یک افشاگر در توییتر می‌گوید ضخامت جزیره‌ی دوربین به ۳٫۷۸ میلی‌متر می‌رسد که تقریباً پنج درصد بیشتر از آیفون ۱۴ پرو مکس است. قبلاً ادعا شده بود که برآمدگی جزیره‌ی دوربین کاهش پیدا می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در آستانه‌ی رونمایی گوشی‌های جدید اپل، تصاویر ماکت واقعی آیفون ۱۵ پرو فاش شده است. درگاه USB-C در این تصاویر خودنمایی می‌کند.
یکی از منابع آگاه بازار تصاویری از کانکتور USB-C آیفون ۱۵ را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته است.
تاکنون خبر‌های مختلفی در مورد سری آیفون ۱۵ منتشر شده است. حالا تصاویری از نسخه اولترا نسل جدید آیفون منتشر شده که آن را با دکمه اکشن نشان می‌دهد. تصاویر تأیید می‌کنند که اپل قصد دارد سوئیچ قطع‌کردن صدا را با دکمه اکشن در کناره دستگاه جایگزین کند.
تصاویر منتشرشده در مورد سری آیفون ۱۵ نشان می‌دهند کناره‌های آیفون ۱۵ پرو گردتر از آیفون ۱۴ پرو است. همچنین آیفون ۱۵ پرو به‌جای مجهزبودن به قاب استیل، بدنه‌ای از جنس تیتانیومی خواهد داشت. در این صورت به‌جای ظاهری براق، ظاهری مات به آن می‌بخشد.
تصاویر آپدیت MIUI ۱۵ شیائومی خبر از آیکون‌های جدیدی می‌دهد که ظاهر شکیل‌تر و بهتری از گذشته گرفته‌اند تا تجربه کاربری دلچسب‌تری ارائه شود.
بارها تصاویر نمایندگان مجلس و برخی دیگر از مسئولین در حال استفاده از یک گوشی آمریکایی منتشر شده است اما هیچ‌کدام به اندازه آیفون، ساعت لوکس و کفش ریباک میرسلیم سر و صدا به پا نکرده است. دلیل این جنجال‌ها می‌تواند دفاع سفت و سخت میرسلیم از تولیدات داخلی باشد و آن حکایت رطب خوردن و منع رطب. کاربران زیادی از او پرسیده‌اند اگر از تولیدات داخلی حمایت می‌کند، چرا به جای محصولات آمریکایی از وسایل ساخت ایران استفاده نمی‌کند.
تصویری از مصطفی میرسلیم حین کار کردن با گوشی آیفون در صحن علنی مجلس منتشر شده است.
مشخص نیست که آیفون اولترا جایگزین آیفون پرو مکس می‌شود یا اپل از سال آینده تعداد گوشی‌های جدید آیفون را به پنج دستگاه می‌رساند.
پیکسل A ۷ هم مانند آیفون برخی ویژگی‌هایی فانتزی مانند شارژ بی‌سیم و نمایشگر ۹۰ هرتزی را در خود جای داده است، اما با این حال این گوشی گوگل با قیمت ۵۰۰ دلاری نسبت به آیفون اپل که در بازه قیمتی ۷۹۹ الی ۸۹۹ دلار خرید و فروش می‌شود، جایگاهی اقتصادی و مقرون به صرفه دارد.
(تصاویر) تفاوت‌های جالب دوربین‌های گرانترین موبایل‌های بازار: سامسونگ گلکسی S۲۳ Ultra با آیفون اپل ۱۴ Pro
منبع آگاه دنیای موبایل با نام Ice Universe در اواسط ماه مارس مدعی شد که آیفون ۱۵ پرو مکس تنها ۱.۵۵ میلی‌متر حاشیه در اطراف نمایشگر خواهد داشت. او حالا تصویری را منتشر کرده است که ظاهراً ادعایش را تأیید می‌کند.
یک افشاگر در توییتر می‌گوید ضخامت جزیره‌ی دوربین به ۳٫۷۸ میلی‌متر می‌رسد که تقریباً پنج درصد بیشتر از آیفون ۱۴ پرو مکس است. قبلاً ادعا شده بود که برآمدگی جزیره‌ی دوربین کاهش پیدا می‌کند.
‌فردی، تصاویر زیبایی را با استفاده از دوربین آیفون از تالاب انزلی ثبت کرد.
مدت‌ها است شایعه‌های زیادی درباره یک گوشی آیفون تاشو منتشر می‌شود. حالا جدیدترین گزارش درباره آیفون تاشو نشان می‌دهد این گوشی با قابلیت جذابش، می‌تواند تمام گوشی‌های تاشونده جهان را پشت سر بگذارد و به بهترین تبدیل شود.
وب‌سایت فناوری Input با مقایسه‌ای میان گلکسی اس ۲۱ اولترا و آیفون ۱۲ پرو مکس، اتهاماتی را مبنی بر استفاده از ترفندهای هوش مصنوعی برای تولید عکس‌های اغراق‌آمیز علیه سامسونگ برانگیخت. علاوه بر این، یک یوتیوبر به‌نام الکسی بکسی نیز با انتشار ویدیویی ادعا کرده که این غول کره‌ای از حقه‌های نرم‌افزاری برای ایجاد نتایج چشم‌گیر برای عکس‌های با بزرگ‌نمایی ۱۰۰ برابری استفاده می‌کند.
سری جدید گوشی آیفون ۱۵ پرو با طراحی صفحه نمایش اضافی در پشت را مشاهده کنید.
اپل با پایبندی به سنت چند سال اخیر، در آستانه‌ی فصل بهار مدل زرد آیفون ۱۴ را رونمایی کرد تا رنگ‌بندی گوشی‌هایش متنوع‌تر شود.
مشکل بزرگ در این خصوص آن است که سوختگی نمایشگر آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس بیشتر حول ناحیه داینامیک آیلند مشاهده شده است. این ناحیه، همان حفره کوچکی است که در بالای صفحه نمایش این دو مدل قرار گرفته و دوربین سلفی و سایر حسگر‌های مربوط به فیس آیدی را در خود جای داده است.
رئیس اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران با بیان اینکه تا این لحظه چون آیفون ۱۴ به صورت تجاری وارد نشده، خرید و فروش آن ممنوع است، گفت: البته کسبه دارای جواد کسب معمولاً تخلف نمی‌کنند و در حال حاضر عموما سایت‌ها هستند که آیفون ۱۴ خرید و فروش می‌کنند.
رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران تاکید کرد: دولت قولی فعلاً برای ریجستر شدن ایفون ۱۴ نداده است، مردم باید مراقب سوءاستفاده گران باشند و به هیچ عنوان اقدام به خرید کالای قاچاق نکنند.
اخیرا تصاویر رندر جدید و بسیار با کیفیتی از گوشی آینده آیفون SE ۴ به بیرون درز کرده که به نظر می‌رسد به وجود یک نمایشگر بزرگتر اشاره دارد.
طی جلسه ای که در پارلمان اتحایه اروپا برگزار شد، لایحه الزام استفاده تمام دستگاه های الکترونیکی از پورت USB-C برای شارژ به تصویب رسید.
با تصویب قانونی برای ایجاد یک پورت شارژ یکسان در دستگاه های الکترونیکی در اتحادیه اروپا، اپل مجبور خواهد شد شارژر آیفون هایی که در این منطقه فروخته می شوند را از پاییز ۲۰۲۴ میلادی دهد.
فروش جدیدترین مدل گوشی هوشمند غول فناوری آمریکایی اپل یعنی آیفون ۱۴ در چین آغاز شد. مشتریان برای خرید مدل آیفون ۱۴ ساعت‌ها جلوتر در مقابل فروشگاه اپل در شهر گوانگژو صف کشیده اند. اما اتفاق جالبی که افتاده این است که کاربران چینی ظاهرا تصمیم گرفته‌اند گوشی گلکسی S۲۲ اولترا خود را بفروشند تا بتوانند یکی از دو مدل پرو از سری آیفون ۱۴ را خریداری کنند. این ادعایی است که افشاگر معروف و موثق حوزه‌ی فناوری یعنی Ice Universe مطرح کرده و گفته بعد از بررسی گوشی آیفون ۱۴ پرو، تعداد زیادی از کاربران به فروش S۲۲ اولترای خود اقدام کرده‌اند تا بتوانند گوشی جدید اپل را خریداری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ