اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: تمامی مقاطع تحصیلی ۵ شهرستان در استان اصفهان به دلیل بارش برف فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه نیز غیر حضوری برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قدس- رئیس اداره مدارس غیردولتی آموزش و پرورش شهرستان های تهران با بیان این که ۸۳۵ مدرسه غیردولتی در این استان فعال است، گفت: سال تحصیلی جدید معلم بدون گزینش در مراکز غیردولتی نداریم.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی با پیشرفت ۵۰ درصد در سه شهرستان استان خوزستان تا مهرماه خبر داد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: به دلیل برودت هوا و بارش برف تمام مدارس شهر شاهرود و روستاهای حومه به خصوص بسطام غیرحضوری شد.
با توجه به بارش برف در استان قزوین بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان قزوین تمامی مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی در نواحی یک و دو شهرستان قزوین، شهرستان البرز و منطقه کوهین و تمامی مدارس استثنایی در مناطق یادشده در نوبت صبح امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن غیرحضوری اعلام شد.
اراک- اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی از غیر حضوری شدن برخی مدارس استان مرکزی به دلیل برودت هوا خبر داد.
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد، به علت برودت هول و لغزندگی معابر، تمام مدارس اراک و ۶ شهرستان استان مرکزی فردا چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه غیرحضوری است.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از غیرحضوری شدن مدارس برخی شهرستان‌های استان در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن خبرداد.
صفهان- مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از غیرحضوری شدن مدارس برخی شهرستان‌های استان در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن خبرداد.
مدارس ابتدایی شهر و روستای شهرستان اراک در نوبت عصر به صورت غیر حضوری فعالیت خواهند کرد. مدارس ابتدایی در شهرستان‌های فراهان و شازند در نوبت عصر به صورت غیرحضوری فعالیت آموزشی خود را پیگیری خواهند کرد.
احمد افضلی گفت: بارش برف از صبح امروز آغاز شده و منجر به برودت هوا و لغزندگی تمام معابر استان شده است. مدارس بخش آسارا شهرستان کرج نیز صبح امروز به دلیل برودت هوا تعطیل و غیرحضوری شد.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از غیرحضوری شدن تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان فریدونشهر طی امروز به علت بارش برف خبرداد.‌
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از غیرحضوری شدن تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان فریدونشهر طی امروز بعلت بارش برف خبرداد.‌
تمام مدارس شهرستان البرز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در تمام مقاطع تحصیلی مجازی است. فعالیت سایر مدارس مناطق استان نیز به صورت حضوری بوده و عوامل اجرایی در مدارس الزامی نیست.
به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، مدارس ۱۰ شهرستان استان در روز شنبه (اول بهمن) به صورت غیرحضوری خواهد بود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به منظور کاهش ترافیک و انتشار آلاینده‌های خودرویی، طرح محدودیت تردد خودرو‌های با پلاک زوج وفرد در محدوده ترافیکی شهر اصفهان طی دو روز مذکور از درب منزل و از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۱ اعمال خواهد شد.
پردیس- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از کاهش مدارس دو نوبته در این استان خبر داد.
اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد به علت بارش سنگین برف تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت و سمیرم فردا شنبه سوم دی ماه تعطیل است.
اهواز - مدارس چهار شهرستان استان خوزستان به دلیل روند افزایشی آلودگی هوا فردا یکشنبه غیرحضوری شد.
شرایط پایداری هوا با توجه به پیش‌بینی‌ها، احتمالا تا پنجشنبه ادامه خواهد داشت. بنا بر این گزارش، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران نیز اعلام کرد، با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در تمامی مدارس پایتخت، آموزش در چهارشنبه دوم آذر ۱۴۰۱ مجازی برگزار می‌شود.
غیرحضوری شدن تمامی مدارس استان تهران بجز ۳ شهرستان
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:با توجه به شرایط جوی، بارش‌های گسترده و آب گرفتگی معابر شهری، مدارس تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های بوشهر، تنگستان، دشتستان و دشتی برای نوبت صبح امروز (چهارشنبه ۱۸ آبان) تعطیل اعلام شدند.
اهواز - مدارس و دانشگاه‌های چهار شهرستان استان خوزستان در نوبت عصر امروز به دلیل شدت یافتن غلظت گرد و خاک تعطیل شد.
اهواز - به علت وقوع گرد و خاک، تمام ادارات و مدارس سطح شهرستان باوی در استان خوزستان تعطیل اعلام شدند.
ری- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: یک میلیون دانش آموز در مدارس شهرستان های این استان تحصیل می کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ