تاکنون خبر‌های مختلفی در مورد سری آیفون ۱۵ منتشر شده است. حالا تصاویری از نسخه اولترا نسل جدید آیفون منتشر شده که آن را با دکمه اکشن نشان می‌دهد. تصاویر تأیید می‌کنند که اپل قصد دارد سوئیچ قطع‌کردن صدا را با دکمه اکشن در کناره دستگاه جایگزین کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تسنیم نوشت: شنیده‌ها حاکی است که تروریست دستگیرشده‌ی روز گذشته، فردی به نام س. اسلم‌یار، تاجیک‌تبار و اهل ولایت بدخشان است.
شنلان اس ۷ به عنوان یک خودرو جدید و فناورانه، طراحی بسیار جذابی را نیز همراه خود دارد. دماغه بدون هیچ نقصی شکل گرفته و شیب کوپه سقف در ستون آخر بر زیبایی‌های نمای جانبی افزوده است. جزئیات درب‌ها شامل دستگیره‌های پاپ-آپ و تفاوت سطح در قسمت بالای رکاب نیز این منظره را جذاب‌تر کرده است.
از امروز (یازدهم مردادماه) دسترسی به این اپلیکیشن امکان‌پذیر شده است.
سازمان اداری و استخدامی کشور مکلف است با همکاری مدیریت حوزه‌های علمیه، حداکثر ظرف سه ماه پس از لازم‌الاجرا شدن این قانون محتوای آموزشی موضوع این ماده را تهیه کند و حداکثر ظرف یک ماه به تأیید دبیرخانه شورایعالی انقلاب‌فرهنگی برساند.
پژو 208 فیس لیفت 2024 از بافت جدید در قسمت جلوپنجره بهره می برد که حضور جزئیات رنگی به زیباتر شدن این بخش نیز کمک کرده است. 3 ردیف نوار لامپ ال ئی دی در گوشه های سپر جلو نیز به امضای کار پژو و اثر پنجه های شیر آن تبدیل شده که اینجا نیز حضور دارند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اعلام ریزش ساختمان مسکونی و ایجاد آوار در شهرستان بهارستان که تا کنون ۴ حادثه دیده داشته است، گفت: تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند.
تعداد ۱۵ نفر از متهمان در اواخر سال گذشته کیفرخواست آن‌ها به دادگاه ارسال و احکام این افراد نیز صادر شده، اما در حال حاضر در مرحله تجدید نظر خواهی قرار داد و با توجه به اینکه هنوز نهایی نشده نمی‌توان احکام نهایی را اعلام کرد.
تصویر موزاییکی جدید از سیاره سرخ، مریخ را در رنگ‌های متعددی نشان می‌دهد و نمای رنگی بسیار غنی‌تری نسبت به هر زمان دیگری ارائه می‌کند.
اپل ویژن پرو یک سیستم عامل کاملاً جدید به‌نام VisionOS دارد که از یک رابط کاربری سه‌بعدی بهره می‌برد. این سیستم عامل دارای یک اپ استور جدید و اختصاصی است که دسترسی به اپ‌ها مخصوص هدست را فراهم می‌کند و البته ظاهراً می‌توانید از طریق این فروشگاه به آن دسته از اپ‌های آیفون و آیپد که با این محصول جدید سازگار باشند، دسترسی داشته باشید.
اپل ویژن پرو یک سیستم عامل کاملاً جدید به‌نام VisionOS دارد که از یک رابط کاربری سه‌بعدی بهره می‌برد. این سیستم عامل دارای یک اپ استور جدید و اختصاصی است که دسترسی به اپ‌ها مخصوص هدست را فراهم می‌کند و البته ظاهراً می‌توانید از طریق این فروشگاه به آن دسته از اپ‌های آیفون و آیپد که با این محصول جدید سازگار باشند، دسترسی داشته باشید.
پرونده این سرقت عجیب با ۹ متهم که برخی نزدیکان یکی از مقامات ارشد دولت سابق نیز در میان آن‌ها هستند، تحت عنوان «اختلاس، خیانت در امانت، سرقت و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی» بر اساس قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری در یکی از شعب ویژه قضایی در حال رسیدگی است.
یک منبع آگاه جزئیات جدیدی از علت آغاز درگیری اخیر مرزی با طالبان را تشریح کرد.
«حسین سبزواری» بخشدار مرکزی ایذه نیز ضمن تایید قبل حمله مرگبار به کافه‌ای در خیابان سلمان فارسی شهر ایذه و قتل اکبرلیموچی گفت: «متاسفانه ایشان با اصابت گلوله جان باختند. تحقیقات پلیسی برای شناسایی متهم آغاز شده است. اکبر لیموچی، سردبیر روزنامه توسعه جنوب در یک کافه در خیابان سلمان فارسی ایذه مورد اصابت گلوله افراد ناشناس قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان این شهر، به‌رغم تلاش پزشکان به علت شدت جراحات جان باخت.»
مجلس نمایندگان آمریکا با ارائه جزئیاتی جدید مدعی شده اعضای خانواده «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا از جمله پسر او «هانتر» میلیون‌ها دلار از شرکت‌های مستقر در چین و رومانی دریافت کرده‌اند.
به گفته گروه متئوست، این اطلاعات به پیش‌بینی آب و هوا و مقابله با مشکلات شدید آب و هوایی مانند طوفان کمک می‌کنند. «فیل ایوانز»(Phil Evans)، مدیرکل «آژانس ماهواره بررسی آب و هوای اروپا»(EUMETSAT) گفت: این عکس قابل توجه به ما اطمینان زیادی می‌دهد تا انتظار داشته باشیم که ماهواره متئوست، عصر جدیدی را در پیش‌بینی رویدادهای جوی ناملایم آغاز کند.
کابین ب ام و همواره یک محیط الهام بخش برای سایر برند‌های خودرویی بوده است. اینجا هم با یکی از بهترین‌های ب ام و روبرو می‌شویم. ترکیب جذاب چرم و فیبرکربن مشکی با جزئیات مکمل قرمز رنگ نه تنها کیفیت بسیار بالایی دارد بلکه حس فوق العاده‌ای از حضور در یک اسپرت حرفه‌ای را انتقال می‌دهد.
کارین سندستروم (Karin Sandstrom) عضو تیم PHANGS از دانشگاه کالیفرنیا می‌گوید: نواحی که در تصویربرداری هابل کاملاً تاریک هستند در این تصاویر جدید فروسرخ با جزئیات بسیار عالی می‌درخشند و به ما این امکان را می‌دهند تا بررسی کنیم که چگونه غبار موجود در محیط میان ستاره‌ای نور حاصل از تشکیل ستارگان را جذب کرده و آن را مجدداً در طیف مادون قرمز ساطع کرده است.
در همان لحظات اولیه چندنفر از کارگران با سوختگی شدید خود را نجات داده و از ساختمان خارج شدند. با توجه به اینکه احتمال حضور افراد دیگر در این اتاقک‌ها که هرکدام حدود ۱۵ متر مربع مساحت داشتند، وجود داشت، تیم‌های آتش‌نشانی همزمان با اطفای حریق عملیات جستجو را نیز در دستورکار خود قرار داده و دقایقی بعد با پیکر سوخته و بی‌جان چهار نفر که در اتاق‌ها محبوس شده بودند، مواجه شدند.
یک نشریه انگلیسی جزئیات جدید از زندگی رونالدو در عربستان را فاش کرد.
کایی کانلون 2023 در قسمت دماغه طراحی جذاب و مد روز را ارائه می دهد و در سایر جزئیات بدنه مانند دستگیره های پاپ آپ و... محصولی قابل توجه به نظر می رسد.
در ادوار گذشته جام جهانی صرفا صداوسیما خط کاملا کلین و بدون اسکوربرد را تهیه و فایل اسکوربورد طراحی شده خودش را روی تصویر قرار می‌داد که آن خود دلایل مختلفی می‌توانست داشته باشد.
ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا مستقر در بحرین تصاویر و جزئیات تحقیقات خود در مورد حمله به نفتکش پسفیک زیرکان با پرچم لیبریا را منتشر و ادعا کرده که از پهپاد شاهد-۱۳۶ در این حمله استفاده شده است.
تلسکوپ جیمز وب آژانس فضایی ناسا در تصاویر جدیدی که منتشر کرده هزاران ستاره جوان که در سحابی رتیل تاکنون دیده نشده‌اند را با جزئیات دقیق نشان داده است. این آژانس با کمک تلسکوپ جیمز وب موفق شده است جزئیات ترکیب سحابی و چندین کهکشان را به نمایش بگذارد و در این خصوص توضیح داده است: لحظه‌ای رسیده که بتوانیم هزاران ستاره جدید که پیش از این امکان دیده شدن آن‌ها وجود نداشته را در سحابی رتیل با جزئیات دقیق ببینیم. سحابی رتیل در کهکشان یکی از بزرگترین و درخشان‌ترین منطقه به وجود آمدن ستارگان جدید در نزدیکی کهکشان راه شیری است که گفته می‌شود بزرگترین و داغ‌ترین ستاره‌هایی که تا امروز شناخته شده‌اند را در خود جای داده است.
براساس بیانیه ناسا و ای‌اِس‌اِی، چشم‌انداز واضح تلسکوپ جیمز وب رشته‌های ظریف گاز و غبار را در بازوان چرخشی بزرگ آشکار کرده است که از مرکز این تصویر به سمت بیرون می‌پیچد. نبود گاز در منطقه هسته‌ای، چشم‌اندازی بدون ابهام از خوشه ستاره‌ای هسته‌ای در مرکز کهکشان رقم زده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ