برنامه کامل مسابقات هفته سوم تیم ملی ایران در لیگ ملت‌های والیبال 2022 اعلام شد و ایران باید در چهار مسابقه به مصاف حریفان خود برود. میزبان این هفته شهر گدانسک لهستان است. چهار حریف اروپایی لهستان ، صربستان ، ایتالیا و اسلوونی حریف تیم ملی ایران و شاگردان بهروز عطایی هستند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه حضور اعضای کادر فنی تیم ملی ایران در هفته نخست لیگ برتر فوتبال اعلام شد.
سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه شروع لیگ بیست و سوم را رسما اعلام کرد.
تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ باید با تیم‌های فرانسه، بلغارستان، آرژانتین و کوبا به میدان برود.
هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال در حالی از روز سه شنبه شروع می‌شود که تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن به ترتیب در دیدارهای افتتاحیه به مصاف آلمان و کانادا می‌روند.
تیم ملی والیبال ایران عصر امروز (سه‌شنبه ۲۳ خرداد) بعد از حضور در هفته نخست لیگ ملت‌ها و برگزاری چهار مسابقه، وارد تهران شد.
کار تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملتهای والیبال از فردا و با دیدار با ژاپن آغاز می‌شود.
پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر هفته آتی در آزادی به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت و سپاهان نیز در ورزشگاه نقش جهان با پیکان روبرو می‌شود. استقلال هم در رفسنجان مهمان مس است.
با شکست سپاهان در هفته ۲۵ لیگ برتر و پیروزی استقلال و پرسپولیس در این هفته، فاصله در صدر جدول به حداقل ممکن کاهش یافت و حالا رقابت میلیمتری است. بازی بعدی این سه تیم را شاهد هستید
هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال ایران، هفته آتی شاهد جدال حساس سپاهان در خانه تراکتور خواهد بود. آخرین امید مدعیان برای رسیدن به تیم مورایس. البته استقلال هم در اراک باید به دیدار آلومینیوم رحمتی برود. پرسپولیس در خانه میزبان ملوان است
برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران
هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران در روزهای یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه هفته جاری پیگیری می‌شود.
تیم ملی ایران در هفته نخست با دو آسیایی روبرو می‌شود ولی درهفته دوم مقابل ایتالیا و آمریکا و آلمان قرار خواهد گرفت. مصاف با فرانسه در هفته سوم این رقابت‌ها جای دارد.
ساعت برگزاری هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.
با شکست پرسپولیس صدرنشین، اختلاف امتیاز در بالای جدول کم شد و حالا حاشیه امنیت سرخپوشان کاهش یافته است. بازی‌های لیگ از همین شروع نیم‌فصل دوم حساس‌تر شد و تا پایان رقابت‌ها جذابیت صدچندان می‌شود. بازی‌های هفته بعد لیگ به شرح زیر است. جدال تراکتور با فولاد ، سپاهان با گل‌گهر و دربی شمال بین نساجی و ملوان در انزلی ، تماشایی خواهدبود و استقلال چشم به کار بزرگ رحمتی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دارد.
دیدارهای هفته هفدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد و قرار است از این هفته تماشاگران هم به ورزشگاه ها برگردند.
برنامه هفته ۱۶ تا ۲۲ لیگ برتر فوتبال ایران
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ دی ماه برگزار می شود.
برنامه هفته سوم بیست و یکمین دوره لیگ بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا و منطقه خلیج فارس (واسل لیگ) ۲۰۲۲ اعلام شد.
برنامه جدید هفته پانزدهم لیگ برتر ایران
برنامه هفته ۷ و ۸ لیگ برتر فوتبال ایران
برنامه هفته اول لیگ دسته اول فوتبال ایران
دبیر کل کانون صرافان کشور گفت: نرخ دلار توافقی به کانال ۲۸ هزار تومان کاهش یافته و هموطنان متقاضی ارز می توانند با ارائه کارت ملی و شناسایی این ارز را از صرافی های رسمی خریداری کنند.
پسر ۶ ساله قربانی نامادری عصبانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ