همزمان با تعرض گسترده شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی همزمان با راهپیمایی پرچم، جنبش حماس به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای اقداماتش هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو حماس اعلام کرد: رژیم صهیونیستی از ماه ها مانع از مرمت و بازسازی مسجد الاقصی شده و تنها اجازه مرمت جزئی بعضی بخش ها را داده است، تا اینگونه زمینه تخریب این مکان مقدس را فراهم کند.
یکی از مقامات جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در ارتباط با جزئیات و اهداف نشست قاهره صحبتکرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ضمن تسلیت شهادت فوزی مخالفه جوان ۱۸ ساله فلسطینی در نابلس، بر لزوم تشدید مقاومت علیه اشغالگران در واکنش به این جنایت وحشیانه تاکید ورزید.
اگر کثیف نباشید یا زیاد عرق نکرده باشید، ممکن است چند بار حمام کردن در هفته برایتان کافی باشد. شست‌وشوی زیاد، چربی و باکتری‌های سالم را از روی پوست حذف می‌کند. بنابراین، زیاد حمام کردن باعث خشکی و خارش پوست می‌شود و به باکتری‌های مضر اجازه می‌دهد که از طریق ترک‌خوردگی‌های پوست وارد آن شوند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در هفدهمین سالگرد عملیات به اسارت گرفتن نظامی صهیونیست، بیانیه‌ای صادر کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای حمله نظامیان صهیونیست به ساکنان جولان اشغالی را محکوم کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای حمله نظامیان صهیونیست به ساکنان جولان اشغالی را محکوم کرد.
در پی تصویب برگزاری طرح ساخت بیش از ۴۵۰۰ واحد صهیونیست‌نشین از سوی رژیم صهیونیستی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای به این اقدام صهیونیست‌ها واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.
تبریز- رئیس جمهور گفت: امروز دولت در مقابل فساد اداری حساس بوده و اجازه نمی‌دهد کوچکترین فسادی در ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌ها رخنه کند.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه طالبان: سد‌های آب جزو مراکز حساس محسوب می‌شوند و به هیچ وجه به کارشناسان ایرانی اجازه داده نمی‌شود از سد کجکی بازدید کنند.
جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای همزمان با بمباران نوار غزه وعده داد که به اشغالگران پاسخ خواهد داد.
به گفته بسیاری از محققان شستشوی موی سر با دم نوش‌های بابونه باعث کند شدن روند ریزش مو خواهد شد. مقداری آب بجوشانید و گل‌ها را به ان اضافه کنید، اجازه دهید تا دم بکشد و از صافی رد کنید و آن را به پوست سر و موهایتان اعمال نمایید و نیازی به شستشو نخواهد بود. این محلول را به راحتی برای کودکان و افراد دارای پوست حساس استفاده کنید.
اجازه ورود زنان به ورزشگاه آزادی در هفته قبل هم داده نشد تا مشخص شود وعده‌های مکرر درباره حل‌شدن این موضوع در حد حرف باقی مانده است. گو اینکه صدور مجوز برای ورود تماشاگران زن به سالن محل برگزاری دیدار فوتسال تیم ملی ایران با ازبکستان و ابراز امیدواری دوباره مهدی تاج، این نوید را می‌داد که برای دربی حداقل اجازه ورود زنان به ورزشگاه داده شود؛ امری که فعلا میسر نشده تا مشخص شود حتی رضایت ابراهیم رئیسی برای این مسئله هم به تنهایی کفایت نمی‌کند و ظاهرا نهاد‌های دیگری هم باید برای حل‌شدن این مورد حساس چراغ سبز نشان دهند.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به عملیات ضدصهیونیستی امروز در قدس‌اشغالی که به زخمی شدن دو نظامی صهیونیست منجر شد، واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به سخنان نتانیاهو خواستار ادامه نبرد دفاع از هویت مسجد الاقصی شد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه سوریه را محکوم نمود.
سرمربی داماش گیلان بابت اجازه ندادن به تماشاگران این تیم برای حمایت از آبی‌پوشان در جدال با نیروی زمینی گلایه کرد.
سخنگوی جنبش مقاومت فلسطین حماس با محکوم کردن یورش شهرک نشینان به مسجد الاقصی، خواستار حضور گسترده معتکفین فلسطینی در مسجد الاقصی شد.
در کمال تعجب در این ویدئو می‌بینیم که گورکن عسل خوار به سرعت وارد مبارزه با سه پلنگ می‌شود و اجازه نزدیک شدن نمی‌دهد.
تیم فوتسال گیتی پسند با پیروزی سخت و دشوار برابر کراپ الوند اجازه نداد فاصله اش با تیم صدرنشین بیشتر شود.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد: هرگز اجازه اجرای طرح های رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی و قدس اشغالی را نمی دهیم.
با وجود اینکه هیچ خبرنگاری اجازه حضور در تمرین تیم ملی مراکش را نداشت اما وب‌سایت‌های ورزشی، اطلاعات جالبی را از آخرین تمرین پیش از دیدار حساس با پرتغال، به بیرون مخابره کرده‌اند.
اسماعیل رضوان از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به شهادت دو عضو گردان جنین در درگیری با نظامیان صهیونیست، واکنش نشان داد.
محققان ژاپنی تکنیکی را نمایش داده اند که با کمک کاشت پروتئین های حساس به نور به آنها اجازه می دهد از راه دور حرکات کرم ها را کنترل کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ