طی جلسه ای که در پارلمان اتحایه اروپا برگزار شد، لایحه الزام استفاده تمام دستگاه های الکترونیکی از پورت USB-C برای شارژ به تصویب رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوان عالی کشور اعلام کرد: مطابق رای دیوان عالی در خصوص حکم صادره از شعبه هم عرض با موضوع محکومیت اکبر طبری بابت هفت مورد ارتشاء به ۱۲ سال و نیم حبس و ۷۴ ضربه شلاق، ایراد و اشکالی وارد نیست و این حکم مورد تایید قرار گرفت.
دنیل اشلاگر، داور آلمانی، درباره دلیلش برای عدم اعلام ضربه پنالتی به سود اشتوتگارت در نیمه نهایی جام حذفی آلمان توضیح داد.
مهدی ترابی در نیمه اول بازی گل‌گهر علاوه‌بر گلزنی موفق شد به عیسی پاس گل بدهد تا گل دربی برای هواداران تداعی شود.
مسعود شجاعی در وقت‌های اضافی دیدار برابر استقلال ملاثانی با ضربه سر تماشایی و پرقدرت خود، هوادار را به نیمه نهایی برد.
ریکاردو ساپینتو در دربی تهران روز عجیب و غریبی را پشت سر گذاشت.
اولیویه ژیرو، مهاجم میلان، در جریان رویارویی با ناپولی در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یک ضربه پنالتی را دست داد.
رئال مادرید به ال‌کلاسیکوی امشب به عنوان بهترین فرصت برای زدن ضربه آخر به بارسا نگاه می‌کند و به دنبال کسب یک پیروزی پرگل و قاطع است.
رئال مادرید به ال‌کلاسیکوی امشب به عنوان بهترین فرصت برای زدن ضربه نهایی به بارسا نگاه می کند و به دنبال کسب یک پیروزی پرگل و قاطع است.
استقلال ملاثانی با درخشش دو مهاجم با تجربه خود به برد ارزشمندی برابر مس کرمان رسید.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، بار دیگر به ضعف تیمش در پاس آخر و تصمیم گیری برای ضربه نهایی اشاره کرد.
کشتی گیر وزن 77 کیلوگرم فرنگی کشورمان با شکست حریفان خود راهی یک چهارم نهایی شدند.
محمد عمری با توپربایی و یک ضربه نهایی، برای دومین بازی متوالی گلزنی کرد.
انگلیس قصد دارد در لیگ برتر قانونی را اجرا کند که بازیکن مشکوک به ضربه مغزی، تا اعلام نهایی کادرپزشکی، به صورت موقت تعویض شود.
آلبی سلسته روی دو حرکت تماشایی صاحب ضربه پنالتی مقابل کرواسی و پیشتازی در بازی نیمه نهایی شد.
مهاجم نوک تیم ملی فرانسه با ضربه سر دیدنی منجر به صعود خروس‌ها به نیمه نهایی جام جهانی شد.
در سومین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ شگفتی دیگری رقم خورد و مراکش موفق شد پرتغال را شکست دهد.
آندری‌یس نوپرت، دروازه‌بان تیم ملی هلند، اعلام کرد در صورتی که دیدار این تیم مقابل آرژانتین در یک چهارم نهایی جام جهانی به ضربات پنالتی کشیده شود، آماده است تا ضربه پنالتی لیونل مسی را مهار کند.
یکی از موضوعات گیج‌کننده‌ای که همچنان برای اهالی فوتبال در ایران مجهول باقی مانده، این است که چرا کارلوس کی‌روش از امکان قرار دادن ۲۶بازیکن در فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی استفاده نکرد و فهرستش را با فقط ۲۵بازیکن بست.
شیخ دیاباته می‌توانست زننده گل دوم پرسپولیس باشد اما در لحظه زدن ضربه نهایی تعادل مناسبی نداشت.
لحظه ضربه نهایی سردار با پرش نیکولاس فولکروگ هافبک راست وردربرمن برای جلوگیری از ضربه نهایی مواجه شد و بازیکن برمن به جای توپ با سر آزمون برخورد کرد و باعث شد تا هر دو به زمین بیفتند
گرایی با اینکه با اجرای فن از داور ۵ امتیاز گرفت و حریف را ضربه فنی کرد، اما در ادامه این امتیازات پذیرفته نشد. در ادامه این مبارزه کشتی‌گیر کره‌ای به دلیل آسیب‌دیدگی کنار رفت و این مسابقه برگزار نشد. گرایی ۵ بر یک پیروز شد.
یک کارشناس اروپایی در زمینه امنیت انرژی تاکید کرد: اتحادیه اروپا در شرایط کنونی در وضعیت بغرنجی قرار گرفته، چون هر لحظه ممکن است پوتین ضربه نهایی را در جنگ انرژی وارد کند.
بعد از شب طلایی آزادکاران ایرانی در قونیه فرنگی‌کاران ایران هم پرقدرت ظاهر شدند.
متهم کردن اسکوچیچ به کم لطفی نباید سبب شود ماجدی این نکته را از یاد ببرد که در فاصله کم تر از یک هفته مانده به شروع فیفادی، هیچ دیدار دوستانه ای برای تیم ملی نهایی نشده و البته کار تمدید قرارداد مربیان تیم ملی نیز قطعی نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ