رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران تصمیم گرفت که اراده خود را بر اراده مستکبران تحمیل کند و دیگر گوش به فرمان آمریکایی‌ها نباشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره خیرخواه دولت و ملت پاکستان بوده و خواهد بود.
مع‌الاسف شاید یادآوری تاریخ به ایشان تلنگری برای بازاندیشی در جهان‌بینی‌شان و مرور مجدد آنچه باشد که شاید فراموش کرده‌اند اگر ملت ایران می‌خواستند بر اساس توانایی‌هایشان انتخاب و حرکت کنند چگونه می‌توانستند انقلاب کنند؟ و اگر رهبران ما می‌خواستند بدون در نظر گرفتن نصرت الهی تصمیم بگیرند نه رژیم ستم‌شاهی سرنگون می‌شد و نه به پشتوانه همین مردم و نصرت الهی پیروزی بر صدام در جنگ ۸ ساله تحمیلی که غرق در امکانات غرب و شرق بود میسر می‌شد.
«شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر نیز در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن تبریک متقابل عید فطر و حلول ماه شوال به دولت و ملت ایران، با اشاره به روابط مستحکم با جمهوری اسلامی ایران، بر آمادگی کشورش برای توسعه روابط با ایران در همه زمینه‌ها تاکید کرد.
برخی معتقد هستند صرف نظر از هر نتیجه ای در جام ملت های آسیا باید از امیر قلعه نویی حمایت شود و او در مسیر صعود به جام جهانی بعدی هم سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باشد.
در بخشی از متن قطعنامه سراسری آمده است: امروز به همه کسانی که با تحلیل‌های غلط و بن بست‌های فکری ناشی از لجاجت بدنبال تضعیف نظام یا برهم زدن استحکام درونی و صفوف ملت ایران هستند؛ اعلام می‌کنیم یکپارچگی، اتحاد، انسجام، وحدت ملی و همدلی تمامی اقشار و گروه‌ها و همراهی همه اقوام و ادیان کشور، وظیفه شرعی و انقلابی و مهمترین راهبرد ما برای شکست دشمن می‌باشد.
فقط یک داور ایرانی برای قضاوت جام ملت های جوانان آسیا در تاشکند از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شده است!
رئیس جمهور گفت: ایران همواره در روزهای سخت کنار ملت و دولت سوریه بوده و اکنون نیز برای امدادرسانی فوری به زلزله‌زدگان سوریه‌ای آمادگی دارد.
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران دوست واقعی ملت سوریه است، تاکید کرد: ایران همانند دوران مقاومت در دوره بازسازی نیز با تقویت همکاری‌های اقتصادی کنار ملت سوریه است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: پاسخ ایران با تحریم سپاه توسط اروپا سخت خواهد بود. ملت ما مقابل این توهین ها آرام نمیشینند و شورای شهر تهران این تصمیم را محکوم می‌کند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: پاسخ ایران با تحریم سپاه توسط اروپا سخت خواهد بود. ملت ما مقابل این توهین ها آرام نمیشینند و شورای شهر تهران این تصمیم را محکوم می‌کند.
سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه دولت انگلیس هیچ گاه حتی در ظاهر نخواسته سابقه تلخ و شوم به جامانده از عملکرد خود در کشور را ترمیم کند، گفت: دست پلید این دولت علیه ملت ایران کاملاً مبرهن است.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: دولت انگلیس هیچ گاه حتی در ظاهر نخواسته سابقه تلخ و شوم به جامانده از عملکرد خود در کشور را ترمیم کند و همواره با با ملت بزرگوار ایران دشمنی داشته است و دست پلید این دولت در اکثریت قریب به اتفاق صدمه تراشی‌ها علیه ملت ایران کاملاً مبرهن است.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه دولت انگلیس هیچ گاه حتی در ظاهر نخواسته سابقه تلخ و شوم به جامانده از عملکرد خود در کشور را ترمیم کند، گفت: دست پلید این دولت علیه ملت ایران کاملاً مبرهن است.
سخنگوی حزب اتحاد ملت ایران گفت:‌چند ماه پیش به حزب اتحاد ملت ایرادی درباره حد نصاب اعضا در کنگره گرفتند که آن را قبول نداشتیم اما برای حل مساله همکاری کردیم و کنگره اخیرمان با حضور نماینده وزارت کشور و طبق همان نظر آنها برگزار شد. حالا هم برای تصمیم کنگره مانع تراشی می‌کنند. قبل از کنگره اخیر هم در جلسه کمیسیون با نمایندگان حزب اتحاد که قرار بود درباره ایراد مد نظرشان راجع به نصاب کنگره صحبت کنند، تنها به مواضع حزب پرداختند تا روشن شود مساله اصلی‌شان چیست. بله، ما حزب منتقدیم و قرار نیست مواضع ما مورد قبول شما باشد. لازم است انتقادها را بشنوید، تحمل کنید و بنا بر ماهیت نهادی که در آن جا هستید، فضا را هر چه بیشتر برای بیان نظرها و انتقادها باز کنید. اما اگر هدفتان جواب سیاسی دادن و رقابت باشد، جای آن در کمیسیون ماده ده احزاب نیست.
وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که در مقابله با محاصره ظالمانه در کنار ملت یمن ایستاده است.
وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که در مقابله با محاصره ظالمانه در کنار ملت یمن ایستاده است.
کارشناس فوتبال گفت: با توجه به نزدیک بودن جام ملت های آسیا و اتفاقاتی که در جام جهانی برای ایران رخ داد فدراسیون فوتبال باید تصمیم منطقی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بگیرد.
رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از ملت واحد و دولت قوی در عراق استقبال و حمایت می‌کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران تصمیم گرفت که اراده خود را بر اراده مستکبران تحمیل کند و دیگر گوش به فرمان آمریکایی‌ها نباشد.
رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن ارائه کرده که ما رشد و پیشرفت نکنیم، گفت: دشمن نمی‌خواهد ملت ایران حرفی در اقتصاد و تولید و صادرات داشته باشد، ملت ایران هم تصمیم گرفته که با عرضه بهترین تولیدات بازارها را فتح کند.
تیم نوجوانان ایران با عبور از سد تیم های لائوس و قرقیزستان صعود خود را به دور نهایی جام ملت ها قطعی کرده است، اما با این حال با همه نفرات در برابر هنگ کنگ حاضر خواهد شد.
سخنگوی وزارت امور در حادثه تیراندازی مرگبار در یک مدرسه در روسیه با خانواده‌های جان باختگان، مردم و دولت روسیه ابراز همدردی کرد.
«کلیدواژه‌هایی چون ملت، رویا، تاریخ و ... در شعار بسیاری از کشورها تکرار می‌شود، به همین دلیل کارگروه تصمیم گرفت برای پرهیز از شباهت و همچنین تکرار کلیدواژه ایران، از نام کشور در شعار استفاده کند و شعار «تا پای جان، برای ایران» با توافق جمعی انتخاب و به کمیته برگزار کننده مسابقات ارسال می‌شود.»
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر طرف غربی تصمیم سیاسی خود را بگیرند که ملت ایران و به ویژه منافع آن را در نظر بگیرند، توافق در دسترس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ