امام جمعه موقت تهران با اشاره به اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد گفت: ملت‌های مسلمان باید دولت سوئد را پشیمان کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایتالیا و آمریکا برای اولین بار در نیمه نهایی لیگ ملتهای والیبال به مصاف هم می‌روند
دومین تاریخ سازی ژاپن در لیگ ملتهای والیبال اتفاق خواهد افتاد.
ایران با ثبت تنها دو پیروزی و هشت شکست، صاحب فقط ۹ امتیاز از ده بازی شد و شانس صعود به مرحله نهایی را رسما از دست داد. قطعا داورزنی ، عطایی و وزارت ورزش باید برای این نتایج ضعیف پاسخگو باشند.
هتک حرمت و اهانت به ساحت مقدس قرآن در استکهلم سوئد و در سایه حمایت پلیس این کشور با واکنش گسترده دولتها و ملتهای مسلمان روبرو شد.
تیم ملی اسپانیا با شکست کرواسی به مقام قهرمانی لیگ ملت های اروپا رسید.
تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال 2023 به مصاف لهستان رفت و در پایان شکست خورد.
رقابت‌های جام ملتهای آسیا در رده امیدها با دو هفته تاخیر برگزار خواهد شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: زمینه‌های قطعی و وسیع همگرایی در ملت‌های منطقه وجود دارد و آن‌ها دیر یا زود بر اختلافات تصنعی و عوامل واگرایی غلبه پیدا خواهند کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با زیاد نخاله بر ضرورت اتحاد گروه‌های فلسطینی و همچنین وحدت نظر و انسجام دولت‌ها و ملت‌های مسلمان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین تاکید کرد.
معاون اول رئیس‌جمهور در پیام‌هایی جداگانه به نخست وزیران و همتایان خود در کشورهای اسلامی، عید سعید فطر را عید بازگشت به سرشت پاک انسانی توصیف کرد.
رئیس جمهور گفت: بدخواهان ملت‌های مسلمان به دنبال ایجاد تفرقه و جدایی میان کشورها، ملت‌ها، اقوام و مذاهب اسلامی هستند، اما خدای متعال و رسول گرانقدرش ما را به وحدت و یکپارچگی دعوت کرده‌اند.
فرمانده کل سپاه گفت گفت: هیچ چیزی غیر از امنیت و آسایش برای کشورهای منطقه آرزو نمی‌کنیم و پیام ما در واقع برای همسایگان این است که ما حامی ملت‌های مسلمان هستیم و آنها را تنها نمی‌گذاریم.
تاکید بر مقاومت اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم‌صهیونیستی و لزوم مبارزه مسلحانه با دشمن صهیونیستی از محورهایی است که کاربران عرب‌زبان به آنها پرداخته‌اند.
رئیس جمهور حمایت از ملت مظلوم فلسطین را نقطه اشتراک تمامی کشورهای اسلامی دانست و اظهار داشت: امروزه مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به ملت فلسطین، خواست ملت‌های مسلمان از دولتمردان است.
در آستانه روز جهانی قدس، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای، ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان به ویژه مردم شریف ایران اسلامی را به برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم دشمن ‏شکن روز قدس دعوت کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه از بازیکنان مسلمان تیمش درخواست جالبی قبل از بازی برابر هلند در انتخابی جام ملت‌های اروپا داشت.
رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در دانشگاه پکن با بیان اینکه جهان جدیدی در حال شکل‌گیری و نظم کهنه رفتنی است، تصریح کرد: دنیای نوین، نظمی نوین می‌طلبد که در آن چندجانبه‌گرایی واقعی، هم‌افزایی حداکثری، همبستگی و دوری هر چه بیشتر از یک جانبه‌گرایی رواج یابد تا در نهایت نظمی عادلانه و منصفانه پدید آید.
فدراسیون جهانی والیبال از چهار داور بین‌المللی ایران برای قضاوت و نظارت در لیگ ملت‌ها 2023 دعوت کرد.
رییس فدراسیون فوتبال عراق از درخواست این کشور برای میزبانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ خبر داد.
در پی هتک حرمت به مصحف شریف در استکهلم پایتخت سوئد، مردم کشورهای اسلامی در نقاط مختلف جهان به خیابان ها آمده و علیه این اقدام موهن اعتراض کردند.
جام ملت‌های 2023 قطر بار دیگر برنامه های لیگ برتر فوتبال ایران را دستخوش تغییر و تحول می‌کند.
تیم ملی فوتسال ایران در حالی سه بر دو مغلوب ژاپن در فینال جام ملت‌های آسیا شد که پیش از فینال تنها دو گل خورده بود.
محمدباقر قالیباف گفت: مقاومت اسلامی و روحیه ضد صهیونیستی در بین ملت‌های مسلمان روز به روز در حال گسترش است و آتش یورش رزمندگان جبهه مقاومت بر سر اشغالگران سرزمین فلسطین فرود خواهد آمد.
رئیس‌جمهور گفت: امروز ملت‌های مسلمان منطقه عمیقاً از رژیم غاصب صهیونیستی تنفر دارند و خط اصلی و اساسی در مواجهه با این رژیم را مقاومت می‌دانند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ