مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سال خوبی برای من بود. پس از خداحافظی کنار آقای گل محمدی تجربه خوبی را کسب کردم. سال سختی را پشت سر گذاشتیم اما توانستیم به هدفمان که قهرمانی است برسیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوین آونز از دلیل تصمیم WWE به اعطای عنوان قهرمانی به او به جای رینز و رالینز پرده براشت.
وقتی یک قهرمان می میرد در حالی که قطعه مهمی از زندگی هنوز در راه بوده است، همه چیز دردناک‌تر به نظر می‌رسد.
در فینال کافا ایران در مالکیت و تعداد پاس ها تیمی به مراتب بهتر از میزبان بود و در نهایت مزد برتری خود را با گل سردار آزمون گرفت و قهرمان شد.
کاپیتان اسبق پرسپولیس مدعی است این تیم بر پایه نمایش فنی و تاکتیکی موفقی که خصوصا در هفته‌های پایانی داشته، توانسته قهرمانی لیگ و حذفی را جشن بگیرد.
در لحظاتی که هواداران النصر در ریاض جان قهرمانی را از دست رفته می‌دیدند، هواداران الاتحاد جده مشغول برپایی جشن و سرور بودند.
پرسپولیس در نخستین دوره لیگ برتر به شکل دراماتیک قهرمانی را از دست استقلال گرفت.
وینچنزو ایتالیانو، سرمربی فیورنتینا از عدم قهرمانی شاگردانش مقابل اینتر چندان ناراحت نیست چون معتقد است آن‌ها با قلب‌شان بازی کردند.
روز گذشته روز خوبی برای فوتبال خوزستان به خصوص فوتبال شهر اهواز بود. قهرمان لیگ برتر بار دیگر به بازی‌های لیگ برتر برگشت.
ایننر در سالی که حتی در لیگ داخلی شانسی برای قهرمانی نداشت، حالا به فینال لیگ قهرمانان رسیده است.
همه خاطرات پرسپولیس از هفته پایانی لیگ برتر شیرین و توأم با قهرمانی نبوده است.
یک سال از موفقیت تاریخی نساجی با قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران گذشت.
کاپیتان مس از نظر فنی از فصل گذشته تیم راضی است اما وقتی حرف داوری‌های لیگ می‌‌شود زبانش را گاز می‌گیرد!
لیورپول و آرسنال امشب یکی از جذاب‌ترین دیدارهای این هفته لیگ‌های اروپایی را برگزار می‌کنند.
کاپیتان پیشین تیم پرسپولیس با اشاره به نتایج فصل جاری سرخ پوشان گفت: وقتی شما وارد یک دوره از مسابقات متوالی می شوید، باید دو جنبه برد و باخت را با هم مقایسه کنید.
سرمربی سیتی بعد از شکست مقابل تاتنهام تاکید کرد که تیمش در حال حاضر شرایطی ندارد که بتواند به قهرمانی فکر کند.
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور با مدال‌آوری برخی از کشتی‌گیران مازندرانی و غیربومی برای سایر استان‌های غیرمدعی همراه بود.
تراکتور روز گذشته نمایش خوبی در برابر استقلال داشت و با شایستگی این تیم مدعی قهرمانی را با دو گل شکست داد.
ال‌پیبه خود را به خطر می اندازد و عشقش به فوتبال آرژانتین و لیونل مسی را ابرازمی کند: او سزاوار قهرمانیست.
ستاره خط دفاعی کرواسی ضمن تمجید از لوکا مودریچ گفت که او کاپیتان و اطمینان بخش آنها در تیم ملی است.
روزی روزگاری یک کابوس بزرگ بود، تیم ملی‌ای که چهار بار قهرمان جام جهانی شد. امروز اما یک تیم ملی معمولی است که به حذف‌های سریع عادت می کند.
اسقلالی‌ها در رختکن به مدیرعامل باشگاهشان کنایه زده و اعلام کردند وقتی قول داده ۳ برابر پاداش می‌دهد آن‌ها هم منتظر هستند تا رقم پاداش قبلی تغییر کند.
اتفاقی که برای زارع افتاد تلخ، اما تکراری بود. در اسفند سال ۱۳۸۷ فردین معصومی مقابل علی عیسی‌اف در فینال وزن ۱۲۰ کیلوگرم قهرمانی جهان مقابل رقیبش قرار گرفت. کشتی‌گیر ایران تا ۱۲ ثانیه پایانی برنده مسابقه بود و کادرفنی خواهان مدیریت کشتی بودند. با این حال کشتی‌گیر اهل ماسل اقدام به اجرای فن کرد که توسط رقیب با تجربه آذربایجانی تنبیه شد
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ