پرسپولیس در زمان گل محمدی تنها یک بار از دو هفته ابتدایی امتیازات کامل را کسب کرده که همان یک بار هم قهرمان نشده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی نعمتی در تبریز عملکرد خوبی داشت و حالا خود را به عنوان یک مدافع چپ ثابت در ترکیب یحیی جا انداخته است.
پرسپولیس برای هفتمین سال متوالی در لیگ برتر به حدنصاب ۶۰ امتیاز رسید.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با گل سه امتیازی خود مقابل استقلال تهران دنبال بازگشت به ترکیب اصلی این تیم است.
مهاجم سابق پرسپولیس می‌گوید وضعیت کنونی لیگ برتر شباهت جالبی به اولین دوره لیگ حرفه‌ای دارد.
ترکیب پرسپولیس نشان می‌دهد یحیی گل‌محمدی برای سه امتیاز کامل به کرمان سفر کرده و از بازیکنان در آستانه محرومیت خود حداکثر استفاده را در ترکیب اصلی کرده است.
در فصل کنونی گل محمدی بدترین فصل خود را با پرسپولیس سپری میکند. در شرایطی که پرسپولیس در هفته شانزدهم اختلاف خود را با رقیب دیرینۀ خود یعنی استقلال به ۸ امتیاز رسانده بود، در ادامه با نتایج ضعیف پرسپولیس در نیم فصل دوم و پیروزی های پیاپی استقلال و سپاهان، پرسپولیس به رتبه سوم سقوط کرد.
پرسپولیس شانس بزرگ خود برای قهرمانی در لیگ برتر را در هفته بیست و هفتم و مسابقه با استقلال جست و جو خواهد کرد.
بعد از یک برد روحیه‌بخش در جام حذفی مقابل سپاهان و در ادامه کسب سه امتیاز در لیگ برتر مقابل شاگردان رضا عنایتی، اکنون پرسپولیس یک جدال حیاتی و ویژه مقابل تراکتور را پیش‌رو دارد.
یحیی گل‌محمدی از یک امتیاز ویژه سرمربیگری در پرسپولیس هرگز استفاده کاملی نبرده است.
نتایج ناامیدکننده هفته‌های اخیر، پرسپولیس لیگ بیست و دوم را در مقایسه با تیم فصل گذشته در جایگاه نازل تری قرار داده است.
چند صحنه بحث برانگیز در دو هفته اخیر سبب شد پرسپولیس به شدت نسبت به داوری معترض باشد اما سرخ‌ها برای بازگشت به صدر نیاز به پیروزی دارند.
پرسپولیس در شرایطی باید به مصاف فولاد برود که در نیم فصل اول در آزادی هر چه زد به در بسته خورد.
یحیی گل‌محمدی برخلاف بازی رفت مقابل گاندو‌ها این بار قصد دارد، امتیاز کامل مسابقه را کسب کند.
آن دسته از هوادارانی که فصل گذشته هشتگ استعفای کادرفنی مخصوصا سرمربی پرسپولیس را بابت نایب‌قهرمانی ترند کردند، امروز بیشتر از همه متوجه اشتباه خودشان شدند. این روز‌ها که سرخ‌ها بعد از یک نیم‌فصل پر فرازونشیب با کسب ۳۲ امتیاز و فاصله‌ای ۵ امتیازی از نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌های خود در صدر جدول قرار دارند.
عقب‌بودن از میزان کسب دو امتیاز از هر دیدار تنها دل‌مشغولی تیم یحیی گل‌محمدی نیست. شاگردان او دو هفته است که بردی به دست نیاورده و از آن بدتر اینکه در این دو بازی اخیر تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند. شکست برابر تراکتور در دیدار خانگی از هفته هفتم و تساوی برابر سپاهان در دیداری خارج از خانه در هفته هشتم باعث شده تا این تیم مدعی حالا مورد انتقاد قرار بگیرد
یحیی گل‌محمدی در دیدار مقابل مس رفسنجان برای صدمین بار در تاریخ لیگ برتر روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست.
شاگردان یحیی گل‌محمدی 15 امتیازی شدند اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسب به گل‌گهر، در رده دوم جدول قرار گرفتند. تیم سپاهان نیز با 13 امتیاز در رده چهاردهم جدول باقی ماند.
پرسپولیس در حالی به مصاف سپاهان می‌رود که سرخ‌ها هفته گذشته بدون امتیاز از زمین خارج شدند و بازی سرنوشت‌سازی در اصفهان دارند.
پرسپولیس در پایان هفته ششم 14 امتیاز کسب کرده که آمار فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.
درخشش مهاجم خارجی تیم فوتبال پرسپولیس سه امتیاز مهم را برای این تیم از مسجد سلیمان به همراه داشت تا شاگردان یحیی گل محمدی قافیه را به مدعیان دیگر واگذار نکنند.
نبردهای فیزیکی موفق پرسپولیس به سایر امارهای تکراری سه امتیازی این تیم با مربیگری یحیی گل محمدی اضافه شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب دو تساوی بدون گل به شدت از سوی جامعه هواداری این تیم تحت فشار قرار گرفت.
یحیی گل‌محمدی از تیمی که با حداقل موقعیت، حداکثر امتیاز را کسب کرد راضی است؛ او تیم جدیدی را برای رقابت قهرمانی می‌سازد.
شرایط کم‌سابقه پرسپولیس با یحیی گل محمدی در شروع رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند بحران زودهنگامی را برای سرمربی این تیم به وجود بیاورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ