وب‌سایت فناوری Input با مقایسه‌ای میان گلکسی اس ۲۱ اولترا و آیفون ۱۲ پرو مکس، اتهاماتی را مبنی بر استفاده از ترفندهای هوش مصنوعی برای تولید عکس‌های اغراق‌آمیز علیه سامسونگ برانگیخت. علاوه بر این، یک یوتیوبر به‌نام الکسی بکسی نیز با انتشار ویدیویی ادعا کرده که این غول کره‌ای از حقه‌های نرم‌افزاری برای ایجاد نتایج چشم‌گیر برای عکس‌های با بزرگ‌نمایی ۱۰۰ برابری استفاده می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرد چهارمی هم همراه این سه نفر دستگیر شده است که این فرد با این سه نفر برای این اقدام ضداخلاقی و مغایر با اعتقادات مردم همکاری داشته است.
یک تیم طراحی به تازگی از ابزار هوش مصنوعیِ آموزش‌دیده در معماری استفاده کرده تا کاغذ مچاله شده را به مدل‌های ساختمانی تبدیل کند؛ مدل‌هایی که یادآور طرح‌های معمارانی مثل فرانک‌گری و زا‌ها حدید هستند.
لامبورگینی سوژه‌ای برای هوش مصنوعی شده تا آن را در مصر به نمایش بگذارد.
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ، از دستگیری ۵ بلاگر فضای مجازی به اتهام شرارت و قدرت نمایی با سلاح سرد در منطقه سعادت آباد تهران بزرگ خبر داد.
«هانتر بایدن» پسر «جو بایدن» رییس‌جمهور آمریکا در توافقی با دادستان‌های فدرال قبول کرده به اتهامات تخلفات مالیاتی و مالکیت اسلحه در زمان مصرف مواد مخدر اعتراف کند.
تصاویر فرید صفرلی تبعه آذربایجان که به اتهام جاسوسی در ایران بازداشت شده است. وی چند ماه پیش در پوشش سفر دانشجوی مقیم آلمان به ایران اعزام شده بود.
اسدالله اسدی به ایران برگشت. اسدی، دیپلمات ایرانی است که حدود ۵ سال در آلمان و بلژیک با اتهام واهیِ تلاش برای بمب‌گذاری در نشست گروهک تروریستی منافقین، بازداشت بود. امروز عمان اعلام کرد دولت بلژیک، اسدی را در ازای آزادیِ یک بلژیکی در ایران آزاد کرده است.
دادگاه رسیدگی به پرونده موسوم به رمز ارز کینگ مانی به اتهام کلاهبرداری در دو نوبت صبح و عصر با حضور متهمان، جمعی از شکات و وکلای آن‌ها به ریاست قاضی جوادغیاثی درشعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان تهران برگزار شد. در این جلسه دادگاه متهم ردیف اول فریدون قربانیان مشهدی، متهم ردیف دوم سیده شهره موسوی، متهم ردیف پنجم شیدا قربانیان مشهدی و وکلای آن‌ها در دادگاه حاضر هستند. ۲ متهم ردیف اول و و متهم ردیف دوم از زندان به دادگاه اعزام شده بودند و متهم ردیف پنجم با قید وثیقه آزاد است.
جبلی درباره ماجرای مرگ مهسا امینی و لزوم به دست گرفتن روایت اول در رسانه، در توضیحاتی بیان کرده است: برای اینکه جلوی اتهام دروغین کشته شدن خانم مهسا امینی بر اثر ضرب و شتم گرفته می‌شد، باید بلافاصله، تصاویر دوربین‌های مداربسته‌ی آن مرکزی که ایشان به آنجا رفته بود، در اختیار ⁧ رسانه ملی⁩ قرار می‌گرفت؛ خب این اتفاق چند روز طول کشید.
عملیات طبس در روز‌های ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ انجام شد. پس از آن‌که نیرو‌های آمریکایی در سفارتخانه آمریکا به اتهام جاسوسی دستگیر شدند، آمریکا از هر فرصتی برای آزادی آن‌ها استفاده می‌کرد تا اینکه به این بهانه عملیات طبس را طراحی کرد. ۹۵ نیروی کماندوی آموزش‌دیده با تجهیزات نظامی بسیار قوی ۵ اردیبهشت همراه ۱۴ بالگرد و هواپیما در صحرای طبس فرود آمدند که ناگهان طوفانی از شن به هوا برخاست و دید خلبانان را به حدی ضعیف کرد که ۲ بالگرد با یکدیگر برخورد کردند و آتشی مهیب در صحرای طبس برپا شد.
حسین رجبی دادستان قزوین درباره عامل ارسال تصاویر مسمومیت دانش آموزان به رسانه‌ها گفت: برای این فرد پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرا تشکیل و متهم موصوف شناسایی و بازداشت شد و به اتهام نشر اکاذیب و تبلیغ علیه نظام با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
کیفرخواست ترامپ شامل ۳۴ فقره اتهام علیه رئیس جمهوری سابق ایالات متحده آمریکا است. ترامپ متهم به جعل مکرر سوابق تجاری برای پنهان کردن جرایم است. وی خود را مقابل تمامی اتهامات بی‌گناه دانسته است.
الهام علی‌اف حضور خودروی توگ در آذربایجان را مظهر روابط دوستانه و برادرانه این کشور با ترکیه ارزیابی کرد.
دونالد ترامپ، نخستین رئیس جمهور ایالات متحده است که با اتهاماتی کیفری روبرو شده و قرار است روز سه‌شنبه چهارم آوریل (۱۵ فروردین) در دادگاهی در منهتن نیویورک تفهیم اتهام و سپس به پرونده او رسیدگی شود.
، برای برانگیختن نوستالژی و گرفتن الهام برای بهترین استایل‌های عروسی، به دهه‌ها پیش رفتیم تا بهترین لباس‌های عروس سلبریتی‌های تمام دوران را بررسی کنیم.
فیلم دیمیتری را در حالی نشان می‌دهد که سرش به یک بلوک روی دیوار چسبانده شده و یک سرباز با پتک پشت سر او ایستاده است.
«حمید نوری» کارمند سابق قوه قضائیه که از سال ۱۳۷۰ خود را بازنشست کرده و از آن زمان شغل آزاد داشت، آبان ۱۳۹۸ برای رسیدگی به حل اختلافات شخصی آشنا به سوئد سفر و در بدو ورود به فرودگاه استکلهم توسط پلیس این کشور بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان انفرادی به سر می‌برد. اتهام حمید نوری بر اساس ادعا‌های واهی تعدادی از اعضای گروهک تروریستی منافقین این است که در مقطعی از زمان زندانبان آن‌ها بوده است.
بر اساس فیلم و تصاویر دوبین های مداربسته، متهم در محل اغتشاشات اقدام به آتش زدن موتور سیکلت و مسدود کردن خیابان کرده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ خودزنی محکوم مالی پس از دستگیری/ سرگذشت دزد عهدشکن/ تبرئه پرستار خانگی از اتهام قتل عمد/ بستری قاتل خیالاتی در تیمارستان/ انتقام جویی با انتشار تصاویر خصوصی ناکام ماند/ درگیری بر سر ارثیه خانوادگی با قتل داماد پایان یافت/ معمای جسد سوخته/ مجازات مرگ برای نامادری که پسر شوهرش را کشت
امروز تعدادی از ورزشکاران با رهبر انقلاب دیدار کرده‌اند. برخی از آنها روایتی کوتاه از این دیدار در صفحات مجازی خود منتشر کرده اند.
الهام علی اف با حضور در بخش صنایع هوایی جمهوری اسلامی ایران، از تجهیزات و تولیدات داخلی کشورمان بازدید کرد.
براساس بیانیه ناسا و ای‌اِس‌اِی، چشم‌انداز واضح تلسکوپ جیمز وب رشته‌های ظریف گاز و غبار را در بازوان چرخشی بزرگ آشکار کرده است که از مرکز این تصویر به سمت بیرون می‌پیچد. نبود گاز در منطقه هسته‌ای، چشم‌اندازی بدون ابهام از خوشه ستاره‌ای هسته‌ای در مرکز کهکشان رقم زده است.
مدیرمسئول همشهری نوشت: روشن است که ضارب هیچ ارتباطی با ایران ندارد. اندک سواد و تجربه امنیتی اجازه نمی‌دهد که در درون آمریکا ضارب مسلمان باشد، در صحنه راحت بماند. ارادتش به انقلاب اسلامی را در اکانتش مشهود و مستند کند و عامدانه رد پا بگذارد (اگر تصاویر منتشره درست باشد)، اما انگشت اتهام به سوی ما می‌آید.
شرکت خودروسازی بریتانیایی لندروور به تازگی مدل فوق‌العاده محدود لندرور دیفندر Works V8 Trophy II را با الهام از میراث اکتشافی و آفرود‌های تاریخی این شرکت معرفی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ