بخشی از دیوار باقی مانده از باروی گلپایگان که مربوط به دوره هخامنشی بود، بدون استعلام از نمایندگی میراث فرهنگی گلپایگان تخریب شد. در برخی جا‌ها این دیوار دو تا سه متر قطر و ۷ تا ۱۰ متر ارتفاع داشته است. این دیوار در میان ساختمان‌های نوساز قرار داشته و شهرداری با استشهاد محلی و بدون استعلام از نمایندگی میراث فرهنگی آن را تخریب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخلاف برخی ادعاها مبنی بر کارشناسی بودن تخریب ساختمان در خلازیر، این ویدئو نشان می دهد عوامل شهرداری تهران برای تخریب ساختمان، سیم بکسلی را به پایه ساختمان بسته و آن را به خودروی سنگین متصل کرده بودند و بدون هیچ گونه کنترلی آن را کشیده اند و بدین گونه این حادثه مرگبار رخ داد که طی آن 5 تن از جمله دو مقام ارشد نظامی جان باختند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دورود از حریق گسترده در یکی از واحد‌های تولیدی این شهرستان خبر داد.
گفته می‌شود این شهروند که در فیلم‌های منتشره از دوربین‌های مداربسته به وضوح در حال کتک خوردن دیده می‌شود، از فعالان رسانه‌ای و منتقدان شهردار شاهرود بوده است.
علیرضا زاکانی شهردار تهران در نشست خبری آمارهاییی از خدمات شهرداری در حوزه حمل و نقل ارائه کرد که بازتاب وسیعی در رسانه ها داشته است. او تاکید کرد که در مدیریت شهری تهران به افق‌هایی نزدیک شدیم که بی‌سابقه است!
دیروز در فضای مجازی شایعه استعفای شهردار به شدت بازنشر شد، اما حالا علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هئیت دولت واکنش جالبی به این خبر داشت.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از مهار کامل آتش سوزی در بوستان جنگلی چیتگر خبر داد و گفت که عوامل امدادی آتش‌نشانی و نیرو‌های شهرداری همچنان در محل آتش سوزی حضور دارند.
علیرضا شهرداری: پیروز سه بار تا پای مرگ رفت و در یکی از موارد سرش را دوازده ساعت نمی‌توانست تکان دهد. پیروز چون به صورت سزارین به دنیا آمد و شیر مخصوص یوزپلنگ‌ها وجود نداشت امکان زندگی در طبیعت را نداشت. معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی: پیروز به دلیل شرایط خاص و بیماری‌های دستگاه‌ گوارش و ریه و مصرف دارو‌ها تلف شد. در پیش‌بینی‌ها احتمال زنده ماندن و بقا پیروز ۲۰ درصد بود اما به دلیل انتشار عکس‌های و پست‌‌های افراد به این موضوع توجهی نشد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین گفت: این آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان پیروزی قزوین رخ داد و ساعت ۲۳ و ۵۸ دقیقه جمعه نوزدهم خرداد ماه ۱۴۰۲ این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین اعلام شد.
سجاد پذیرفته، ستاره تیم بسکتبال شهرداری گرگان و تیم ملی ایران که به ریباند‌های تک دست خود معروف است، به دلیل داشتن دست‌های بزرگ، سوژه فدراسیون جهانی (FIBA) شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: از دقایقی پیش یک انبار چسب در بازار سید، ولی خیابان پاچنار دچار آتش سوزی شده است. ۵ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند و جزئیات اطلاع رسانی خواهد شد.
شهردار تهران: یکی از کارکنان دفتر ما را به علت خرید اسلحه بازداشت کردند و دستگاه‌های امنیتی و نظارتی موضوع را بررسی کردند که پس از بررسی این فرد آزاد شد.
شهرداری گرگان در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا برابر الریاضی لبنان در تهران با نتیجه ۸۷ بر ۷۹ شکست خورد.
نخستین موزه هوافضای کشور با همکاری شهرداری کرمان و بخش خصوصی روز شنبه با سخنرانی فضانورد روس در این شهر افتتاح شد. مجموعه‌ای کم‌نظیر در خاورمیانه که جزو پنج موزه ترویجی علم هوافضا در جهان به شمار می‌رود و گنجینه‌های یک عمر فعالیت علمی استاد سیروس برزو محقق هوافضا را نیز به نمایش عموم می‌گذارد.
هاشمی تشکری عضو شورای شهر تهران گفت: اجازه ندهید برخی افراد که حکمشان باطل شده در کار‌های شهرداری دخالت کنند.
اقدام عجیب شهرداری قلعه حسنخان تهران در برخورد با دستفروشان در آستانه سال نو با پاشیدن آب بر روی بساط دستفروشان و رهگذران با واکنش مردم در فضای مجازی روبرو شده است.
زاکانی شهردار تهران در گفتگو تلویزیونی اظهار کرد: در مورد شهرداری دو نگاه وجود دارد؛ یگ نگاه، نگاه مدیریت شورای شهر قبلی بود. این‌ها علنا دنبال گران‌کردن تهران بودند که ماحصل این بود که کسی تهران نیاید و هر کسی هم که اینجاست برود.
فیلمی از نحوه جابجایی کارکنان شهرداری تهران در ساعت ۶ صبح و زیر بارش برف و سرمای هوا در فضای مجازی بازتاب فراوانی داشته است.
شهردار تهران با اشاره به آمار پلیس درباره معتادان متجاهر، اظهار کرد: در قرارگاه اجتماعی کاملا اعداد و ارقام موجود است. سه هفته پیش مطرح کردیم که ساماندهى معتادان متجاهر را ما شروع کنیم.
ویدیویی منتشر شده از مدیران شهرداری منطقه ۸ تهران که هنگام قرائت مشکلات مردم در حال پاسور بازی کردن با کامپیوتر بودند را ببینید.
شهرداری تهران به دلیل بدهی مجموعه ورزشی نوروز آباد مانع خروج افراد از این مجموعه شده است.
علیرضا زاکانی شهردار تهران در واکنش به خبر رفتنش از شهرداری گفت: فعلاً صبر کنید، صبر چیزی خوب است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه نیرو‌های آتش نشانی بلافاصله نسبت به نجات جان حادثه دیدگان اقدام کردند، گفت در اثر این حادثه ۵ نفر مصدوم شده‌اند. یک کودک ۵ ساله و ۴ بزرگسال در این خانه ساکن بودند که بر اثر حرارت بالای انفجار دچار سوختگی شدند.
شهرداری قشم اعلام کرده است: در خصوص خسارات زیست محیطی درختان کنوکارپوس، قطع این درختان با اولویت رفع مزاحمت‌های ناشی از تهدید سلامت جسمی شهروندان، جلوگیری از انسداد مسیر فاضلاب و خسارت به تاسیسات شهری، پیاده روها، معابر و دیوار‌ها و جایگزینی با درختان بومی و شهری سازگار با محیط در کمیسیون ماده هفت شهر قشم با حضور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان و نماینده سازمان منطقه آزاد به تصویب رسید.
لحظه عجیب رها شدن شیلنگ حمل فاضلاب روی عروس و داماد بدشانس را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ