شده بود پست جدیدی در فضای مجازی منتشر کرد.
فینال لیگ اروپای فصل ۲۳-۲۰۲۲ شب گذشته بین دو تیم رم ایتالیا و سویا ایتالیا برگزار شد و در نهایت با قهرمانی هفتم سویا همراه بود. رم و ژوزه مورینیو که در اخرین گام دستشان از جام کوتاه ماند، پس از پایان بازی به شدت ناراحت و عصبی بودند. مورینیو باور داشت که اگر آنتونی تیلور (داور بازی) یک قضاوت عادلانه به اجرا می‌گذاشت، جام به تیم او می‌رسید. سرمربی رم پس از پایان بازی به صورت علنی تیلور را تحت هجمه انتقادات خودش قرار داد و این پایان کار نبود. زمانی که همه چیز به پایان رسید و تیلور قصد داشت وارد خودروی داوران شود، مورینیو را دید که در پارکینگ استادیوم پوشکاش آرنا در انتظارش ایستاده است.آقای خاص با فحاشی و الفاظ رکیک اینگونه از خجالت داور فینال لیگ اروپا برآمد.
نصیر مزروی درباره علاقه خود به سوره الضحی گفت: این سوره را دوست دارم، زیرا در دوران سختی بر پیامبر نازل شد که در آن بر اثر تاخیر وحى ناراحت بودند.
شب گذشته در جریان برگزاری دیدار الفتح - الشباب، درحالی که کریچوویاک از ناحیه سر احساس ناراحتی می‌کرد و روی زمین افتاده بود، «وِلِز» با زدن توپ به سر او کرنر گرفت! منبع: تسنیم
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ماجرای ویدیوی ۵۰ روز پیش بایدن درباره برجام / سخنان مقام سابق وزارت خارجه در دوره روحانی درباره روابط و رفتار‌های سیاسی چین با ایران / انتقاد تند نماینده نزدیک به جبهه پایداری از دیدار امیرعبداللهیان و بورل ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ماجرای ویدیوی ۵۰ روز قبل بایدن درباره برجام / صحبت‌های مقام سابق وزارت خارجه در دوره روحانی درباره روابط و رفتار‌های سیاسی چین با ایران / انتقاد تند نماینده نزدیک به جبهه پایداری از دیدار امیرعبداللهیان و بورل ... را می‌خوانید.
بهروز رهبری‌فرد به تازگی درباره مرحوم علی انصاریان صحبت کرده است.
ویدئویی از تمرینات تیم ملی فوتبال انگلیس منتشر شده که نشان می‌دهد شاگردان گرت ساوتگیت از گرمای هوای قطر ناراحت هستند.
برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید از شکست اخیر تیمش مقابل لیورپول آنقدر ناراحت است که حاضر نشده ویدیوی بازی را تماشا کند.
وقتی احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال متوجه شد حمید استیلی برای دومین شب متوالی در تلویزیون حاضر شده، استودیوی شبکه خبر را با ناراحتی ترک کرد و حاضر نشد در کنار سرپرست مستعفی تیم ملی بنشیند!
مهدی محسن‌نژاد، نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم با وجود برتری ۹ بر ۳ مقابل حریف ترک، ناباورانه ضربه فنی شد.
دروازه‌بان تیم میزبان به محض به صدا درآمد سوت پایان بازی از شدت ناراحتی روی دو زانوی خود افتاد و دست‌هایش را بر زمین گذاشت. دیدن این صحنه غم‌انگیز برای یکی از هواداران خردسال تیم دفنسا سخت بود و فوراً خودش را به داخل زمین چمن رساند ...
هنرمندانی از اوکراین و ایالات متحده در حال تبدیل انبوهی از اتومبیل‌های سوخته شده در روز‌های اولیه جنگ روسیه در اوکراین با گل‌های آفتابگردان درخشان هستند. هنرمندان ماشین‌های جنگ زده را نقاشی می‌کنند تا روحیه مردم اوکراین را بالا ببرند. با این حال، این ابتکار باعث ناراحتی برخی از مردم محلی شده است که فکر می‌کنند برای زیباسازی خرابه‌های جنگ خیلی زود است. مقامات شهری کار هنرمندان را تایید کرده اند و گفته‌اند که هیچ کس در ماشین‌ها کشته نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ