با حکم شهردار تهران، محسن هرمزی به سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تشکیل جلسه هیأت ‌مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران، دکتر امیر خرمی‌شاد به‌ عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب شد.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از مشارکت شرکت عمران شهرهای جدید در تامین اتوبوس برای تردد در شهرهای جدید خبر داد.
طی حکمی ازسوی مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت، ابراهیم ملاحسینی به سمت مدیرکل تأمین تجهیزات فنی و خدمات پیمانکاری حوزه معاونت توسعه منابع، منصوب شد.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از برنامه بهره‌برداری متروی تهران-پرند به طول ۱۹ کیلومتر در هفته دولت خبر داد.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران اعلام کرد: میزان مصرف برق در اوج مصرف روز نیمه تعطیل پنجشنبه ۲۹ تیرماه نسبت به سال قبل هم عبور کرد.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گفت: قبل از میدان مختار، توسعه میادین شوریجه و سراجه اجرایی شد و توسعه مخازن قزل‌تپه در شمال و بانکول در غرب کشور نیز در دستور کار قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با پیشنهاد افزایش عوارض فرودگاهی در نرخ بلیت هواپیما، از ساخته شدن باند جدید در فرودگاه کرمانشاه خبر داد.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران فرارسیدن سال جدید و حلول ماه رمضان را به همه همکاران تبریک گفت.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: با بهره‌برداری از ایستگاه‌های جدید در خط ۶ امکان دسترسی راحت مسافران این خط به سایر خطوط در ۵ ایستگاه تقاطعی شامل ایستگاه میدان شهدای هفتم تیر با خط یک، ایستگاه میدان امام حسین (ع) با خط ۲، ایستگاه میدان حضرت، ولی عصر (عج) با خط ۳، ایستگاه میدان شهدا با خط ۴ و ایستگاه دانشگاه تربیت‌مدرس با خط ۷ فراهم شد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از پذیرش مسافر در ۴ ایستگاه جدید در خط ۶ و ایستگاه دادمان در خط ۷ در روز یکشنبه ۲۸ اسفند خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران اعلام کرد: در یکی از قطار‌ها درب شیشه‌ای جدا کننده نصب کردیم و کاملا ورود آقایان از داخل قطار‌ها را مسدود کردیم.
مراسم معارفه دکتر علی صالح آبادی مدیرعامل جدید شرکت گروه سرمایه گذاری امید برگزار شد.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از هزینه تمام شده ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در دامنه متری ۷ میلیون تومان خبر داد.
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: مقدمات احداث ایستگاه‌های مترو در زمان مناسب فراهم شده و توسعه شبکه مترو با کمترین انحراف از برنامه‌های زمان‌بندی میسر می‌شود.
مدیرعامل شرکت مگاموتور در حاشیه برگزاری نمایشگاه قطعات خودروی تبریز گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، محصولات و تولیدات جدید مگاموتور زودتر از زمان پیش بینی شده به بازار عرضه خواهد شد.
با تصویب هیئت‌مدیره شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس؛ حمید قاطع مدیرعامل جدید شرکت از خطه آذربایجان منصوب شد.
با حکم شهردار تهران، محسن هرمزی به سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه منصوب شد.
با تصمیم اعضا هیئت مدیره شرکت فرابورس در جلسه امروز۱۱ آبان ماه میثم فدایی از سمت مدیرعاملی فرابورس کنار رفت و اقای محمدعلی شیرازی به مدیرعاملی این شرکت منصوب شد!
شهریاری رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری ایران نیز بوده و در رزومه او مدیریت در شرکت های صنعتی زیر مجموعه گروه سایپا مثل ایندامین دیده می‌شود.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از تصویب خریداری ۶ دکل جدید در هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت خبر داد و گفت: بر این اساس سه دکل دریایی و سه دکل خشکی به ناوگان عملیاتی شرکت ملی حفاری اضافه می‌شود.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: نرخ جدید عوارضی‌ها به کمیته‌ای برای بررسی‌ها ارسال شده و ما اسناد و جداول پیشنهادی را به این کمیته برای تصمیم‌گیری ارسال کرده‌ایم.
مدیرعامل شرکت مترو تهران بر لزوم بازنگری در فرآیند طراحی و ساخت خطوط جدید شبکه مترو تهران تاکید کرد و از دست اندرکاران طراحی و ساخت خطوط جدید خواست به ارائه ایده های نو بپردازند.
مدیرعامل شرکت مترو گفت: از جمله مهمترین اقدامات انجام شده در بحث مطالعات خطوط جدید شبکه مترو پایتخت، بررسی اثرات احداث هر یک از ایستگاه‌های بر میزان جذب مسافر سایر خطوط است.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها گفت: افزایش تعداد فرودگاه‌ها را به عنوان کارشناس تأیید نمی‌کنیم، اما فرودگاه‌های موجود را تأیید می‌کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ