عضو شورای شهر تهران گفت: ۱۱۰ فقره از املاک شهرداری تهران که در دوره های گذشته به افراد واگذار شده بود به شهرداری بازگردانده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیش از یک ماه از آغاز ضدحملات اوکراین برای بازپس‌گیری اراضی‌ازدست‌رفته می‌گذرد، اما تاکنون دستاورد چندانی نداشته و به گفته مقامات آمریکایی این حملات طولانی و خونین خواهند بود.
تشییع پیکر این شهدا، با حضور باشکوه مردم و مقامات لشکری و کشوری در ۱۱ آذر ماه ۱۳۵۰ خورشیدی انجام شد.
رئیس‌جمهور اوکراین بار دیگر مدعی شد که ارتش این کشور آماده آغاز ضدحملات بزرگ برای بازپس‌گیری مناطق‌ازدست‌رفته است؛ ضدحملاتی که از ماه‌ها پیش وعده آغاز آن داده است.
میخاییل گالوزین، معاون وزیر خارجه روسیه گفت که به باور مسکو «قرارداد صلح تنها در حالتی ممکن است که نیرو‌های مسلح اوکراین از خشونت دست برداشته و ارسال تسلیحات غربی به اوکراین متوقف شود.» او همچنین تاکید کرد که برای دستیابی به صلح پایدار، اوکراین باید دوباره به وضعیت بی‌طرف خود بازگشته و از عضویت در ناتو و اتحادیه اروپا خودداری کند. او افزود که کی‌یف باید «واقعیت‌های سرزمینی جدید» را که پس از برگزاری همه‌پرسی در مناطقی از اوکراین شکل گرفته، بپذیرد.
سیاوش یزدانی امیدوار است فصل آینده موفق به بازپس‌گیری جایگاه خود در فوتبال ایران شود.
فردی در ونزوئلا به دلیل عدم بازپس‌گیری بدهی توسط هم محلی‌های خود، یک نارنجک را به داخل مغازه بیلیارد پرتاب می کند که در این حمله ۸ نفر مجروح شدند و حال یک نفر از آنها وخیم است.
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد این کشور به دنبال بازپس‌گیری پولی است که به آمریکا بابت خرید جنگنده‌های اف -۳۵ پرداخت کرد.
یحیی گل‌محمدی برای بازپس‌گیری صدر جدول چشم به دیدار با پیکان دوخته و امیدوار به کسب سه امتیاز از این دیدار پرماجراست.
وزیر امور خارجه اردن با بیان اینکه سوریه به زودی به اتحادیه کشورهای عربی بازخواهدگشت، تاکید کرد: سوریه از میان اعضای اتحادیه رأی کافی برای بازپس‌گیری کرسی خود را دارد.
وزیر خارجه سودان گفت: ارتش سودان در حال بازپس‌گیری کنترل خود بر مناطقی است که نمایندگی‌های دیپلماتیک خارجی در آن مستقر هستند.
کارلوس آلکاراس درباره بازپس‌گیری صدرنشینی رنکینگ انجمن تنیس حرفه‌ای مردان جهان از نواک جوکوویچ اظهارنظر کرد.
امیر قلعه‌نویی فهرست 11 بازیکن اصلی خود را برای مصاف برابر نفت مسجد سلیمان مشخص کرد.
شهردار منطقه ۵ تهران درباره پس‌گیری ملک ۷ هزار متری به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان پس از ۹ سال توضیحاتی ارائه داد.
سپاهان برای جبران فاصله با پرسپولیس و بازگشت به صدر جدول، چاره ای جز پیروزی در این بازی خانگی ندارد.
مقامات آمریکایی معتقدند که نیرو‌های اوکراین در حال حاضر قادر به بازپس‌گیری شبه جزیره کریمه نیستند.
این می‌تواند سریع‌ترین بازپس‌گیری عنوان قهرمانی در تاریخ پرسپولیس باشد؛ آنها دیگر تحمل ۹ سال دوری از جام را ندارند...
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در واکنش به شهادت جوان فلسطینی در کرانه باختری، تاکید کرد که مقاومت ملت فلسطین برای بازپس گیری سرزمین و حقوق خود ادامه داد.
با وجود شکست تیم‌ملی در سومین بازی مرحله گروهی جام‌جهانی اما کماکان این تیم در یک بخش تدافعی صدرنشین رقابت‌ها است.
بازی های روز دوم هفته نخست نیم فصل دوم لیگ برتر امروز برگزار می شود.
شهردار تهران گفت: تعدادی از املاکی که در دوره های گذشته مدیریت شهری به عده ای خاص واگذار شده‌اند را پس گرفته‌ایم و برایمان تفاوت ندارد چه کسانی در این خانه ها ساکن هستند.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: تیم ما ترکیبی از جوانی و تجربه است و باز پس‌گیری سکوی جهانی دور از دسترس نخواهد بود.
هیچ تیمی در فوتبال اروپا به خوبی اتلتیک بیلبائو از بالا پرس نمی‌کند و در بازپس گیری توپ موفق عمل نکرده است. ارنستو والورده توانسته از بیلبائو چنین تیمی بسازد.
این نسل به دنبال بازآفرینی یا بازپس‌گیری احساس عاملیت خود، برای تعیین هویت و سرنوشت خویش هستند. آن‌ها باور به برپایی یک قانون برابر فراجنسیتی دارند، همان برابری که نسل گذشته را ناایمن می‌کند، منشأ ایمنی و خواست نسل جدید است، آن‌ها خود را در مقابله با قوانین والدمنشانه (تحکمی) مصمم دیده‌اند و در سطوح خانواده، مدرسه، دانشگاه و جامعه آن را برنمی‌تابند.
مقامات اوکراین اخیرا درباره بازپس‌گیری شبه‌جزیره کریمه از روسیه با استفاده از تسلیحات نظامی آمریکا سخن گفته‌اند. این اظهارات با واکنش تند روسیه مواجه شده است. چندی قبل «وادیم اسکیبیتسکی» سخنگوی اطلاعات نظامی اوکراین هشدار داد که احتمال دارد این کشور با استفاده از موشک‌های آمریکایی، شبه‌جزیره کریمه را هدف قرار دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ