مشهد ـ مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری شهرداری مشهد از افزایش ساعت سرویس دهی خطوط قطار شهری تا ساعت ۲ بامداد در شب‌های قدر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: در حال حاضر ۳۳۰ فروند هواپیمای ثبت شده داریم که عمر زمین‌گیری ۱۳۹ فروند از دو سال گذشته است و ۱۹۱ فروند هواپیمای فعال در این ۳۳۰ فروند وجود دارد.
مشهد ـ مدیر روابط‌ عمومی شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: مشکل فنی در قطار، منجر به تخلیه مسافران و اختلال چند دقیقه‌ای در سرویس دهی خط یکم متروی این شهر شد.
مشهد ـ مدیر روابط‌ عمومی شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: مشکل فنی در قطار، منجر به تخلیه مسافری و اختلال چند دقیقه‌ای در سرویس دهی خط یکم متروی این شهر شد.
با افزایش استفاده از پیامرسانهای بومی انتظار از کارکرد و کیفی شدن آنها نیز بیشتر شده است و بعضا کاربران، آنها را با پلتفرم های خارجی مقایسه می کنند و انتظار دارند شاهد سرویس های بهتری باشند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو گفت: به منظور جابجایی زائران مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) سرویس‌دهی شبانه از ایستگاه شهر ری تا ایستگاه حرم مطهر از ساعت ۲۲ تا ۵ صبح اجرا می‌شود.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد گفت: سرویس‌دهی مترو در شهر مشهد مقدس همزمان با شب میلاد امام رضا علیه‌السلام با یک ساعت افزایش همراه خواهد بود.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران حومه گفت: ایستگاه متروی علامه جعفری همانند سایر ایستگاه‌های خط ۴ از ساعت ۵:۳۰ تا ۲۲ به مسافران سرویس‌دهی می‌کند.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از سرویس‌دهی ۱۶۶۷ دستگاه اتوبوس به شهروندان در شب‌های قدر خبر داد.
شرکت ارتباطات زیرساخت از تمهیدات ویژه در راستای سرویس دهی مطلوب به مشتریان و اپراتورها در ایام نوروز خبر داد.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: با تصویب شورای اسلامی مشهد سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی در تمام خطوط عبوری و منتهی به حرم مطهر رضوی در نیمه شعبان رایگان خواهد بود.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از سرویس‌دهی رایگان ناوگان اتوبوسرانی در خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر در روز شهادت حضرت زهرا (س) خبر داد.
معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از حملات شدید سایبری به پیام رسان های داخلی برای جلوگیری از سرویس دهی مناسب خبر داد.
سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خبر داد.
یکی از مدیریت های شعب فعال بانک ایران زمین در شمال کشور، مدیریت امور شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان است. این مدیریت با تعداد 29 شعبه در منطقه کلیه خدمات بانکی و سرویس های بانکداری دیجیتال را به همشهریان ارائه می دهد.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از تغییر ساعت سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی مشهد از امروز خبر داد.
شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از عدم سرویس دهی برخی از ایستگاه‌ها در روزهای ۳۰ و ۳۱ شهریور خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از سرویس دهی رایگان پنج ایستگاه، به عزاداران و شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی اربعین پایتخت خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: سرویس دهی مترو در ایستگاه‌های امام حسین (ع) و شهرری تا پایان راهپیمایی روز اربعین رایگان است.
وزیر کشور از مردم درخواست کرد برای عبور به عتبات به مرزها مراجعه نکنند چرا که مسئولان عراقی امکان انتقال و سرویس دهی باین حجم از زائر را در مرزها ندارند.
برنامه های وزارت ارتباطات و سازمان فضایی برای ارتباطات پایدار در اربعین شامل استقرار و ارتقای کیفیت سرویس دهی بالن فضایی، سرویس اینترنت رایگان و بسته فناورانه شرکتهای دانش بنیان اعلام شد.
دبیرخانه ستاد اربعین معاونت علمی، شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و سایر فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری را برای ارائه ایده‌های تسهیل خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی دعوت می کند.
شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه عصر امروز در ایستگاه‌های شهید بهشتی و مصلی امام خمینی (ره) به طور رایگان سرویس دهی می‌کند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: به دلیل ایمن‌سازی و بهسازی سوزن‌های خط یک متروی تهران در آخر هفته ایستگاه‌های متروی شهرری و پالایشگاه تعطیل هستند.
مدیر ارتباطات شرکت مترو تهران از افزایش زمان سرویس‌دهی خط ۵ به منظور خدمات رسانی مناسب به تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان، در روز جمعه ۲۸ ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ