پیاز یک ماده‌ی غذایی مفید برای بیماران مبتلا به دیابت است. به عقیده‌ی برخی از متخصصان نباید در مصرف آن زیاده‌روی کرد، زیرا حاوی میزان قابل ملاحظه‌ای گلوسید است. اما همین پیاز تری گلیسیرید خون را کاهش می‌دهد. همان کاری که انسولین به ویژه در افراد مبتلا به اضافه وزن انجام نمی‌دهد. واقعیت این است که پیاز حاوی ماده‌ای به نام گلوکوکینین است که حرف و حدیث زیادی در مورد آن وجود دارد. به عقیده‌ی برخی از متخصصان این ماده میزان قند خون را کاهش می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شکی نیست که قهوه و چای به دلیل سطوح بالای آنتی‌آکسیدانی که دارند از سلامت ما پشتیبانی می‌کنند. با این حال، کافئین بیش از حد در خواب تداخل ایجاد می‌کند و نتیجه‌ی آن می‌تواند التهاب ایجاد کند و به ایمنی ما لطمه بزند.
بنا به اعلام وزارت خارجه سوئد، ۵ دیپلمات روسی به دلیل آنچه فعالیت‌های مغایر با توافق‌های دیپلماتیک خوانده شد، باید این کشور را ترک کنند.
دکتر معتمدی با تاکید بر اینکه هیچ دانشجویی در اتفاقات اخیر به دلیل فعالیت درون دانشگاهی زندانی نشد، ادامه داد: از ابتدا تعدادی از دانشجویان ما در اغتشاشات بیرون از دانشگاه شرکت کرده و بازداشت شده بودند که خوشبختانه با همکاری و واسطه گری دانشگاه با مسولان قوه قضائیه و غیره تمامی آنها آزاد شده و به دانشگاه برگشتند .
همزمان با اعلام صدور قرار جلب به دادرسی ۵ مسئول در رابطه با قانون هوای پاک، نمایندگان مجلس می‌گویند؛ از حقوق عامه کوتاه نمی‌آییم و مسئولان سابق هم بدانند نمی‌توانند از قانون فرار کنند.
بیش از ۶ سال از تصویب قانون هوای پاک می گذرد و به دلیل بی توجهی و قانون گریزی ۵ مسئول متهم و قرار جلب برایشان صادر شد.
این دسر به دلیل داشتن مواد مغذی مانند شیر، زعفران و برنج دارای انواع ویتامین‌های A، C، E، D، گروه ویتامین‌های B، کربوهیدرات، سدیم، پتاسیم و پروتئین است.
شیرینی برنجی به دلیل داشتن گلاب و پودر هل در ترکیباتش دارای عطر و بوی فوق‌العاده‌ای است و طعم دلچسب و خاطره انگیزی دارد.
هویج یکی از خوراکی‌هایی است که تاثیر ناچیزی بر قند خون دارد و درنتیجه به یکی از بهترین گزینه‌ها برای افراد مبتلا به دیابت یا کسانی تبدیل می‌شود که می‌خواهند به‌دلایل مختلف از نوسانات قند خون جلوگیری کنند. پایدارسازی قند خون به جلوگیری از ایجاد چرخه‌های معیوب غذایی جلوگیری می‌کند و درنتیجه می‌تواند به کنترل وزن، پایدارسازی سطح انرژی و تنظیم خلق‌وخو کمک برساند.
یوگا مدت هاست که به دلیل فواید کاهش استرس آن مورد توجه قرار گرفته است؛ و تحقیقات، در واقع، این ادعا را تأیید می‌کند.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: تمامی مقاطع تحصیلی ۵ شهرستان در استان اصفهان به دلیل بارش برف فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه نیز غیر حضوری برگزار می‌شود.
سمنان- سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در سال جاری متاسفانه پنج نفر از مردم استان به دلیل گازگرفتگی جان خود را از دست دادند که بیشترین این افراد در دامغان ساکن بودن
بنا بر اعلام تابلو پرواز فرودگاه اهواز از ساعات ابتدایی صبح امروز ۲۷ دی ماه وقوع بارش در اهواز، شرایط نامناسب جوی در آسمان و همچنین کاهش دید در فرودگاه اهواز دو پرواز شماره ۲۵۵۰ و ۲۵۵۱ هواپیمایی کارون در مسیر خارگ- اهواز- خارگ باطل شده است.
به دلیل سرما مجریان شبکه ۵ با کلاه و دستکش روی آنتن زنده حضور یافتند.
فرانسه تیک تاک را به دلیل کوتاهی های مرتبط با کنترل ردیاب های آنلاین( کوکی ها)، ۵ میلیون یورو جریمه کرده است.
تیم فوتبال استقلال در دیدار مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر چند بازیکن تیمش را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به ۵ هزار نفربه دلیل برف و کولاک گفت: ۲۵۹ خودروی در راه مانده رهاسازی شد.
وزارت صمت در گزارشی ضمن برشمردن ۵ دلیلِ گرانی خودرو طی سالهای اخیر، اعلام کرد که با تدابیر همه‌جانبه وزارتخانه از جمله تسهیل واردات خودرو به‌زودی شاهد کاهش قیمت‌های کاذب در بازار خواهیم بود.
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدومیت پنج نفر به دلیل ریزش قسمتی ساختمان دادگستری در منطقه امانیه اهواز خبر داد.
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدومیت پنج نفر به دلیل ریزش ساختمان دادگستری در منطقه امانیه اهواز خبر داد.
دکتر مسعود صدر گفت: به دلیل شیوع کرونا ظرف بیش از دو سال، ویروس‌های آنفلوآنزای کمتری در جامعه مبادله شده و بدن افراد با ویروس‌های جدید آپدیت -به‌روزرسانی- نشده و همین امر موجب ضعیف‌تر شدن بدن افراد در مقابل ویروس آنفلوآنزا شده است.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از تهیه طرح بازآفرینی برای ۲۵۰۰ هکتار از ۵ هزار هکتار اراضی بلاتکلیف و املاک فریز شده در پایتخت خبر داد.
کرفس جزو سبزیجاتی است که از سلامت قلب و عروق محافظت می‌کند. این تاثیر به‌دلیل تنظیم فشار خون است که ناشی از مقدار فراوان پتاسیم خواهد بود. خوردن کرفس همچنین سطح کلسترول خون را پایین می‌آورد زیرا فیبرهای آن در دفع کلسترول از روده‌ها تاثیر دارند و مانع از ورود کلسترول به خون می‌شوند.
۵ شرکت فناوری به دلیل نقض قوانین محتوای آنلاین با اقدامات تنبیهی راسکامنادزر، رگولاتور ارتباطات روسیه مواجه شده اند.
ری- بخشدار کهریزک گفت: ۵ نفر از کارگران اتباع در ری به دلیل خفگی ناشی از گاز تولید شده فضولات و مواد شیمیایی جان خود را از دست دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ