مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به استمرار روند تکمیل ایستگاههای باقی‌مانده در خطوط هفتگانه و رفع نواقص برخی ایستگاه‌های در حال بهره‌برداری گفت: ایستگاه میدان کتاب افتتاح خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایطی که سرخ‌ها از حمایت هواداران خود در بازی افتتاحیه‌شان در فصل جدید محروم شده‌اند، در تلاش برای رنگ و لعاب دادن به سکوها در این جدال هستند.
شهریار-وزیر بهداشت گفت:ما در افتتاح بیمارستان‌ها سعی داریم، که روز بعد از افتتاح پذیرای مراجعین باشیم و افتتاح صرفاً شکلی نباشد، در برخی مواقع متأسفانه افتتاح‌های دولت قبل غیرواقع بود.
هفته دوم لیگ ملت‌های 2023 از روز سه‌شنبه 30 خرداد آغاز می‌شود و تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن (مدعیان قاره کهن) به ترتیب در دیدارهای افتتاحیه دو گروه مسابقات به مصاف آلمان و کانادا می‌روند.
روزنامه جوان نوشت: از امامان‌جمعه که به صورت پیش‌فرض وعلی‌الاطلاق یک نیروی معنوی و واجد درک از باطن دین هستند، اما انتظار نیست که هر روز در تریبونی از نماز گرفته تا افتتاحیه‌ها و همایش‌ها چیزی بگویند که در رسانه‌های بیگانه با ملت ایران آن را سردست بگیرند یا موجب بدبینی عمومی به ساحت مقدس دین محمدی شوند.
سخنگوی دولت گفت:روز ۱۱ اسفند سفر استانی رئیس جمهور به بوشهر انجام می‌شودکه برنامه‌ها و افتتاح‌های بسیار خوبی برای آن برنامه‌ریزی شده و طی آن ایرانی‌ترین فاز پارس جنوبی افتتاح می شود.
سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه برنامه‌های دهه فجر تنها نباید به افتتاحیه‌ها ختم شود، گفت: از مسئولان انتظار می‌رود با رفتار خود باعث شوند مردم طعم واقعی خدمت را حس کنند.
مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی با اشاره به گلی که قطر 34 سال قبل و در افتتاحیه جام ملت‌ها در این کشور به ثمر رسانده بود، مدعی است تصور چنین پیشرفتی در دوحه برای کسب میزبانی جام جهانی را هرگز نداشته.
دیدارهای جام جهانی در سال‌های دور با بازی قهرمان جهان آغاز می‌شد، نبردی که در چند دوره گذشته به میزبان واگذار شده است.
مراسم ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه (به وقت ایران) آغاز و به مدت یک ساعت تا زمان شروع بازی افتتاحیه به طول خواهد کشید. گیرمو لاسو، رئیس جمهور اکوادور گفته که در بازی افتتاحیه مقابل قطر شرکت نخواهد کرد.
هافبک پرسپوليس در هفتمین فصل حضورش در جمع سرخپوشان، رهبری این تیم را در جدال افتتاحیه‌اش بر عهده دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ