رئیس شورای شهر تهران گفت: شهرداری کار خود را از زیر صفر آغاز کرد و بدهی‌ها هنوز هم وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پیشین محاسبات و پایش عملکرد شورای شهر تهران گفت:‌ چوب حراج زدن به منابع مالی شهر و پر کردن خزانه با تخفیف 40 درصدی یکی از دستاوردهای غیر قابل انکارمدیریت شهری دوره ششم است.
عضو شورای شهر تهران گفت: ۱۱۰ فقره از املاک شهرداری تهران که در دوره های گذشته به افراد واگذار شده بود به شهرداری بازگردانده شده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: ۱۱۰ فقره از املاک شهرداری تهران که در دوره های گذشته به افراد واگذار شده بود به شهرداری بازگردانده شده است.
عضو شورای شهر تهران گفت که اخبار مربوط به فساد ۲۰ هزار میلیاردی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود مربوط به ادوار گذشته است و نه دوره ششم مدیریت شهری.
امانی عضو شورای شهر تهران گفت که اخبار مربوط به فساد ۲۰ هزار میلیاردی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود مربوط به ادوار گذشته است و نه دوره ششم مدیریت شهری.
بخشی از دیوار باقی مانده از باروی گلپایگان که مربوط به دوره هخامنشی بود، بدون استعلام از نمایندگی میراث فرهنگی گلپایگان تخریب شد. در برخی جا‌ها این دیوار دو تا سه متر قطر و ۷ تا ۱۰ متر ارتفاع داشته است. این دیوار در میان ساختمان‌های نوساز قرار داشته و شهرداری با استشهاد محلی و بدون استعلام از نمایندگی میراث فرهنگی آن را تخریب کرد.
شهردار تهران رویکردها و اقدامات این دوره از مدیریت شهری برای بهبود کیفیت زندگی کارگران را تشریح کرد.
اولین بار سال ۱۳۷۷ و در دوره اصلاحات بود که انتخابات شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، این دوره از مدیریت شهری با موضوعات عجیب و غریبی روبه‌رو شد؛ موضوعاتی مانند اختلاف بر سر انتخاب شهردار، قصه جالب خواندن استعفای الویری از شهرداری، ترور حجاریان و... و در آخر اختلافات داخلی اصلاح‌طلبان به انحلال نخستین دوره شورای شهر تهران منجر شد.
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تهران درباره اختلاس میلیاردی در این سازمان توضیحاتی داد.
چمران در پاسخ به سوالی مبنی بر استخدام ۴ هزار نفر در دوره مدیریت ششم شهری گفت: اطلاع دقیقی درباره این موضوع ندارم، اما براساس آنچه که از زبان معاون مربوطه شهرداری تهران خوانده ام گفته شده این لیست کذب و ساختگی است.
چمران در پاسخ به سوالی مبنی بر استخدام ۴ هزار نفر در دوره مدیریت ششم شهری گفت: اطلاع دقیقی درباره این موضوع ندارم، اما براساس آنچه که از زبان معاون مربوطه شهرداری تهران خوانده ام گفته شده این لیست کذب و ساختگی است.
بر اساس تصویب شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، بیست و هفتمین دوره این رویداد مهم با همکاری شهرداری تهران در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرآفتاب برگزار می‌شود.
بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو مردان روز پنجشنبه در حالی پیگیری می شود که تیم های مدعی شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.
برنامه هفته سوم بیست و یکمین دوره لیگ بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا و منطقه خلیج فارس (واسل لیگ) ۲۰۲۲ اعلام شد.
رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در این دوره از مدیریت شهری با آن روبه‌رو هستیم، کوچ کردن بسیاری از مدیران باتجربه و کارآمد مجموعه شهرداری تهران و مأمور شدن آن‌ها به سایر دستگاه‌هاست و این در حالیست که این نیروها، افرادی کارآمد و متخصص هستند که از ظرفیت قابل توجهی برخور دارند و تجربه و تخصص آن‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و متأسفانه شاهدیم که برخی افراد در مجموعه شهرداری تهران در قسمت‌هایی به‌کارگیری شده‌اند که حتی یک روز سابقه کار اجرایی در آن قسمت را ندارند و در مقابل نیز افرادی کارآمد و متخصص در مجموعه شهرداری تهران کنار گذاشته شده‌اند.
عبدالله گنجی که در دوره اصولگرایان در شهرداری، مدیر مسئول روزنامه زاکانی شده بود، از این روزنامه رفت. زاکانی چندی پیش او را مشاور فرهنگی خود کرد و یکی دو روزی است که نام گنجی نیز از صفحه آخر روزنامه همشهری پاک شده است. آقای گنجی پیش از این مدیر روزنامه جوان بود. او در توئیتر بیش از رسانه‌های دیگر فعال است.
مشهد ـ رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: از ابتدای فعالیت مدیریت شهری در دوره ششم تاکنون، بیش از هفت هزار تابلو مزین به نام شهدای گرانقدر در نقاط مختلف سطح شهر نصب شده است.
گویا شهرداری «مامور» است که به هر شکل ممکن تهرانی‌ها را به سمت خانه‌نشینی در قفس‌های کوچک مقیاس و کم‌متراژ هل دهد. کمااینکه در دوره مدیریت شهری پیشین نیز شهرداری به دنبال اجرای طرح ساخت خانه‌های ۲۵ تا ۳۵ متری در پایتخت بود. طرحی که در نهایت به خاطر مغایرتی که با ضوابط شورای عالی شهرسازی کشور داشت و مخالفت برخی نهاد‌های بالادستی، شکست خورد و هنوز باز نشده به بایگانی تاریخ پیوست.
شهردار تهران گفت: تعدادی از املاکی که در دوره های گذشته مدیریت شهری به عده ای خاص واگذار شده‌اند را پس گرفته‌ایم و برایمان تفاوت ندارد چه کسانی در این خانه ها ساکن هستند.
پانزدهمین دوره از لیگ‌ برتر فوتبال زنان درحالی از جمعه ۲۹ مهرماه آغاز می‌شود که سال‌هاست دو تیم کرمانی شهرداری سیرجان و خاتون بم مدعیان اصلی فتح جام این لیگ هستند.
به رغم گذشت یک سال از آغاز دوره جدید مدیریت شهری، شهرداری تهران به‌عنوان متولی مدیریت ام‌القرای جهان اسلام در حوزه وظایف ۱۰ گانه خود در قانون در حوزه عفاف و حجاب توفیق چندانی نداشته است.
شهردار تهران نسبت به رفتن مدیرانش از شهرداری تهران گس از یکسال از دوره مدیریت وی توضیحاتی داد.
رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران گفت: برای تحقق این موضوع باید تسهیلات، مرزها، پایانه‌ها ، اتوبوس‌ها و مواکب را زودتر آماده کنیم و دوره خدمت‌رسانی را طولانی تر کنیم.
عضو شورای شهر گفت: گزارشاتی که از سوی شهرداران سابق تهران در رابطه با بدهی های شهرداری منشتر شده ضد و نقیض است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ