منابع عبری از حملات جدید سایبری علیه اماکن حساس و حیاتی رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرایط برای تاتنهام که در بازار تابستانی به دنبال جایگزین هری کین می‌گردد، در حال پیچیده شدن است.
وب‌سایت Emojipedia فهرستی را منتشر کرده است که به‌عنوان ایموجی‌های جدید سال ۲۰۲۴ به کنسرسیوم یونیکد پیشنهاد شده‌اند، اما هنوز به تأیید این مرجع نرسیده‌اند.
وب‌سایت المانیتور در گزارشی سفر رئیس‌جمهور کشورمان را در چارجوب الگوی سیاست خارجی دولت سیزدهم تحلیل کرده که تمرکز اصلی آن کاهش اثرات تحریم‌های غرب است.
وب‌سایت روسی در گزارشی تحلیلی نوشت که بایدن و آمریکا در حمایت از اوکراین سخاوتمندانه عمل کردند، اما در صورت شکست نظامی اوکراین در جنگ با روسیه، همه اینها می‌تواند تغییر کند.
بنابر گزارش دویچه وله، هاوکینز در این گفتگو که در وبسایت برکینگ دیفنس منتشر شده است، گفت که «این ادعا با عقل جور درنمی‌آید.»
رسانه‌های فرانسه اعلام کردند وب‌سایت سنای فرانسه هک شده و یک گروه هکری هوادار دولت روسیه مسئولیت آن را پذیرفته است.
وب‌سایت رکورد در صفحه اول خود اتفاقات چند ثانیه پس از سوت پایان دربی تهران را به تصویر کشیده است.
منابع عبری دقایقی پیش از هک وب‌سایت دو وزارت‌خانه رژیم صهیونیستی خبر دادند.
منابع عبری از هک‌شدن وب‌سایت یک باشگاه فوتبال اسرائیلی از سوی برخی هکرها خبر دادند.
وب‌سایت گل عربی در گزارشی به این سوال پاسخ داده که چرا هروه رنار تجربه موفق خود در آسیا و آفریقا را فدای تیم ملی زنان فرانسه کرد.
وب‌سایت فناوری Input با مقایسه‌ای میان گلکسی اس ۲۱ اولترا و آیفون ۱۲ پرو مکس، اتهاماتی را مبنی بر استفاده از ترفندهای هوش مصنوعی برای تولید عکس‌های اغراق‌آمیز علیه سامسونگ برانگیخت. علاوه بر این، یک یوتیوبر به‌نام الکسی بکسی نیز با انتشار ویدیویی ادعا کرده که این غول کره‌ای از حقه‌های نرم‌افزاری برای ایجاد نتایج چشم‌گیر برای عکس‌های با بزرگ‌نمایی ۱۰۰ برابری استفاده می‌کند.
وب‌سایت آمریکایی «اکسیوس» در گزارشی به نقل از سه مقام اسرائیلی نوشت که ایران فعلا از تحویل موشک‌های بالستیک خود به روسیه صرف‌نظر کرده، ولی مشخص نیست که آیا در آینده نیز از تحویل این موشک‌ها خودداری خواهد کرد یا خیر.
هم‌زمان با سال‌روز انقلاب ۱۴ فوریه بحرین، هکرها اعلام کردند وب‌سایت فرودگاه بین‌المللی و خبرگزاری رسمی بحرین را هک کرده‌اند.
وب‌سایت ردیابی پرواز نشان داد که پرواز ماهان‌ایر در نزدیکی دوبی به سمت فرودگاه کیش تغییر مسیر داده است.
وب‌سایت موزه حمل و نقل لندن در این‌باره اینطور توضیح می‌دهد: «این نقشه با بزرگ جلوه دادن نواحی مرکزی نسبت به نواحی دورافتاده، استفاده از خطوط عمودی، افقی و مورب ۴۵ درجه، کار را بسیار ساده کرده و همچنین ایستگاه‌های تبادلی را نیز برجسته کرده است.»
وب‌سایت فدراسیون بین‌المللی هندبال در گزارشی نگاهی به تیم ملی هندبال مردان ایران و دومین حضور در مسابقات قهرمانی جهان انداخت.
وب‌سایت انگلیسی سان با معرفی علیرضا فغانی و مسیر پیشرفت این داور او را یکی از بهترین داوران فوتبال جهان دانسته است.
وب‌سایت دیلی‌میل جزئیات و تصاویر بیشتری از نحوه قتل دختر فیلسوف مشهور روسیه منتشر کرده که اغلب به او «مغز رهبر روسیه» گفته می‌شود.
وب‌سایت دیلی‌میل جزئیات و تصاویر بیشتری از نحوه قتل دختر فیلسوف مشهور روسیه منتشر کرده که اغلب به او «مغز رهبر روسیه» گفته می‌شود.
وب‌سایت شبکه الجزیره در گزارشی در گفت‌وگو با کارشناسان نظامی به این پرسش می‌پردازد که چرا روسیه در جنگ اوکراین از پهپادها استفاده نمی‌کند؟
وب‌سایت شبکه الجزیره در گزارشی در گفت‌وگو با کارشناسان نظامی به این پرسش می‌پردازد که چرا روسیه در جنگ اوکراین از پهپادها استفاده نمی‌کند؟
«تیم اسرارآمیز بنگلادش» امروز(سه‌شنبه) اعلام کرد که تارنمای وزارت کشاورزی رژیم صهیونیستی را هک کرده است.
یک وب‌سایت پرتغالی نیز مدعی شد که کار انتقال محمد محبی به استقلال تمام شده است.
یک وب‌سایت پرتغالی نیز مدعی شد که کار انتقال محمد محبی به استقلال تمام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ