به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی در برنامه صف اول، با اشاره به برگزاری برنامه روز ملی فناوری هسته ای، اظهار داشت: به خاطر شبهای قدر مراسم ۲۰ فروردین روز ملی به بعد از این شب ها موکول خواهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا دو روز پس از اظهارات نوبیو در گفت‌وگویی بیان کرد که دولت بایدن "نگران هرگونه صادرات فناوری ایرانی است که ممکن است باعث بی‌ثباتی شوند".
روز ملی صنعت و معدن با حضور رئیس جمهور
مراسم ببست و هفتمین سالروز روز ملی صنعت و معدن آغاز به کار کرد.
روز ملی اصناف با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
رئیس جمهوری ایران با ارسال پیامی روز ملی جمهوری فدراسیون روسیه را به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور تبریک گفت.
نخستین دوره نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا در راستای اجرای برنامه ملی آبادیران از ۲۳ خردادماه به مدت سه روز برگزار می شود.
زینب اسماعیلی، زهرا پوراسماعیل و علیرضا حسین پور با قبول شکست برابر حریفان خود از دور رقابت های قهرمانی جهان باکو کنار رفتند.
جشن سی‌وسومین سالگرد اتحاد شمال و جنوب یمن، در صنعا برگزار شد.
رویداد بومی سازی محصولات شبکه ملی اطلاعات به مدت یک روز در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.
تیم ملی والیبال ایران که ظهر امروز در محل اسکان خود در اردوی تدارکاتی ترکیه مستقر شد.
همایش ملی روز شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور رئیس‌جمهور در تالار بزرگ کشور برگزار شد.
همایش ملی روز ملی شوراها با حضور رئیس جمهور
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، ٢٠ فروردین روز ملی فناوری هسته ای را روز میثاق مجدد و وفای به عهد دانست و گفت: ۲۰ پروژه رادیودارو در دست اجرا داریم.
به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی در برنامه صف اول، با اشاره به برگزاری برنامه روز ملی فناوری هسته ای، اظهار داشت: به خاطر شبهای قدر مراسم ۲۰ فروردین روز ملی به بعد از این شب ها موکول خواهد.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: روز ملی فناوری هسته‌ای، روز بزرگ تحقق شعار "ما می‌توانیم" و نماد خودباوری، عزت، استقلال علمی و ملی و تداعی کننده شکوه، صلابت و اقتدار دانشمندان ایران است.
معاون هماهنگ کننده ارتش با صدور پیامی فرا رسیدن روز ملی فناوری هسته‌ای را به محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی تبریک گفت.
پروژه های ماهواره ای ناهید ۲ و طلوع ۳ فردا در مراسم روز ملی فناوری فضایی رونمایی می شوند.
راه حل اصلی این معضل که دیگر دارد به فاجعه پهلو می‌زند، جدی گرفتن موضوع، اولویت دادن به آن، اجرای قوانین معطل مانده در بالاترین سطوح مدیریت اجرایی کشور و هماهنگ‌سازی نهاد‌ها و سازمان‌های بسیاری است که هر کدام طبق قانون وظیفه و مسئولیتی دارند که اگر به آن‌ها بی‌اعتنایی نمی‌شد، اوضاع بهتر از آن می‌بود که هست. منتها قبل از همه اینها، به جای «ترجیع‌بند» مقصر دانستن مردم در مصرف بی‌رویه گاز و استفاده از وسایل نقلیه شخصی، باید سرمایه اجتماعی را احیا کرد.
روز ملی هوای پاک؛ روز تعطیل بخاطر آلودگی!
ایالات متحده روز جمعه واردات و فروش تجهیزات مخابراتی جدید از هواوی، زد تی ای و سه شرکت چینی دیگر را به دلیل نگرانی در مورد امنیت ملی ممنوع کرد.
آئین ملی بزرگداشت روز کتاب و کتاب خوانی
سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش گفت: به منظور حفظ عدالت در ورود اطلاعات و جلوگیری از افزایش بیش از حد بار سامانه، اینگونه برنامه ریزی کرده‌ایم که هر رقم کدملی از سمت راست (اولین رقم سمت راست کد ملی) ۲.۵ روز کاری برای ثبت نام فرصت داشته باشد و امروز از صفر شروع می‌شود تا به کد ۹ برسیم. جدول زمانبندی مشخص شده است. با این حال پس از اتمام این زمان نیز فرصت دوباره‌ای به همه همکاران که موفق به ثبت نام نشده‌اند داده می‌شود و جای استرس و نگرانی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ