مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در پاسخ به سوالی در خصوص تصمیم گیری در کمیته عفاف و حجاب برای ممنوعیت ورود بانوانی که کشف حجاب می‌کنند به مترو، گفت: کمیته عفاف و حجاب شهرداری و مترو از بابت ممانعت ورود این افراد تصمیمی نگرفته و تنها تذکر لسانی داده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه گفت: با بکارگیری ۳ دستگاه حفار مکانیزه و تأمین مصالح مورد نیاز، امکان احداث فاز نخست خط ۱۰ مترو تهران طی مدت زمان ۳ سال وجود خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، از تغییر ساعت کار مترو از روز سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ خبر داد.
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: قطاری که در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ رونمایی شد هنوز مراحل تکمیلی را طی نکرده بود و ملی نبود.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از سرویس‌دهی رایگان در خطوط هفت‌گانه مترو تهران و حومه در روز عید سعید فطر خبر داد.
مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به استمرار روند تکمیل ایستگاههای باقی‌مانده در خطوط هفتگانه و رفع نواقص برخی ایستگاه‌های در حال بهره‌برداری گفت: ایستگاه میدان کتاب افتتاح خواهد شد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در پایان آذر ۱۴۰۱ تعداد سفرهای انجام شده با مترو تهران به رقم ۱۰ میلیارد و ۶۵۶ میلیون ۱۸۹ هزار و ۱۲۴ سفر رسید.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در پایان آذر ۱۴۰۱ تعداد سفرهای انجام شده با متروی تهران به رقم ۱۰ میلیارد و ۶۵۶ میلیون ۱۸۹ هزار و ۱۲۴ سفر رسید.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: طبق دستور شهردار تهران استفاده از مترو برای بانوان در روز جمعه ۲۳ دی رایگان است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از به‌ کارگیری حداکثر توان این ناوگان برای خدمت‌ رسانی به شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهدای هشت سال دفاع مقدس خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: ۳۷ حرکت به مجموع حرکت‌ها در ۱۵ روز اخیر اضافه شده است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به تردد روزانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در خطوط مترو تهران، از آغاز عملیات اجرایی خط ۱۰ به طول ۴۴ کیلومتر خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به افزایش آمار مسافران مترو گفت: امسال بعد از گذر از کرونا در ۲۲ آبان‌، آمار سفر با مترو به عدد یک میلیون و ۵۱۲ هزار مسافر رسید.
با حکم شهردار تهران، مسعود درستی مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه شد.
طی حکمی از سوی شهردار تهران، محسن هرمزی که پیش از این به عنوان معاون فنی و مهندسی شرکت متروی تهران انجام وظیفه می‌کرد، به سمت مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) منصوب ‌شد.
با حکم شهردار تهران، محسن هرمزی به سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه منصوب شد.
با حکم شهردار تهران، محسن هرمزی به سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه منصوب شد.
مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به احداث ۱۶ ایستگاه ناتمام در خطوط ۶ و ۷ طی امسال و سال آینده گفت: پیگیر راه‌اندازی کامل خط مترو تهران ـ پرند تا پایان سال جاری هستیم.
مدیرعامل شرکت مترو تهران از امکان افزایش ۲ برابری بهره‌وری از شبکه موجود مترو خبر داد.
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: سیر تکامل معماری ایستگاه‌های در حال تکمیل شبکه مترو پایتخت به شکلی پیش رفته است که شاخصه ایرانی اسلامی بودن آن در همگی لحاظ می‌شود.
با دستور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه معوقات کارگران پیمانکار خط ۳ مترو تهران پرداخت شد.
شهردار تهران طی احکامی جداگانه مدیرعامل بهشت زهرا و رئیس شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه را منصوب کرد.
مدیرعامل شرکت مترو تهران بر لزوم بازنگری در فرآیند طراحی و ساخت خطوط جدید شبکه مترو تهران تاکید کرد و از دست اندرکاران طراحی و ساخت خطوط جدید خواست به ارائه ایده های نو بپردازند.
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: قرارداد ۸۰۰ میلیارد تومانی برای خرید تجهیزات آماده شده و امیدواریم در بستر مجوز شورای شهر تهران سقف خرید ما آزاد شود.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: زمان بهره‌برداری از خطوط درون شهری مترو تا روز عاشورا و شب شام غریبان (۱۷ مرداد) تا ساعت ۲۴ افزایش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ