جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه سوریه را محکوم نمود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از مقامات جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در ارتباط با جزئیات و اهداف نشست قاهره صحبتکرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ضمن تسلیت شهادت فوزی مخالفه جوان ۱۸ ساله فلسطینی در نابلس، بر لزوم تشدید مقاومت علیه اشغالگران در واکنش به این جنایت وحشیانه تاکید ورزید.
منابع سوری از حملات گروه‌های تروریستی به مناطقی از حومه حماه خبر دادند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در هفدهمین سالگرد عملیات به اسارت گرفتن نظامی صهیونیست، بیانیه‌ای صادر کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای حمله نظامیان صهیونیست به ساکنان جولان اشغالی را محکوم کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای حمله نظامیان صهیونیست به ساکنان جولان اشغالی را محکوم کرد.
در پی تصویب برگزاری طرح ساخت بیش از ۴۵۰۰ واحد صهیونیست‌نشین از سوی رژیم صهیونیستی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای به این اقدام صهیونیست‌ها واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.
همزمان با تعرض گسترده شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی همزمان با راهپیمایی پرچم، جنبش حماس به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای اقداماتش هشدار داد.
سخنگوی حماس اعلام کرد: اشغالگران هرگز موفق به شکست اراده مقاومت ما یا پایداری مردم ما با تشدید حملات تروریستی‌شان نخواهد شد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت که سکوت جامعه بین‌الملل درباره جنایت رژیم صهیونیستی در غزه باعث تشویق اشغالگران برای تشدید حملات می‌شود.
جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای همزمان با بمباران نوار غزه وعده داد که به اشغالگران پاسخ خواهد داد.
منابع عبری از حملات جدید سایبری علیه اماکن حساس و حیاتی رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به عملیات ضدصهیونیستی امروز در قدس‌اشغالی که به زخمی شدن دو نظامی صهیونیست منجر شد، واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به سخنان نتانیاهو خواستار ادامه نبرد دفاع از هویت مسجد الاقصی شد.
ارتش اسرائیل تصاویری از حملات به مراکز آموزشی و ساخت سلاح حماس در نوار غزه منتشر کرد. منابع فلسطینی تاکید کردند که جنگنده‌های اسرائیلی دو پایگاه مقاومت فلسطین را در جنوب غرب غزه و اردوگاه النصیرات در مرکز این باریکه با چند موشک هدف قرار دادند. مقاومت فلسطین بامداد امروز چهارشنبه در واکنش به حملات نظامیان اسرائیلی به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی بیش از ۱۵ راکت به سمت اراضی اشغالی به ویژه شهر سدیروت شلیک کرد.
سخنگوی جنبش مقاومت فلسطین حماس با محکوم کردن یورش شهرک نشینان به مسجد الاقصی، خواستار حضور گسترده معتکفین فلسطینی در مسجد الاقصی شد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد وقوع سه حمله به نیروهای اشغال‌گر در یک نقطه مشخص نشان‌دهنده ناتوانی سیستم نظامی و امنیتی صهیونیست‌ها در برابر جوانان مقاومت است
جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم‌کردن شهادت جوان فلسطینی تأکید کرد مقاومت مردم فلسطین با ترور مبارزان متوقف نمی‌شود.
یک عضو دفتر سیاسی جنبش حماس دیدار و رایزنی رهبران این جنبش با رهبران جنبش فتح پیش از برگزاری نشست امنیتی در العقبه اردن را رد کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای تاکید کرد: حملات صهیونیست ها علیه شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی، عزم و اراده او را تضعیف نمی‌کند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» درباره پیامدهای تشدید حملات و جنایت های شهرک نشینان صهیونیست در قدس و کرانه باختری هشدار داد.
گرام سونس، هافبک سابق لیورپول، در آستانه بازی حساس ولز برابر ایران بار دیگر به گرت بیل حمله کرد.
کرمان - وزیر اقتصاد و دارایی گفت: دولت در راستای توسعه اقتصادی از طرح های صنعتی بخش خصوصی حمات می کند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ