حجت کریمی در برنامه شب های فوتبالی اظهارات عجیبی را مطرح کرد که با بیانیه های باشگاه در تناقض بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی اسپانیایی استقلال گفت: خیلی سال پیش با نام این باشگاه آشنا شدم، زمانیکه نکونام در اوساسونا بود در مورد این تیم صحبت می‌کرد.
رئیس جریان مخالف در رژیم صهیونیستی در واکنش به تصویب لایحه اصلاحات قضایی، تاکید کرد که کابینه بنیامین نتانیاهو، این رژیم را به سمت پرتگاه می‌کشاند.
در خصوص مقوله مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و مقوله عفاف و حجاب، قوانین موجود توسط معاونت حقوقی جمع‌بندی شده است لذا رؤسای کل دادگستری‌ها بر مبنای این قوانین عمل کنند و قضات ویژه‌ای را نیز تعیین کنند؛ تا زمانیکه لایحه عفاف و حجاب در مجلس تصویب و تبدیل به قانون شود، ما باید بر اساس قوانین فعلی در این حوزه عمل کنیم.
زمانیکه با معده خالی آب می‌نوشید این اسیدها رقیق شده و از بدن بیرون می‌روند. بنابراین مشکل سوزش معده رفع می‌شود و معده آماده صبحانه می‌شود.
دبیرکل ناتو امروز در کنفرانس مطبوعاتی نشست سران ناتو در لیتوانی ادعا کرد: تا زمانیکه لازم باشد در کنار اوکراین خواهیم بود!
درست یک ماه پیش و زمانیکه قربان‌زاده بر تشکیل مجمع عمومی استقلال اصرار داشت، سعید آذری گزینه اصلی سازمان خصوصی سازی برای سرپرستی آبی ها بود.
گروه‌های مقاومت در جنین تاکید کردند: در سایه نبرد بأس جِنین تأکید می‌کنیم که گزینه جهاد و مقاومت تا زمانیکه اشغالگری پابرجاست، باقی خواهد بود. ما در صحنه حضور خواهیم داشت.
رئیس اداره وکالت تخصصی مرکز وکلا قوه قضائیه با بیان اینکه کدملی عدد شناسه‌ی هویت فرد است، بیان کرد: به طور مثال ممکن است به تعداد زیادی افرادی به نام «علی حسینی» داشته باشیم، از همین رو نام و نام خانوادگی شناسه یکتای هویتی فرد نیست، اما کدملی شناسه یکتای هویتی فرد است و زمانی‌که شناسه هویت هر فرد مسدود شود، عملا هویت را از او سلب کرده‌ایم.
زمانیکه در نقطه‌ای از زندگی مشترک، اهداف و رویا‌های زوجین از هم فاصله بگیرد، حرف‌های مشترک کمتری با هم داشته باشند، ساعات کمتری را با هم بگذرانند و صمیمیت و رابطه جنسی بین شان، کاهش معنی داری پیدا کند و در بیشتر موضوعات با هم اختلاف داشته باشند، شاید ازدواج شان به نقطه‌ای رسیده که بعنوان طلاق عاطفی شناخته می‌شود و باید برای آن فکر اساسی کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت که زمانیکه اختلاف با افغانستان افزایش یافت، بازیکنان کلیدی را تعویض کردیم.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به استفاده از سلاح سرد توسط معتادان در زمانیکه از ورود آن‌ها به بوستان‌ها جلوگیری می‌شود، گفت: پیمانکاران بخاطر ترس از تجمع معتادان، جمع‌آوری پسماند در این محله را به ساعت ۴:۳۰ صبح تغییر دادند و لکه‌های بزرگ سیاه را در معابر شاهد بودیم که بار‌ها رنگ آمیزی می‌شدند، اما مجددا این لکه‌ها ایجاد شده است.
­سخنگوی وزارت صمت گفت: مهلت انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه تا زمانیکه آخرین فرد متقاضی بتواند فرایند ثبت نام خود را نهایی کند تمدید می‌شود.
خسرو حیدری گفت زمانیکه ساپینتو کنار زمین حضور ندارد، مسئولیت من و روی ماتا بیشتر می‌شود.
معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: زمانیکه فرآیند دفن پسماند بی‌هوازی است، یکی از گاز‌هایی که ناشی از این فرآیند تولید می‌شود، گاز متان است؛ بنابراین تولید گاز متان در مراکز دفن پسماند، موضوعی طبیعی است، مگر اینکه مدیران اجرای پسماند، از روش‌هایی غیر از روش دفن استفاده کنند، اما تا زمانی که روش مدیریت پسماند، دفن زباله است، گاز متان هم تولید می‌شود.
عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا گفت: یک اقتصاد رفاقتی تشکیل داده اند که اعتبارات بانکی را بین دوستان و رفقا توزیع کنند. زمانیکه که احمدی نژاد بر سرکار آمد کل دیون بانکی ۱۲ هزار میلیارد تومان بود که در زمان رفتن او این رقم به ۲۶۰ هزار میلیارد تومان رسیده بود. همین پول‌های رفته به بحران اصلی بانکی در سال ۱۳۹۲ تبدیل شد. همین تفکر برای اینکه منابع غارت شده از بانک‌ها را جبران کند، نرخ ارز و سکه را افزایش داد. به روایتی ۷۶ تن و به روایت دیگری ۶۲ تن طلای کشور را آب کردند و به بانک‌ها دادند تا بتوانند با فروختن سکه‌ها به قیمت بالاتر، دزدی‌های صورت گرفته را جبران کنند.
یک کارشناس آلودگی هوا ضمن تاکید بر اینکه دلیل عمده آلودگی هوای سال‌های اخیر توقف نوسازی و اسقاط خودرو‌های فرسوده است، می‌گوید تا زمانیکه نوسازی، کنترل جدی معاینه فنی و طرح‌های کاهش آلودگی هوا اجرا نشوند، کیفیت سوخت به حد مطلوب نرسد و مازوت‌سوزی حذف نشود و همچنین سایر اقداماتی که در قانون هوای پاک مطرح شده، انجام نشود، طبیعتا نباید انتظار هوای پاک را داشته باشیم. بحث نوسازی و از رده خارج شدن خودرو‌های فرسوده مهم‌ترین اقدامی‌ست که طی چند سال اخیر یا متوقف بوده یا به صورت کند اجرا شده است.
دانشمند با اشاره به اینکه در حال حاضر تقاضا در بازار اجاره خیلی بیشتر از عرضه است، گفت: با توجه به اینکه دولت نیز عملا کاری برای ساخت مسکن انجام نمی‌دهد، تقاضای زیادی پشت بازار قرار دارد که نتیجه آن افزایش تورم در بخش اجاره بها است که در ماه‌های جاری این تورم از تمامی تورم‌های دیگر در بازار‌های مختلف پیشی گرفته است، بنابراین تا زمانیکه عرضه و تقاضا در بازار اجاره متعادل نباشد، نمی‌توان انتظار داشت که وضعیت بازار به سوی تعادل حرکت کند.
وال استریت ژورنال گزارش داد، چندین تن در دولت عربستان گفتند که ولیعهد، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا را ترجیح می‌دهد و از زمانیکه بایدن، معاون باراک اوباما، رئیس جمهوری پیشین ایالات متحده بود و بابت گاف‌هایی که می‌دهد، مورد تمسخر قرار دارد، از او خوشش نمی‌آید.
رئیس دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: رفتارهای حراست نیاز به اصلاح دارند اما زمانیکه ما حرمت نهادهای داخل دانشگاه را نگه نداریم، نهادهای بیرونی با حساسیت وارد می‌شوند.
دکتر حمید سوری، اپیدمیولوژیست گفت: قطعا تا زمانیکه خاموشی و پایان اپیدمی کرونا از سوی مجامع بین‌المللی مانند سازمان جهانی بهداشت و ... اعلام رسمی نشود، همچنان خطر بالقوه‌ای است که وجود دارد. وضعیت موجود شکننده بوده و می‌تواند به سرعت در حد چند روز بازگشت داشته باشد. از طرفی به نظر می‌آید که سطح حساسیت جامعه در برابر کرونا، با کاهش سطح واکسیناسیون، بالا می‌رود و وقتی افراد حساس جامعه بالا رود، استعداد ابتلا در آن‌ها نیز بالا می‌رود.
زمانیکه رسانه رکن چهارم دموکراسی است، آنها هستند که به شما می‌گویند به چه چیزی و چگونه فکر و عمل کنید. برخی رسانه‌های داخلی در اغتشاشات همنوا با ضدانقلاب مردم را تحریک به آشوب کردند.
پس از برگزاری مراسم معارفه و زمانیکه سرمربی پرتغالی راهی کشورش شده است، از ناحیه انگشت دست راست دچار شکستگی می‌شود و برای درمان این آسیب دیدگی، مجبور بوده است که انگشت مصدوم خود را با چسب ببندد
مسابقه عجیب و تلخ محسن نژاد، باعث ایجاد سوال بزرگی برای علاقه‌مندان به کشتی شده است؛ چرا زمانیکه او با هشت امتیاز پیش بود، مبارزه تمام نشد؟
اما اتفاق جالب در این خصوص، احساساتی شدن یکی از هواداران بانوی استقلالی است. زمانیکه او وارد ورزشگاه آزادی شد، روی سکو‌های استادیوم زانو زده و بر آن بوسه زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ