مشخص نیست که آیفون اولترا جایگزین آیفون پرو مکس می‌شود یا اپل از سال آینده تعداد گوشی‌های جدید آیفون را به پنج دستگاه می‌رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه‌نگارها، گلیسیرین را از دواخانه می‌خریدند و برای نوشتن از این ماده استفاده می‌کردند. به همین دلیل در دوره مشروطه، فروش گلیسیرین در دواخانه‌ها ممنوع می‌شود. فرق شب‌نامه‌نگاری با روزنامه‌نگاری این بوده که شب‌نامه‌نگاری در ساعات شبانه و توسط چند نفر انجام و توزیع می‌شد و دومین تفاوت در این بود که شب‌نامه دیوارکوب می‌شد، اما روزنامه این خاصیت را نداشت.
حزب الله لبنان برای نخستین بار با انتشار تصاویر سامانه موشکی «ثارالله» از ویژگی‌های منحصربه فرد این سامانه پرده برداشت.
برای نخستین‌بار گروه تروریستی «جیش الظلم» عکس گردان انتحاری‌ خود را منتشر کرد.
تیم بسکتبال دنور ناگتس برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه قهرمان NBA شد.
رئیس کمیته غواصی آزاد فدراسیون نجات غریق گفت: حضور تیم‌های ملی ایران در مسابقات قهرمانی جهان (استخری) برای نخستین بار و در راستای اضافه شدن غواصی آزاد به بازی‌های جهانی و همچنین برنامه‌ریزی‌های المپیکی انجام شد.
مسئول کمیته غواصی آزاد فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: این‌ اعزام برای نخستین بار و در راستای اضافه شدن غواصی آزاد به «بازی های جهانی» و همچنین برنامه ریزی های المپیکی انجام شد.
نخستین پرسشی که بعد از انتشار خبر حملۀ پهپادی به کاخ کرملین قابل طرح است، این است که آیا واقعاً اوکراین تلاش کرده است با حذف فیزیکی پوتین، جهت‌گیری سیاسی روسیه را تغییر دهد و بدین‌وسیله تمهیدی برای پایان اشغال بخشی از خاک خود توسط ارتش روسیه فراهم آورد؟
ساکت الهامی که برای نخستین بار در این فصل محرومیت را تجربه می‌کرد، در صعود تیمش به نیمه نهایی خلاف انتظار هیچ جنب و جوشی نداشت‌.
چین نخستین نقشه از سطح کره مریخ را منتشر کرد. این نقشه و تصاویر با استفاده از داده‌های به‌دست‌آمده از فضاپیمای «تیان‌وِن-۱» تهیه شده است.
نخستین گزارش کارنامه مردمی دستگاه‌های اجرایی از سوی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اعلام شد.
مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی دارایی گفت: سال گذشته، مجموعاً ۶۰۳ مورد صورت مالی شرکت‌های دولتی منتشر شد. وعده داده بودیم که صورت مالی ۱۰۰۰ شرکت دولتی را منتشر کنیم. تا کنون این تعداد شرکت تحت کنترل دولت منسجم شناسایی نشده بود و این اتفاق برای نخستین بار در کشور افتاد.
رئیس جمهور اوکراین با انتشار پیام ویدئویی، ریاست روسیه بر شورای امنیت سازمان ملل متحد را بی معنا عنوان کرد.
مدافع استقلال با انتشار یک استوری نسبت به حواشی روز اخیر واکنش نشان داد.
انتشار ویدئویی از استقبال مردم محلی از نخستین بالگرد ساخت افغانستان بحث برانگیز شده است.
برای نخستین بار در کشور، بانک ملت با هدف تامین مالی پالایشگاه گاز بیدبلند، نسبت به انتشار و عرضه اوراق مرابحه ارزی اقدام می کند.
براى نخستین بار در کشور، بانک ملت با هدف تامین مالى پالایشگاه گاز بیدبلند، نسبت به انتشار و عرضه اوراق مرابحه ارزى اقدام می کند.
پایگاه ششم شکاری بوشهر که با نام پایگاه هوایی شهید یاسینی نیز شناخته می‌شود، یکی از پایگاه‌های نیروی هوایی ارتش ایران است.
رییس انجمن جودو نابینایان و کم‌بینایان با اشاره به کسب ۳ مدال طلا و یک نقره و عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان باکو برای نخستین بار گفت: عملکرد جودوکاران نابینا و کم‌بینا در باکو دور از انتظار بود.
رییس انجمن جودو نابینایان و کم‌بینایان با اشاره به کسب ۳ مدال طلا و یک نقره و عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان باکو برای نخستین بار گفت: عملکرد جودوکاران نابینا و کم بینا در باکو دور از انتظار بود.
مجوز عرضه اوراق قرض الحسنه از بانک مرکزی اخذ شده و با کمک سازمان بورس برای نخستین بار اوراق قرض الحسنه در بازار سرمایه منتشر خواهد شد.
مدیر نهادهای مالی شرکت فرابورس ایران با انتشار اطلاعیه‌ای از پذیره‌نویسی و عرضه واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مدیریت ارزش مسکن خبر داد.
منهارت پرفورمنس تیونر برجسته آلمانی، در یک حرکت دور از انتظار دستی بر سر و روی نسل ششم نیسان پاترول کشیده که نخستین بار ۱۳ سال پیش به بازار جهانی معرفی شده است.
طرح درخت مایع تحت عنوان پروژه «LIQUID3» نخستین بار در صربستان و توسط شهرداری استاری گراد اجرایی شد. طرحی که تمام هدفش تولید اکسیژن و تصفیه هوا است و یک راه حل کارآمد و نوآورانه برای کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای و بهبود کیفیت هوا است.
یورگن لوکادیا با انتشار پستی به نخستین حضور در ترکیب پرسپولیس واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ