مشهد ـ رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: از ابتدای فعالیت مدیریت شهری در دوره ششم تاکنون، بیش از هفت هزار تابلو مزین به نام شهدای گرانقدر در نقاط مختلف سطح شهر نصب شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تأکید بر اینکه نباید موضوعات فنی و تخصصی را سیاسی کنیم، گفت: تعداد جلسات و نشست‌های علمی که شهرداری و شورای شهر تهران در این دوره به صورت رودررو با زلزله‌شناسان و با همه انواع گروه‌های زلزله‌شناسی داشته، در تاریخ شهرداری سابقه نداشته است.
استاد حقوق انرژی دانشگاه تهران گفت: ما به واسطه ی استفاده از توانمندی های داخلی و استفاده از یک شاهکار مهندسی توانستیم در یک اقدام ابتکاری خود را برای برداشت روزانه 12 الی 15 میلیون متر مکعب گاز از این فاز آماده کنیم که با برداشت سکو از فاز 12 و انتقال و نصب آن در فاز 11 با پیمایش بیش از 550 کیلومتر این ابتکار مهم کامل شد.
فرمانده کل انتظامی کشور، از نصب ۲۰ هزار دوربین روی لباس ماموران خبر داد و گفت: ۸ هزار دوربین آنلاین و ۱۲ هزار دوربین آفلاین است.
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران اعلام کرد که ۱۸ درصد از کنتورهای اندازه‌گیری تأسیسات این شرکت با هدف بهینه‌سازی مصرف انرژی، به نوع آلتراسونیک تغییر کرده است.
رشت- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از نصب دستگاه محدودکننده مصرف بر روی کنتورهای هوشمند بیش از ۲۰۰ اداره این استان خبر داد.
محمد اسلامی در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست هیات دولت در پاسخ به اینکه گفته شده است که در اصفهان دوربین بیش از تعهدات نصب شده است؟ گفت: خیر، اینطور نیست.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: خبر نصب ۱۰ دوربین در نیروگاه‌های اصفهان که بیش از حد قانونی نصب شده است، صحت ندارد و روابط ما با آژانس بر مبنای پادمان است نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر.
مدیرکل دفتر امور بیابان سازمان منابع طبیعی کشور گفت: پنل‌های خورشیدی یکی از بهترین راهکارهای بهره برداری چند منظوره در کنترل عرصه‌های بیابانی و در عین حال ایجاد یک فعالیت اقتصادی است.
وزیر نیرو با بیان اینکه مسئولیت اصلی ما در حوزه مدیریت منابع آب کشور توزیع عادلانه آب است، افزود: اکنون درشرایطی قرار داریم که برخی چاه‌های کشاورزی بیش از ۱۱برابر سقف مجاز آب برداشت می کنند.
سکوی ۳۲۰۰ تنی فاز ۱۱ پارس جنوبی به عنوان یک پروژه بزرگ دریایی در خلیج فارس بامداد امروز (هفتم تیرماه ۱۴۰۲) با موفقیت نصب شد و نقطه عطف قابل توجهی را برای بخش انرژی ایران رقم زد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در اصفهان نیروگاهی نداریم، که ۱۰۰ دوربین جدید در آن نصب کنیم.
مدیر عامل شرکت حریم‌بان و شهربان گفت: در بودجه ۱۴۰۲ اعتبار خوبی برای این مسئله پیش‌بینی شده است و بر همین اساس امسال شاهد نصب دوربین روی البسه نیروهای شهربان، حریم‌بان و معبربان خواهیم بود.
رئیس پلیس راه تهران بزرگ گفت: بنرهای راهنمای مسیر رانندگان به عنوان مسیرهای جایگزین برای ورود به پایتخت معرفی نصب شده‌اند.
معاون وزیر نیرو گفت: امسال وزارت نیرو بر اساس تکلیف قانونی، اقدامات وسیعی را در راستای کنترل برداشت آب از چاه‌های کشاورزی با نصب کنتورهای برقی بر روی این چاه‌ها آغاز خواهد کرد.
اریک آدامز شهردار نیویورک و نیروی پلیس از شهروندان خواسته برای کمک به مقابله با سرقت خودرو از «ایرتگ» های اپل در اتومبیل هایشان استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از تکمیل سامانه فرود دقیق فرودگاه امام خمینی تا یک ماه آینده خبر داد.
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از نصب همه انشعاب‌ها و تکمیل شبکه‌گذاری پروژه‌های مسکن مهر شهر پرند خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک در فصل پاییز از نصب و مرمت بیش از هزار تابلو و تجهیزات ترافیکی با هدف کاهش ترافیک و افزایش ضریب ایمنی خبر داد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آن چیزی‌هایی که در رزمایش‌ها نشان می‌دهیم چیز‌هایی نیست که در زمان جنگ به میدان می‌آوریم. / ما امروز موشک‌هایی داریم که آمریکایی‌ها فکرش را هم نمی‌کنند./ هیچ کشوری نتوانسته روی قایق‌های ۶ و ۸ متری موشک نصب کند؛ اما ما توانستیم./ ۲ بار آمریکایی‌ها و ۲ با انگلیسی‌ها در خلیج فارس مقابل اسلام به زانو در آمدند. /بیش از ۵۰ نفر از آمریکایی‌ها در دریا کشته گرفته‌ایم، اما نمی‌گویند، تا امروز ۹ تا سیلی در دریا به آن‌ها ها زدیم.
شهردار منطقه ۸ تهران گفت: با نصب وسایل ورزشی و مرمت ۲۵۰ متر از فضای بوستان گل یاسمن، مناسب‌سازی های شهری ویژه معلولین در این منطقه به بیش از ۲۱ هزار متر طول رسید.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از نصب بیش از ۱۹ هزار QR کد یا رمزینه پاسخ سریع بر روی صندوق‌های صدقات استان تهران امسال خبر داد.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از نصب کیو آر کد در بیش از ۶۲ هزار تاکسی شهری خبر داد و گفت: این امر قدمی مثبت و مؤثر برای حرکت به سمت شهر هوشمند است.
بررسی آمار ساتبا نشان می‌دهد،درحال حاضر ظرفیت نیروگاه‌های تجدیدپذیر نصب شده بالغ بر ۹۷۰ مگاوات بوده و بابهره‌برداری از نیروگاه‌های احداث شده تا پایان سال این رقم به بیش از ۱۱۲مگاوات می‌رسد.
بیش از دو هفته پس از انتشار نسخه جدید، چند کاربر آیفون از کاهش عمر باتری دستگاه خود پس از نصب نسخه جدید iOS 16 در شبکه های اجتماعی شکایت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ