نازی‌آباد را باید عروس محله‌های جنوب شهر نامید؛ محله‌ای که در برهوت معماری در تهران کاملاً بر اساس اصول شهرسازی ساخته شده و همچنان پس از گذشت نزدیک به ۶۰ سال از تولد آن همچنان هویت خود را حفظ کرده است؛ هویتی که خود حاصل امتزاج سنت و مدرنیته است؛ چنان‌که از یک سو ارزش‌های اصیل ایرانی ـ اسلامی در آن به چشم می‌آید و از سویی دیگر، همین ارزش‌ها در چارچوبی‌ امروزی متجلی شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همدستی عروس و خواهر شوهر برای سرقت از خانه
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن بیان اینکه قیمت طلا به ثبات نسبی رسیده است، گفت: تقاضا در بازار طلا ۲۰ تا ۴۰ درصد کاهش یافته و حتی عروس و دامادها هم به سمت خرید نقره و بدلیجات رفته اند.
دختر جوان که نابغه ریاضی بود و در کنکور رتبه دو رقمی داشت در سرمستی قبولی دانشگاه به خواستگارش بله گفت و پای در خانه سیاه گذاشت.
استفاده نابجا از اسلحه در حین برگزاری یک مراسم عروسی در تالار یادمان باغ‌ملک یک کشته و چند زخمی برجای گذاشت که شامل سه مرد و سه زن می‌شوند.
سال‌های زیادی از زمانی که به اسماعیل‌نژاد می‌گفتند «قدت کوتاه است، به درد دویدن نمی‌خوری» می‌گذرد اما او امروز رکورددار دوی سرعت در ایران است و رویای کسب مدال‌ المپیک را در سر می‌پروراند.
وقتی روی نقشه ایران به اسامی استان‌ها نگاه می‌کنیم شاید یکی از محروم‌ترین استان‌ها کهگیلویه و بویراحمد باشد. این استان جاذبه‌های طبیعی بی شماری را در خود جای داده است و جزو یکی از زیباترین استان‌های کشور قلمداد می‌شود به طوری که برخی از گردشگران و طبیعت گردان لقب بهشت زیبایی‌های ناشناخته ایران را به این استان داده‌اند. آبشار کمر دوغ نیز یکی از جاذبه‌های طبیعی جذاب این استان است.
فرزند متولی خانه-حسینیه تاریخی امینی‌ها گفت: اجاره موقوفات چند صد هکتاری استان قزوین به عروس حجت‌الاسلام خاموشی صحت دارد و اجاره بهای این اراضی ماهانه حدوداً نهصد هزار تومان است‌
سردار کیقباد مصطفایی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: برابر رسوم غلط محلی در یک عروسی در تالار منطقه تنگ مهریان یاسوج تیراندازی شد که سهوا به فیلمبردار اصابت کرد.
اهواز - تالاب بامدژ به عنوان نزدیک ترین تالاب به مرکز استان خوزستان با وجود بارندگی‌های مطلوب چند مدت اخیر استان، هنوز از شرایط ایده آلی فاصله گرفته است.
«روزنامه ترقی» تحت عنوان «محاکمه فاتح وردن» به تبلیغ چاپ شرح محاکمه مارشال پتن در شماره آتی‌اش پرداخت و «تهران مصور» به «آخرین روز‌های جنگ و اولین روز‌های متارکه» روی خوش نشان داد. مجله «ویکتوری» شماره سومش را با «۲۵۰ عکس» منتشر کرد و نشریه «فردا» موشکافی «علت روحی غلبه انگلستان و شکست آلمان» را برعهده گرفت با این شعار: «با سه ریال و نیم بخرید و بخوانید و اگر نپسندیدید بفرستید، ۵ ریال بگیرید»!
محسن چاره‌ای جز اعتراف پیش روی خود ندید و گفت: از زندگی با زنی که خودسر و سرکش بود، خسته شده بودم تا اینکه منشی تولیدیم با محبت و مهربانی باعث شد عاطفه گمشده در خونه‌ام را نزد اون پیدا کنم. وقتی به هم علاقه پیدا کردیم، اون شرط گذاشت تا سولماز را طلاق بدم. من هم قبول کردم، اما تعداد زیاد سکه‌های مهریه اجازه نمی‌داد این کار رو بکنم.
بررسی‌ها از آمار رسمی منتشر شده در مورد خودکشی در استان کردستان نشان می‌دهد؛ طی سال گذشته (۱۴۰۱)، ۷۷ زن در این استان خودکشی کردند که ۲۱ نفر از آن‌ها دختران زیر ۱۸ سال بودند. ۲۸ مورد از این خودکشی‌ها نیز با روش حلق‌آویز صورت گرفته است. بیشترین آمار خودکشی‌هایی که در کردستان ثبت می‌شوند به دلیل اختلافات خانوادگی صورت می‌گیرد. پس از آن فقر دلیل بیشتر خودکشی‌های این استان گزارش شده است.
رژیم غذایی اتکینز (عاری از قند، شکر، غلات و برنج و حبوبات و میوه‌های پرکربوهیدرات) بر زندگی جنسی سوسک‌های آلمانی نیز تاثیر گذاشته است. سوسک‌های نر تا پیش از جهش رخ داده و مقاومت ایجاد شده در برابر شکر یک هدیه عروسی چرب و شیرین را از غده‌ای در پشت خود بیرون می‌آوردند تا جفت‌های احتمالی را وسوسه کنند.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: گزیدگی ۶ مسافر نوروزی توسط عروس دریایی در چابهار به مرکز پیام اورژانس اعلام شد که بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
زن ۲۳ ساله‌ای که به عضویت گروه تکفیری درآمده و به عروس داعش معروف بود، از بازگشت به بریتانیا منع شده است، زیرا او در نبرد قانونی برای حذف تابعیت بریتانیایی خود شکست خورده است و همچنان تهدیدی برای امنیت ملی محسوب می‌شود.
عروس جوان که تصور می‌کرد در این نزاع مادرشوهرش را به قتل رسانده است در تحقیقات گفت: مادرشوهرم از همان ابتدا مخالف این ازدواج بود و مدام زخم‌زبان می‌زد و یک لحظه هم اجازه نمی‌داد آرامش داشته باشم. روز حادثه به دیدنش رفتم، اما با هم درگیر شدیم و او را کتک زدم. وقتی مادرشوهرم بی‌هوش روی زمین افتاد، فکر کردم مرده است و از ترس فرار کردم. طلاهایش را هم سرقت کردم تا فکر کنند دزد به خانه‌اش آمده است. طلا‌ها را ۲۰۰ میلیون تومان فروختم و خرج کردم، اما الان پشیمانم.
امیلیانو مارتینز در انجام کارهای عجیب و غریب هر روز رکوردهای خودش را جابجا می‌کند.
بر اساس سنت سال های گذشته به همت سازمان زکات یمن هزاران عروس و داماد یمنی آغاز زندگی خود را، در استانهای تحت کنترل انصارالله یمن جشن گرفتند.
بر اساس سنت سال های گذشته به همت سازمان زکات یمن هزاران عروس و داماد یمنی آغاز زندگی خود را، در استانهای تحت کنترل انصارالله یمن جشن گرفتند.
محله اکباتان یا شهرک اکباتان یکی از تجربه‌های موفق شهرنشینی در تهران مدرن است. دلیل این ماجرا را به‌خوبی می‌توان از بافت معماری و البته ساکنانش مشاهده کرد. علاقه ویژه‌ای که ساکنان شهرک اکباتان به محل زندگی خود دارند، تفاوت‌های ویژه‌ای را با سایر محله‌های تهران رقم زده است.
بورس امروز در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که روز گذشته ۲۲ فروردین ماه عرضه‌ها افزایش یافتند، اما نیم نگاه سهامداران به سمت گروه سیمانی‌ها چرخید. بورس امروز چگونه خواهد بود؟
در عکسی که از پشت صحنه فیلم "گل به خودی" منتشر شده است، عروسکی شبیه مسعود فراستی منتقد جنجالی سینما دیده می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ