رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به ۵ هزار نفربه دلیل برف و کولاک گفت: ۲۵۹ خودروی در راه مانده رهاسازی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با تشریح مهم‌ترین اقدامات هلال‌احمر در سیل خردادماه، از امدادرسانی به ۴۹ هزار و ۵۶۲ نفر، در ۲۷ روز گذشته خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۲۸ هزار نفر در سیل و آبگرفتگی ۴ روز گذشته خبر داد.
سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر گفت: در طرح امداد نوروزی امسال، به ۵۸ هزار نفر، امدادرسانی شده است
برف و کولاک،سیل، تصادف، رانش زمین و زلزله از حوادث نوروزی امسال بود که امدادگران موفق شدند ۵۸ هزار نفر را در این حوادث نجات دهند و برای ۵ میلیون مسافر هم ارائه خدمات داشته باشند.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به هزار و ۲۴۳ نفر متاثر از کولاک برف و آبگرفتگی در ۳۱ استان کشور خبرداد.
سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر، از امدادرسانی به بیش از ۳۴ هزار نفر خبر داد.
بنا بر گزارش سازمان امداد و نجات هلال احمر، طی عملیات‌های این سازمان به ١١٠١٢ نفر امدادرسانی صورت گرفته و برای ٢٨٦ نفر اسکان اضطراری فراهم شده است.
سخنگوی طرح نوروزی هلال‌احمر، ‌با اشاره به آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۲ از امدادرسانی به بیش از ۹ هزار نفر، در چهار روز گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات از امدادرسانی به بیش از ۲۰ هزار نفر در سوانح جوی کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۱۴ هزار نفر متاثر از کولاک، برف و آبگرفتگی در ۲۳ استان کشور خبر داد.
معاون عملیات امدادونجات با تاکید بر شرایط ناپایدار جوی، از امدادرسانی به بیش از ۱۲ هزار نفر در برف و کولاک و آبگرفتگی و در سه روز گذشته، خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۲۷ هزار نفر متاثر از سوانح جوی کشور طی ۵ روز گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۲۷ هزار نفر متاثر از سوانح جوی کشور طی ۵ روز گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به هزار و 815 نفر در هفته گذشته خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات از امدادرسانی به بیش از ۲۱ هزار نفر در زلزله خوی خبر داد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به شرایط جوی ناپایدار در سه روز گذشته، از امدادرسانی به ۲۳ استان کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به بیش از ۴ هزار نفر در سوانح جوی کشور طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال ‎احمر با اشاره به اینکه ۲۳ استان کشور طی ۴ روز گذشته متأثر از آبگرفتگی و کولاک شده بود، گفت: امدادرسانی به ۵ هزار نفر در عملیات‌های جوی صورت گرفت.
رئیس سازمان امدادونجات کشور از امدادرسانی به بیش از ۱۳ هزار نفر در سوانح جوی کشور خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۱۲ هزار و ۳۴۱ نفر در یک هفته گذشته، خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات از ارائه خدمات به ۷ هزار و ۶۹۰ نفر طی ۵ روز گذشته به دلیل بارش برف و کولاک خبر داد.
رئیس سازمان امدادونجات گفت: امدادگران هلال احمر در یک هفته گذشته جان ۸۰۹ هموطن را در حوادث مختلف نجات داده‌ و در مجموع به حدود ۱۶ هزار نفر امدادرسانی کرده‌اند.
رئیس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه به ۴ هزار و ۷۰۰ نفر در سیلاب ۴۸ ساعته گذشته امداد رسانی شد، گفت: پنج استان کشور همچنان درگیر سیل هستند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: هلال احمر از ۸ مرداد تا صبح امروز جان ۵۸۲ هموطن را نجات داده‌ و به طور کلی در یک هفته گذشته به ۲ هزار و ۷۹۶ نفر امدادرسانی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ