نماینده مردم تهران گفت: ریاست محترم جمهوری که مسئولیت این کار را دارند باید بررسی کنند که اگر آقای مهندس قاسمی توانایی انجام کار را ندارند، تصمیم دیگری گرفته شود. من این را به صلاح خود آقای قاسمی عرض می‌کنم، ما نباید فشار بیاوریم و خدای نکرده ایشان را با مشکلات دیگری مواجه کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اشعه فرابنفش آسیب‌های بسیاری به سلامت مردم وارد می‌کند و برای حفظ سلامتی آن‌ها باید اقداماتی در دستور کار دولت قرار گیرد.
عبدالرضا مصری که ریاست جلسه را بر عهده داشت در واکنش به تذکر این نماینده از احمد نادری عضو هیئت رئیسه مجلس سوال کرد که این استیضاح برابر آئین نامه باید به کمیسیون ارجاع می‌شد و آیا این اتفاق رخ داده است که نادری در پاسخ گفت: درخواست استیضاح وزیر کشور به کمیسیون مربوطه ارجاع شده است.
بعد از اخبار واگذاری‌های خانوادگی و انتقاد به عملکرد اداره اوقاف، بالاخره نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف و امور خیریه موافقت کردند. اوایل تیرماه هادی بیگی‌نژاد، نماینده ملایر، در گفتگو با اعتماد گفته بود: «به‌رغم گذشت یک سال از طرح درخواست تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف، رئیس مجلس اجازه طرح موضوع را نمی‌دهد».
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: ضمن مکاتبه با رئیس جمهور از وی درخواست کردم تا طرح بزرگ خط آبی بندر آبادان به سیبه سریع‌تر راه‌اندازی شود.
ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس گفت: کمیسیون اصل ۹۰، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس هرچه زودتر گزارش‌شان درباره دریافت خودروی شاسی بلند توسط عده‌ای از نمایندگان را قبل از انتخابات هیات رئیسه نهایی و اعلام کنند.
علیرضابیگی یادآوری می‌کند که نه تنها هیئت نظارت بر رفتار نماینده که تا پیش از تایید اصل موضوع توسط دولت: «حتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس و رییس کمیسیون اصل 90 رسما اعلام کرده که کذب محض است! آقای خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفته علیرضابیگی دروغ می‌گوید و این موضوع کذب محض است و نه این پرونده و حتی مشابه این پرونده هم در کمیسیون اصل نود وجود ندارد!»
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد می‌کنم و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: روند رسیدگی به درخواست استیضاح وزرا در هیئت رئیسه باید برای نمایندگان به صورت شفاف توضیح داده شود.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: معامله خودروهای وارداتی بدون اعلام قیمت، باطل است؟ / ورییس سازمان خصوصی‌سازی: نقد جدی به مولدسازی وجود ندارد/ پیاز صادر می‌کنیم و بعد با قیمت‌ بالا از خارج وارد کنیم / وزارت اقتصاد: دولت در جنگ اقتصادی مردم را رها نکرده است / نماینده مردم ساوه: دولت قبلی افتخار میکرد که خانه‌‌‌‌ای نساخته است و... را می‌خوانید.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس از رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست کرد تا برای بررسی وضعیت نرخ ارز و سایر اقلام کارگروه حقیقت‌یاب تشکیل دهد.
نماینده مردم اردل، فارسان و کوهرنگ در مجلس، با بیان اینکه درخواست کردیم وسایل بیشتر و جدیدتری در اختیار استان قرار گیرد، تصریح کرد: حجم برف در حدی است که دیگر با بولدوزر، لودر و گریدر هم نمی‌شود برخی راه‌ها را باز کرد. از دیشب رایزنی‌ها صورت گرفته تا یکسری وسایل خریداری شده و به کمک مردم بیاید.
در جلسه علنی امروز مجلس و در حالی که نمایندگان در حال بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح بانکداری جمهوری اسلامی بودند، رشیدی کوچی با حضور مقابل صندلی نوروزی با صدایی بلند خطاب به وی بیان کرد: شما دارید جامعه را به هم می‌ریزید و می‌خواهید مردم را به کف خیابان بکشید، حتی رئیس کمیسیون نیز اظهارات شما را (درباره طرح صیانت) تکذیب کرده است و در همین حین حسن نوروزی نیز از رشیدی کوچی درخواست می‌کرد که با صدای آرام‌تر مطالب خود را مطرح کند، در نهایت رشیدی کوچی با عصبانیت بحث با حسن نوروزی را ترک کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مکاتبات نهاد‌های بالادستی بر قاعده‌مند شدن نظارت بر صوت و تصویر فراگیر گفت: چندی پیش شورای عالی امنیت ملی نیز طی نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی ضمن بیان تحلیلی شرایط، فرصت‌ها و چالش‌های این صنعت برای کشور و با نگاهی مثبت به این صنعت خواستار این شده که با قید فوریت، اقدامات لازم برای تدوین، تنظیم و تصویب قوانین مورد نیاز در زمینه صوت و تصویر فراگیر به عمل آید.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم ارجاع طرح‌های نمایندگان برای استیضاح وزرا از سوی هیئت رئیسه مجلس، گفت: ۵۸ نفر در سامانه خواستار استیضاح وزیر بهداشت هستند؛ جراید، مطبوعات و نمایندگان بدانند که کلمه «اعلام وصول» برای استیضاح در آیین نامه نیامده و هیئت رئیسه موظف است بلافاصله درخواست استیضاح را ارجاع دهند و مابقی موضوع را به صحن بسپارد.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان گفت: حل ریشه‌ای آلودگی هوای پایتخت پیشکش؛ لااقل جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران را زودتر تشکیل دهید؛ اگر قرار است اوایل هفته آتی تعطیل شود، الآن اعلام کنید
گویا حاشیه‌های تذکر شفاهی جنجالی نماینده مردم چابهار در مجلس تمامی ندارد تا جایی که معین‌الدین سعیدی از هیئت رئیسه پارلمان درخواست ویدئوچک کرده است.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات رئیس مجلس درباره قطع نشدن میکروفن وی حین بیان تذکر در جلسه روز یکشنبه مجلس خواستار بازبینی فیلم تذکر این جلسه شد و گفت: این خیلی بد اخلاقی است که از یک طرف میکروفن نماینده حین بیان تذکر قطع شود و از طرفی دیگر گفته شود که نه، ما این کار را نکردیم.
غلامرضا نوری قزلجه گفت: من از آقای رئیس‌جمهور درخواست کردم با توجه به اینکه شورای عالی فضای مجازی الان حوزه اینترنت و فضای مجازی را در اختیار دارد و با مصوبات جدیدی که گذرانده تقریبا اشراف آن کامل شده و ریاستش با رئیس‌جمهور محترم است، برای برگشت هرچه سریع‌تر اینترنت به شرایط یکی دو ماه قبل کمک کنند.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات ۸ مهر زاهدان، خواستار دلجویی از خانواده‌های داغداران این حادثه و «شهید» تلقی شدن کسانی که بی‌گناه کشته شدند، شد.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
جلال محمودزاده گفت: مطمئناً از این به بعد هم درخواست استیضاح‌ها افزایش پیدا می‌کند، هم تذکر‌ها و سوال‌ها افزایش پیدا می‌کند و همینطور اگر دولت وزرای جدید به مجلس معرفی کند، قطعا به آسانی از مجلس رأِی اعتماد نخواهند گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ