یوگا مدت هاست که به دلیل فواید کاهش استرس آن مورد توجه قرار گرفته است؛ و تحقیقات، در واقع، این ادعا را تأیید می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان از حضور ۵ هزار دختر دهه‌هشتادی محجبه در اجتماع بزرگ فردا در گذر فرهنگی چهار باغ خبرداد.
در فاصله ۶ روز مانده تا جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳، در گزارشی به معرفی تیم‌های گروه E این رقابت‌ها پرداخته‌ایم.
مرگ یکی از معدود موارد قطعی زندگی است؛ با این حال افرادی هستند که آن را تجربه کرده و بازگشته‌اند. در این مطلب روایت آنها از تجربه ای که از سر گذرانده‌اند می‌خوانیم.
در خصوص تغذیه لازم برای تقویت مغز هم باید گفت غذایی جادویی‌ای وجود ندارد که یک‌شبه کودک را به یک نابغه تبدیل کند، اما غذا‌هایی وجود دارند که مصرف منظم آنها، به رشد مغز و تقویت توانایی‌های شناختی در کودکان کمک می‌کند. مواد مغذی موجود در غذا‌ها منبع سوختی برای مغز هستند.
سخنگوی صنعت آب گفت: پنج ابرپروژه انتقال آب فعال هستند و پرقدرت جلو می‌روند.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: اکنون پنج پروژه قطار حومه ای در شهرهای جدید در حال تکمیل و ساخت است که در مراحل مختلف پیشرفت قرار دارند.
خوراک جگر مرغ یک غذای فوری و خوشمزه و بسیار مقوی است که معمولا همراه با نان میل می‌شود.
زمانی که دمای هوا به شدت افزایش می یابد این بدان معناست که زمان آن فرارسیده تا به سلامت خود توجه کنید و ایمن باقی بمانید.
منابع عبری زبان اعلام کردند که ۵ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی بر اثر واژگون‌شدن خودرو گشتی ارتش این رژیم در شمال اراضی اشغالی زخمی شدند.
وزیر خارجه عراق در نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی برای بررسی موضوع هتک حرمت مکرر قرآن کریم، ۵ پیشنهاد را جهت جلوگیری از تکرار این هتاکی‌ها ارائه داد.
این ۵ نفر که تصویری از چهره آن‌ها موجود نیست، بعنوان آخرین مدافعان خرمشهر شناخته می‌شوند. ۵ نفر گمنام که از پل می‌گذرند تا مانع عبور نیرو‌های عراقی شده یا حرکت آن‌ها را به تاخیر بیاندازند...
حرمت الله رفیعی با انتقاد از پیشنهاد افزایش ۱۰۰ درصدی بلیت هواپیما گفت: چرا برای استفاده ۵ درصد از صنعت هوایی ۹۵ درصد باید از جیبشان یارانه سوخت بدهند.
در ساعت ۷:۴۴ صبح امروز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ یکی از قطار‌های خط ۳ در ورودی شرقی ایستگاه راه‌آهن به دلیل نقص فنی متوقف شد.
گاهی اوقات حرکات چند ثانیه ای هم کافی است تا بتوانید حالتان را خوب کنید.
تیم فوتبال پرسپولیس که در نزدیکترین موقعیت ممکن به صدر لیگ برتر است، در هفته بیست و دوم هم تراکتور را در وقت های اضافه شکست داد تا همچنان سایه به سایه سپاهان حرکت کند و موقتا صدرنشین شود.
در ویدیویی جذاب دو جنگنده اف ۵ حرکات نمایشی جذابی را روی آسمان به اجرا گذاشتند.
تعیین حداکثر سرعت برای یک ماهی در طبیعت چالش برانگیز است، زیرا هم ماهی و هم آب گاهی با هم و گاهی در جهت مخالف هم حرکت می‌کنند.
در حادثه انفجار یک بمب کنار جاده ای در مسیر نظامیان پاکستانی، ۵ نفر جان خود را از دست دادند.
سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در بازدید از خط ۵، از نزدیک مشکلات و موضوعات این خط را بررسی و دستوراتی در جهت افزایش ظرفیت پایانه مهرشهر صادر کرد.
شاگردان مریم ایراندوست در تیم سپاهان اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان با ۵ گل از سد زارع باتری سنندج گذشت. فاطمه عادلی در این بازی هتریک کرد. اما حرکت او بعداز زدن یکی از گل‌ها سوژه‌ رسانه ها و کاربران اینترنت شد
سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: از آنجایی که شب‌ها عملیات تعمیر و نگهداری را انجام می‌دهیم تا در ایام هفته فعالیت خط تعطیل نشود، مجبوریم زمان تعمیرات را در شب‌ها متمرکز کنیم و این مسئله سبب شده که حرکت ۵ صبح از برنامه خارج شده تا زمان بیشتری برای انجام عملیات داشته باشیم.
اگر مسافری برای رسیدن به پرواز بعدی دچار تاخیر زمانی شود ممکن است برای درخواست کمک نزد مهماندار هواپیما برود و از او بخواهد راهی برای نگه داشتن پرواز پیدا کند. این در حالیست که خدمه پرواز قدرت تغییر برنامه پرواز یا زمان حرکت را ندارند.
نشستن زیاد با افزایش چربی شکم مرتبط است. بنابراین، در طول روز به طور مکرر حرکت کنید. از آنجایی که کاهش وزن و حفظ آن برای افراد بسیار دشوار به نظر می‌رسد بهتر است در وهله نخست از افزایش وزن جلوگیری کنید.
دوچرخه Noordung می‌تواند با یک بار شارژ مسافت ۶۰ کیلومتر را طی کند. این دوچرخه از نظر بصری یک ماشین الکترونیکی شهری جذاب است که با Boombox (اسپیکر بلوتوثی) خود حدود ۲۰.۸ کیلوگرم وزن دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ