مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در پایان آذر ۱۴۰۱ تعداد سفرهای انجام شده با متروی تهران به رقم ۱۰ میلیارد و ۶۵۶ میلیون ۱۸۹ هزار و ۱۲۴ سفر رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رکوردگیری احسان حدادی نایب قهرمان پرتاب دیسک رقابت های دوومیدانی المپیک با ثبت مسافت بالای ۶۰ متر پایان یافت.
سال پس از ثبت شدن نام کاسیوس در کتاب رکورد‌ها یک تمساح ۵۰ ساله به نام لولونگ در فیلیپین با طول شش متر و ۱۷ سانتی‌متر رکورد او را شکست، اما عمر لولونگ به دنیا نبود و یکسال بعد مرد تا دوباره کاسیوس عنوان بزرگترین کروکودیل در اسارت جهان را از آن خود کند.
دونده سومالیایی دوی 100 متر یونیورسیاد 2023 را با زمان عجیبی به پایان رساند.
فیت کیپیگون رکورد جهانی 1500 متر را به نام خود ثبت کرد.
شهلا محمودی با شکستن رکورد ملی دوی ۴۰۰ متر با مانع مدال طلای مسابقات ارزروم ترکیه را از آن خود کرد.
در جریان برگزاری رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی ارزروم ترکیه که از سه‌شنبه، نهم خرداد، آغاز شده است، حمیده اسماعیل‌نژاد در ماده دوی ۱۰۰ متر رکورد ملی ایران را شکست و قهرمان شد.
شهلا محمودی رکورد ملی ماده ۴۰۰ متر با مانع بانوان کشور را شکست و قهرمان ارزروم ترکیه شد.
حمیده اسماعیل نژاد رکورد ملی ماده ۱۰۰متر بانوان را شکست و قهرمان رقابت‌های بین المللی ارزروم ترکیه شد.
اهواز- مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان شیلات ایران گفت: رکورد بزرگترین ساندویچ ماهی ایران در اهواز به طول ۶۰ متر و با استفاده از کوبیده ماهی ثبت شد.
دومین روز از مسابقات شنا ترکیه با صعود سامیار عبدلی، سینا غلامپور و متین سهران در ماده 50 متر آزاد به فینال این ماده آغاز شد.
بیشترین رکورد سالانه حفاری به میزان 200332 متر در کل کشور، به همت تلاشگران شرکت ملی صنایع مس ایران در سال 1401 به ثبت رسید.
رکورد عجیب دونده ۱۹ساله در دوی صد متر
فمکه بول، دونده هلندی رکورد جهانی 400 متر داخل سالن را پس از 41 سال شکست.
یک ماه گذشته بازار مسکن در رکود بوده است به طور مثال هزینه خرید یک خانه ۹۰ متری در منطقه شمال تهران در محله اقدسیه حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.
در یک ماه گذشته بازار مسکن در رکود بوده است به طور مثال هزینه خرید یک خانه ۹۰ متری در منطقه غرب تهران حدود ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.
در یک ماه گذشته بازار مسکن در رکود بوده است به طور مثال هزینه خرید یک خانه ۹۰ متری در منطقه شمال تهران در محله اقدسیه حدود ۹ میلیارد تومان است.
گزارش‌های ایستگاه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که شدت بارش برف امروز در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، آذربایجان شرقی، مازندران، لرستان و چهارمحال و بختیاری «سنگین یا نیمه سنگین» بوده است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در پایان آذر ۱۴۰۱ تعداد سفرهای انجام شده با مترو تهران به رقم ۱۰ میلیارد و ۶۵۶ میلیون ۱۸۹ هزار و ۱۲۴ سفر رسید.
روز گذشته از ۸۴۷ میلیون متر مکعب گاز تحویلی به شبکه، ۶۶۰ میلیون متر مکعب دربخش خانگی، صنایع غیر عمده و تجاری مصرف شده است، یعنی ۷۸ درصد گاز تحویلی کشور در این بخش مصرف و رکورد جدیدی ثبت شده.
آمارها نشان می دهد که اوضاع خرید و فروش مسکن در این روزها در رکورد قرارداد با این حال قیمت مسکن در آخرین ماه فصل پاییزنشان می دهد که با تغییرات جزئی همراه بوده است.
متروی تهران در یک روز، سه میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر را هم جابه‌جا کرده است. از طرفی باید تأکید کرد اگرچه متروی تهران در دوران کرونا با یک رکود ۶۰ تا ۷۰ درصدی کم‌سابقه مواجه شد که از نظر مالی مدیریت مترو را با چالش‌هایی مواجه کرده بود، اما افزایش مسافران در روز‌های اخیر هم نمی‌تواند یک پیام مثبت به مدیران مترو تلقی شود.
با گذشت هفت ماه از سال، امروز بانک مرکزی در گزارشی از تحولات بازار مسکن تهران خبر داد. گزارشی که نشان از رشد حدود یک درصدی قیمت یک متر خانه در مقایسه با پایان تابستان دارد و از سوی دیگر بیان گر رکود در دادوستدهاست.
تیم ملی نجات غریق مردان ایران در جریان مسابقات قهرمانی جهان موفق با جابه جایی رکورد ملی در ماده ۴ در ۵۰ متر بامانع تیمی به فینال B رقابت ها راه یافت.
رقابت‌های دوی مسابقات بازی های کشورهای اسلامی که در قونیه در حال برگزاری است با درخشش ورزشکاران ایرانی همراه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ