شاگردان یحیی گل محمدی بعد از بازگشت به رتبه سوم جدول، اکنون امیدوار به کسب نتیجه در دربی و شانس صعود در جدول هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست دفتر شرکت‌ها و آماده‌سازی بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی با تاکید بر اینکه در مورد بدهی‌های باشگاه پرسپولیس نگرانی وجود ندارد اعلام کرد که وامی که اخیرا این باشگاه دریافت کرده، با مجوز سازمان خصوصی‌سازی بوده است.
علی علیپور، مهاجم ژیل ویسنته پرتغال، برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای بازگشت به میادین فوتبال دنبال می‌کند.
تیم فوتبال سپاهان که یکی از تعقیب کنندگان اصلی پرسپولیس در فصل گذشته بود، برای فصل بیست و سوم لیگ برتر به یک تیم پرستاره تبدیل شده و آماده‌سازی خوبی را هم پشت سر گذاشته است.
سرخپوشان امروز تمرین تاکتیکی و سنگینی را پشت سر گذاشتند و در آخرین مراحل آماده‌سازی خود فوتبال درون تیمی برگزار کردند.
سرمربی آلومینیوم به دنبال آماده‌سازی مناسب تیمش برای دیدار با پرسپولیس است.
تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه اجرای برنامه‌های آماده‌سازی خود، امروز در یک بازی تدارکاتی میزبان تیم مس رفسنجان خواهد بود.
شاگردان سید مجتبی حسینی اردوی آماده‌سازی پیش فصل خود را در تهران آغاز کردند.
پرسپولیس امروز در دومین دیدار تدارکاتی پیش فصل خود برابر دیگر تیم تازه لیگ برتری شده خواهد رفت.
برای سومین سال متوالی، پرسپولیس محکوم به آماده‌سازی پیش فصل در ایران است.
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
در مسیر آماده‌سازی تیم برای فصل آتی، یکی از کارهای سخت مدیران پرسپولیس می‌تواند توافق با اسطوره‌های باشگاه باشد که نقشی کلیدی در این تیم دارند.
در شرایطی که فصل گذشته اردوی آماده سازی پرسپولیس به دلیل عدم تامین منابع مالی کنسل شد، اکنون این تیم قصد دارد برای فصل آتی نیز اردوی خارجی در نظر داشته باشد.
به زودی ماجرای یحیی و پرسپولیس هم به سرانجام خواهد رسید و طرفین با حل چالش به دنبال آماده‌سازی تیم برای فصل آتی خواهند بود.
در شبی که وینگرهای پرسپولیس در اوج بودند، این تیم بهترین بازی فصل خود را ارائه داد.
پرسپولیس تنها سه روز با حساسترین بازی فصل خود فاصله دارد و یحیی گل‌محمدی برنامه ویژه برای آماده‌سازی تیمش در نظر گرفته است.
دو بازیکن گلساز پرسپولیس با مصدومیت و بیماری مواجه هستند و کادرپزشکی در تلاش است آنها را به بازی مقابل نفت مسجدسلیمان برساند.
با نظر کادر فنی، تمرین امروز تیم پرسپولیس تعطیل اعلام شد تا سرخ‌پوشان به استراحت بپردازند.
تیم پرسپولیس این روزها در غیاب سه بازیکن خود تمرین می‌کند.
سرمربی تیم پرسپولیس برنامه ویژه‌ای برای آماده‌سازی تیمش در دوران تعطیلی لیگ برتر دارد.
مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع پرسپولیس یکی از حاضران در اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی است.
گل‌گهر سیرجان در اردوی آماده‌سازی خود در تعطیلات فیفادی که به میزبانی تهران برگزار می‌شود، انجام ۲ بازی تدارکاتی را در دستور کار قرار داده است.
مربی‌های سابق پرسپولیس که مشغول آماده‌سازی بازیکنان هوادار هستند می‌توانند در بازی دوستانه با استقلال ارزیابی خوبی از هواداری ها داشته باشند.
قتل مرموز مردی در خیابان مولوی با ضربات چاقو
دومین جلسه تمرین آماده‌سازی پیش فصل پرسپولیس امروز با حضور تماشاگران پرتعداد این تیم برگزار شد. مهدی ملک محمد عکاس تابناک در ورزشگاه حاضر بود و گزارش تصویری زیر گزیده‌ای از عکس‌های اوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ