اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«زمانی که فوتبال را شروع کردم خیلی از مربیان و اهالی ورزش تعجب کردند و گفتند مگر می شود در شهری که مهد کشتی ایران است و همه سمت این رشته می روند یکی عاشق فوتبال باشد؟»
در سال ۲۰۱۸، گروهی از کمپانی‌های فناوری، ائتلافی برای پایان دادن به قاچاق آنلاین حیات‌وحش را با هدف کاهش ۸۰ درصدی آن تا سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی کردند. اما به جای آن، آمار فروش این اشیای قاچای در طول این دوره در فیس‌بوک افزایش چشمگیری داشت.
زن جوان می‌گوید: من وقتی ۱۴ ساله بودم از خانه فرار کردم. با پسری به اسم رضا که دوستش داشتم صیغه کردیم و باردار شدم. در واقع خانواده‌ام من را طرد کردند و من هم با عشقم رفتم. وقتی باردار شدم رضا من را ترک کرد، گفت بچه را هم نمی‌خواهد. من هم دلم نیامد بچه را سقط کنم. یکه و تنها دخترم را به دنیا آوردم.
جوانی که به اتهام توزیع انواع مشروبات الکلی در مشهد دستگیر شده است، سرگذشت غم‌انگیز خود را در زندگی برای مددکار اجتماعی پلیس روایت کرد.
این روزها همه در اروپا از استعدادهای یک فوتبالیست با نامی پیچیده متحیر شده‌اند.
مهران کریمی ناصری معروف به سرآلفرد، پناهجوی ایرانی متولد مسجد سلیمان بود که از سال ۱۳۶۷ تا ۱۳۸۵ (۱۹۸۸ تا ۲۰۰۶) در ترمینال «یک» فرودگاه شارل دوگل پاریس زندگی کرد و بعد از ۱۷ سال غیبت، آخر مهر‌ماه امسال دوباره به فرودگاه بازگشت و سه هفته بعد، ۲۱ آبان (۱۲ نوامبر)، در ترمینال F۲ فرودگاه بر اثر حمله قلبی درگذشت ..
برای ارانی مدرنیته و مدرنیزاسیون تفکیک‌ناپذیر بود. بدون چیرگی بر علوم و فنون جدید و پایه‌گذاری اقتصاد نوین یعنی اقتصاد صنعتی، ضد خام‌فروشی، که مستلزم ریشه‌کن کردن روابط مالکیت قرون وسطایی ارباب رعیتی بود، خشونت و انحصارطلبی حاصل از عقب‌افتادگی اقتصادی، جامعه را فلج زده می‌کرد و در دنیای رقابتی مدرن به قهقرا می‌راند.
سرگذشت عجیب دانشجوی پزشکی
مهدی امینی که به تازگی از اسپانیا به لیگ ایران بازگشته امیدوار است شرایط خوبی را پیش روی خود ببیند.
بر اساس اخبار رسمی که طی سه‌ماه اخیر منتشر شده، بعد از فیلترینگ گسترده شبکه‌های اجتماعی و همچنین کاهش پهنای باند اینترنت بیش از ۴۰۰ هزار نفر در ایران شغل خود را که مبتنی بر فعالیت‌های اینستاگرامی بوده از دست داده‌اند و مجبور به دست‌فروشی در خیابان شده‌ند. این اتفاق در روز‌های اخیر شدت گرفته و بسیاری از فیلترشکن‌ها از کار افتاده‌اند و تعداد کاربر‌های فعال با کاهش چشمگیری رو‌به‌رو شده‌اند. حال وجود دستگاه‌های استارلینک آیا می‌تواند نشانه پایان فیلترینگ در ایران باشد؟ یا مسیر مطالبه مردم را از «رفع فیلترینگ» به‌طور کامل دور خواهد کرد؟
الکسیس مک آلیستر و پدرش، سرگذشت جالبی دارند؛ یکی با مارادونا جام جهانی را از دست داد و دیگری با مسی می خواهد آن را فتح کند.
سرگذشت نوجوان هروئین فروش
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت تبهکار شب‌های مشهد/ اعتراف پسر به قتل پدر با اسلحه شکاری/ کلاهبرداری با دریافت بیعانه برای خرید لوازم خانگی/ جنایت ناخواسته به خاطر یک زن/ سرکرده «تبهکاران شب» در پوشش زنانه!/ حفظ قرآن در زندان جان مرد اعدامی را نجات داد/ مرگ تلخ مرد ۴۰ ساله در شعله‌های آتش/ بستری متهم در تیمارستان قبل از محاکمه
جوان ۳۳ ساله گفت: با خودم عهد کردم که دیگر به دنبال موادمخدر نمی‌روم و دور خلاف را خط می‌کشم، اما بعد از آزادی باز هم شیطان به سراغم آمد و سه روز بعد از آزادی سر از پاتوق‌های مصرف موادمخدر درآوردم.
متهم گفت: دخترم «سوگند» هم در گوشه اتاق ساکت نشسته بود که در همان حالت عصبانیت، همسرم را کتک زدم و به طرف در حمام هل دادم به گونه‌ای که چارچوب در حمام کنده شد و او روی زمین افتاد. حالش وخیم بود که به ناچار پیکر نیمه جانش را با کمک دختر ۶ ساله ام به بیمارستان شهید هاشمی نژاد رساندم، ولی او به کما رفت و چند روز بعد هم جان سپرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری مرد کرو لال هنگام ربودن دختر ۶ ساله/ بازداشت قاتل عبدالباقی/ سرگذشت تلخ دختر ۱۳ ساله!/ گاز چاه جان ۴ کارگر را گرفت/ اعترافات وحشتناک زنی که بهار ۳ ساله را کشت/ پایان خونین فرار با پراید سرقتی/ دستبرد ۲۰ هزار دلاری با قهوه ترک!/ اعتراف عامل شلیک در بزم شبانه
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام پارس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد وزمین در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ