دونده ملی‌پوش کشورمان تصمیم گرفت برای ادامه زندگی و ورزش خود راهی کانادا شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه جوان به نقل از یک کارشناس نوشت: اغلب مهاجران ایرانی در خارج از کشور جزو نخبگان نیستند و بخشی از آن‌ها لمپن‌هایی هستند که از طریق پناهندگی سیاسی و حقه بازی توانسته‌اند آن طرف بروند در خلافکاری هیچ حد و مرزی برای خود قائل نیستند.
شارونا خورشیدی دخترفوتبالیست و پدیده ورزش بانوان ایران به دیدار علی پروین اسطوره تیم ملی رفت
یک سال بعد از مهاجرت ملی پوش قایقرانی به آذربایجان، رییس این فدراسیون می گوید دلیل او به مسائل مالی و البته ازدواجش مربوط بوده است.
یک روزنامه انگلیسی اذعان کرد که در پی افزایش هزینه‌های زندگی و بحران سیاسی در اراضی اشغالی، ده‌ها هزار تن از صهیونیست‌ها، به فکر مهاجرت از این منطقه هستند.
این رصدخانه به تازگی روی بحث مهاجرت، نظرسنجی اینترنتی برگزار کرده که حدود ۱۲ هزار نفر در آن شرکت کرده‌اند.
تردید نکنید اگر موضوع آب استان به طور کامل حل نشود ما شاهد یک فاجعه در حوزه مهاجرت ها از استان به سایر نقاط کشور خواهیم بود و قطعا این وضعیت در حاشیه شهرهای بزرگ فاجعه ای دیگر را رقم می زند.
شاهرود- یک کارشناس و عضو سابق تیم ملی کشتی ایران، با بیان اینکه ورزشکاران باید از کودکی مورد توجه و پرورش قرار گیرند، گفت: رفع مشکلات ورزشکاران سبب جلوگیری از مهاجرت آن‌ها می‌شود.
بازیکنان تیم ملی اسپانیا یک دوره آموزش مهارت های احیا (کمک های اولیه) را پشت سر گذاشتند.
پویا ایدنی دومین شطرنج‌باز مرد تیم ملی ایران است که بعداز علیرضا فیروزجا نابغه شطرنج ایران به فرانسه مهاجرت می‌کند.
از نگاه محمدتقی رخشانی، مدیر روزنامه زاهدان، سیستان یک برکه آب یا یک کپه خاک نیست؛ سیستان بخشی از هویت ملی و خاستگاه اساطیر ایران است که برای کشورمان جایگاه ویژه‌ای دارد. او می‌گوید: «پیوند سیستان و ایران، وثیق و تعیین‌کننده است. درنتیجه وقتی درباره سیستان صحبت می‌کنیم، مقوله‌ای فراتر از اقتصاد و معیشت را باید مدنظر قرار دهیم.»
آمارهای یک موسسه آمریکایی نشان می دهد که ۹۰ درصد از کارآفرینان و مدیران فعال در بخش فناوری های نوین اسرائیلی خواهان ترک اراضی اشغالی به دلیل بحران های حاکم بر آن هستند.
عضو فرهنگستان علوم گفت: در یک دانشکده دانشگاه تهران از ۷۰ استاد، حدود سی نفر مهاجرت کرده اند و تعدادی از بقیه هم درصدد مهاجرت هستند. این‌ها افرادی هستند که مملکت خود را دوست دارند، اما شرایط مناسبی ندارند.
رصدخانه مهاجرت ایران، به عنوان یک پژوهشکده تخصصی در حوزه مهاجرت، بر اساس داده‌ها و اطلاعات آماری، صرفاً نتایج مطالعات و تحقیقات در این حوزه را بیان می‌کند.
چند داور لیگ برتری بازی های هفته نوزدهم لیگ یک را سوت خواهند زد.
بر اساس آمار، مهاجرت روستاییان به شهر‌ها از سال‌های ۵۵ تا ۹۵ رشد ۳۰۰ درصدی داشته است.
سارا خادم‌الشریعه زن شماره یک شطرنج ایران به اسپانیا مهاجرت کرد.
یحیی ابراهیمی: نظام جمهوری اسلامی ایران برای تربیت نیروی انسانی متخصص پزشک، هزینه و یک سری شرایط را فراهم کرده منتها برخی چنان با این قشر برخورد می‌کنند که نتوانسته‌ایم آنها را جذب کنیم.
بر اساس آمار، ظرف یک سال گذشته ۱۶۰ متخصص قلب مهاجرت کرده‌اند؛ در همین مدت ۳۰ هزار نفر از اعضای کادر درمان از دانشکده‌های علوم پزشکی درخواست good standing یا «نداشتنِ سوءپیشینه» داشته‌اند که مقصدشان عمان بوده است؛ همچنین ظرف چهار سال گذشته ۱۶ هزار پزشک عمومی از کشور مهاجرت کرده‌اند.
به گفته قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، نخبه به فردی برجسته و کارآمد اطلاق می‌شود که در خلق و گسترش علم، فناوری، هنر، ادب، فرهنگ و مدیریت کشور در چارچوب ارزش‌های اسلامی اثرگذاری بارز داشته باشد و همچنین فعالیت‌های وی بر پایه هوش، خلاقیت، انگیزه و توانمندی‌های ذاتی از یک سو و خبرگی، تخصص و توانمندی‌های اکتسابی از سوی دیگر، موجب سرعت بخشیدن به پیشرفت و اعتلای کشور شود.
این ولوله‌ای که در بین قشر فنی ومتخصص کشور برای مهاجرات به اقصی نقاط دنیا افتاده است، بزرگترین تهدید علیه ایران است.
رئیس سازمان نظام پزشکی اهواز گفت: در یک سال گذشته شرایط به گونه‌ای بوده که در اهواز روزانه برای دو و گاهی تا ۱۰ نفر از کادر درمان گواهی گوداستندینگ صادر شده است بنابراین گاهی ماهانه برای ۲۵ تا ۳۰ نفر و سالانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر گواهی گوداستندینگ صادر شده است.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: ۶۵ درصد دانش آموزان سمپادی در کنار تحصیل یک فعالیت ورزشی یا فرهنگی را هم ادامه داده‌اند.
آسمان «صاف تا قسمتی ابری» تهران در پنج روز آینده
امروز علی کریمی یک استوری در صفحه اینستاگرام خود که مهاجرت از ایران را تایید می‌کرد، منتشر نمود که بلافاصله آن را حذف کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ