فیلم کوتاهی از حضور جواد خیابانی گزارشگر پرحاشیه فوتبال تلویزیون در یک برنامه سرگرمی معروف پخش شده است. کاربران شبکه های اجتماعی از حالا منتظر جملات قصار خیابانی هستند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مه لقا باقری همسر جواد عزتی ساعاتی قبل تصویری از استایل خاص و تیپ مردانه و عجیب خود در استانبول منتشر کرد.
تصویری جالب و دیدنی از عاشقانه‌های جواد خیابانی در کنار دخترش نگار منتشر شد که شباهت عجیبی به پدرش دارد.
ویدیویی نوستالژیک از شرکت جواد خیابانی در مسابقه سی سوال با اجرای زنده یاد حسین باغی را ببینید.
جواد کاظمیان بازیکن پیشکسوت پرسپولیس در یک استوری به اظهارات بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در خصوص بی خوابی رئیسی در مقابل مشکلات مردم کنایه زد. او با انتشار عکسی از تغییر ظاهری رئیسی طی سال‌های اخیر نوشت: آثار بی‌خوابی.
شائبه ممنوعیت فعالیت جواد خبابانی در رسانه‌های تصویری، با گزارش دیدار روز گذشته (چهارم مرداد ماه) در شبکه سه و همچنین حضورش در برنامه شبکه ورزش، منتفی است.
محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت روحانی در اپلیکیشن تردز با انتشار عکسی از خود و خانواده اش نوشت: کوهنوردی خانوادگی ؛ ارتفاعات البرز
حال جواد نکونام در تمرین امروز استقلال مساعد نبود.
جواد نکونام با لباس استقلال در نخستین جلسه تمرینی آبی پوشان حضور پیدا کرد.
باشگاه استقلال درباره حاشیه‌ای که گریبان این باشگاه را بعد از برگزاری مراسم معارفه جواد نکونام گرفته است، توضیحاتی ارائه کرد.
باشگاه استقلال رسماً اعلام کرد که جلسه معارفه جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید این تیم فردا برگزار می‌شود.
فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال با انتشار یک استوری از نکونام حمایت کرد.
چندی پیش بک زن با انتشار ویدئویی خبر از حمله سگی داد که در شهرک غرب تهران بدون پوزه‌بند و قلاده پرسه می‌زد. تصاویر دوربین مداربسته در خیابان حسن سیف لحظه حمله هولناک سگ به این زن را ثبت کرده است.
این بنر در مترو، جالب توجه بوده. یکی از کاربران در این باره نوشته: جواد خیابانی دیگه یک فرد نیست به یک سبک و جریان تبلیغاتی تبدیل شده.
منوچهر هادی کارگردان مشهور سینما با انتشار تصویری عجیب در صفحه اینستاگرام اش از همکاری متفاوت اش در یک فیلم با جواد خیابانی رونمایی کرده است.
خبرگزاری حوزه نوشت: آیت الله اعرافی از حجت الاسلام سجاد جهانگیری طلبه مصدوم حادثه امروز قم عیادت کرد. این طلبه جوان که دو فرزند کوچک دارد و مدتی است از مشهد برای ادامه تحصیلات  حوزوی به قم آمده است، صبح امروز در حمله با ماشین و سپس با ضربات چاقو در خیابان صفاییه قم مورد تعرض قرار گرفت و هم‌اکنون به‌شدت مجروح است.
زن جوان وقتی در شب بارانی مقابل خانه‌اش رفت که پیمان را ببیند، تصور بلایی که به سرش آمد به ذهنش هم خطور نمی‌کرد.
جواد نکونام صبح امروز به‌همراه دوست قدیمی‌اش امید خورج در پاس تهران میهمان تمرین رسانه ورزش بود و به‌همراه عادل فردوسی‌پور و بازیکنان این تیم به یاد دوران بازی در سطح اول فوتبال دنیا پا به توپ شد.
شاگردان جواد نکونام در غیاب سرمربی خود امیدوار به شکست دومین تیم سرخپوش ایران هستند.
جواد نکونام با یک استوری اینستاگرامی حمایت خود از علی دایی را نشان داد.
جواد اوجی امروز در حاشیه جلسه دولت دچار حمله قلبی شد.
جواد خیابانی مجری فوتبال در آستانه بازی تاریخی ایران و آمریکا اظهارات جنجالی تازه‌ای مطرح کرده است. او در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: «اگر آمریکا را ببریم مو‌ها و ریش و سبیل‌هایم را از ته می‌زنم!» پس از این اظهارات موجی از تصاویر طنز از این گزارشگر پرحاشیه تلویزیون در فضای مجازی منتشر شده است.
جواد نکونام در اردوی تیم ملی پیش از اعزام به اتریش دیده شد.
جلسه اعلام حکم قاتل نگهبانان شرکت کشنیرانی شهریار و ضارب ماموران انتظامی خیابان طالفانی تهران صبح دوشنبه ۷ شهریور به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد و قاتل به اعدام محکوم شد. قاضی صلواتی با اشاره به اتهامات متهم گفت: اتهامات متهم علیرضا رضوی خالق آبادی فرزند جواد محاربه و افساد فی الارض از طریق تیراندازی به سمت افراد و ماموران فراجا، مباشرت در ۴ فقره قتل عمدی، شروع به قتل با استفاده از سلاح گرم نسبت به ۵ نفر از ماموران فراجا و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم در شهر تهران و شهرستان شهریار با استفاده از سلاح گرم، است.
ارتش اسرائیل اعلام کرد که عصر روز جمعه عملیاتی موسوم به «صبح صادق» را آغاز کرده و به اهدافی در نوار غزه حمله کرده است. در همین رابطه یک واحد مسکونی در برج فلسطین در خیابان الشهداء در غرب شهر غزه را هدف قرار دادند. شبکه خبری الجزیره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در این حمله هوایی، یکی از مواضع جنبش جهاد اسلامی هدف قرار گرفته است. منابع خبری عبری اعلام کردند که تیسیر الجعبری فرمانده سرایا القدس هدف این حملات قرار گرفته و ترور شده است. سخنگوی جنبش جهاد اسلامی شهادت تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی این جنبش در حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه را تایید و اعلام کرد که او فرمانده منطقه شمالی این گروهان‌ها بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ