ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها باید در آمریکا به مصاف تیم‌های فرانسه، بلغارستان، آرژانتین و کوبا برود. باتوجه به جدول رده‌بندی، ایران کار سختی برای صعود به جمع ۸ تیم برتر این مسابقات دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران با اتمام هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با ثبت ۱۰ باخت و کسب تنها دو پیروزی در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفت و به کار خود پایان داد.
تیم ملی والیبال ایران با اتمام هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با ثبت ۱۰ باخت و کسب تنها دو پیروزی در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفت و به کار خود پایان داد.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین شب مرحله اول لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ به کوبا هم باخت و به رده چهاردهم فصل سقوط کرد. کوبا نیز با این برد سیزدهم شد. ایران با دو برد و ۱۰ باخت بدترین نتیجه تاریخ را در این مسابقات ثبت کرد
در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال پیروزی تیم ملی والیبال آلمان مقابل بلغارستان باعث شد تا این تیم چهار رده در جدول رده‌بندی صعود کند و در جایگاه دوازدهم قرار بگیرد.
کوبا از قعر جدول رده بندی لیگ ملتهای والیبال جدا شد.
تیم ملی والیبال ایران در یک بازی مهم امروز به مصاف هلند می‌رود.
لیگ ملتهای والیبال ۲۰۲۳ با صدرنشینی ژاپن در حال پیگیری است و این تیم قدرتمند همه هفت مسابقه‌اش را تا اینجا برده است! تنها برزیل موفق شده است دو ست از چشم بادامی‌ها بگیرد!
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سومین دیدار خود در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی تیم ملی بزرگسالان مغولستان را از پیش رو برداشت و به صدر جدول صعود کرد.
نخستین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و با تداوم صدرنشینی تیم ملی والیبال ژاپن به پایان رسید.
تیم ملی والیبال برزیل به رتبه‌ سوم جدول لیگ ملت‌ها بازگشت تا با روحیه‌ای فوق‌العاده به مصاف ژاپن برود.
جدول رده بندی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در پایان هفته اول این رقابت‌ها منتشر شده است.
ایران با برتری برابر چین اوضاع بهتری در جدول لیگ ملت‌ها دارد.
۱۷ ملی‌پوش والیبال ایران سابقه بازی در ۹ دوره لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها در پست مدافع میانی دارند که سیدمحمد موسوی از بین تمامی بازیکنان بهترین عملکرد را داشته است.
فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله گروهی مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها 2023 در گروه مردان را اعلام کرد.
قتل دختر ۳ ساله در یک جنایت هولناک
ماندگاری هوای گرم در کشور تا اوایل هفته آینده
پدر به قتل رسید، تیغه کارد بر پیکر فرزند ماند!
فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران طی امروز
افشای راز زوج جوان با کنجکاوی زن همسایه
آمریکا تا پیش از مصاف دیشب مقابل تیم ایران در لیگ ملت‌های والیبال، بدون شکست صدرنشین مسابقات بود اما با پذیرش باخت سه بر صفر شاگردان اسپرو در این بازی حساس، ایالات متحده به رده سوم سقوط کرد و فرانسه جای آمریکا را گرفت
تیم ملی والیبال ایران در شبی بیادماندنی و خاطره انگیز موفق شد لهستان پرستاره تیم نخست رنکینگ فدراسیون جهانی را در لیگ ملت‌ها با نتیجه ۳ بر ۲ در خاک این کشور و مقابل چشم ۱۵هزار تماشاگر لهستانی شکست داد.
معادلات جدول لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ بعداز برد ایران مقابل اسلوونی، می‌گوید در صورت باخت امشب صربستان مقابل ایتالیا ، شاگردان عطایی جواز حضور در مرحله بعد را دریافت خواهد کرد.
تیم ملی والیبال ایران با برتری سه بر صفر مقابل صربستان صعود به مرحله پایانی لیگ ملت‌ها را به دست خود رقم زد و منتظر اما و اگر نماند. احتمال اینکه هلند جایگاه هفتمی کشورمان را تهدید کند بسیار کم است
دو تیم قدرتمندی که مقابل والیبال ایران شکست خوردند در صدر جدول لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ قرار گرفته اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ