جفرسون باهیا می گوید مسئولیت از دست رفتن پنالتی را بر عهده می گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه جوان نوشت: ناگفته پیداست بازی تمامیت‌خواهانه «همه یا هیچ» اصلاح‌طلبان تندرو مهم‌ترین مانع آن‌ها برای کنش سیاسی قانونمند است. نمی‌شود فقط بخواهی از منافع یک محیط بهره ببری و به قوانین آن پایبند نباشی. تا زمانی که عقلای این جریان بازاندیشی نکنند و نخواهند روش کار خود را در رقابت سیاسی اصلاح کنند، بازگشت آن‌ها به چرخه قدرت دور از انتظار است.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک با تاکید بر اینکه باید سطح فنی ورزش پارالمپیک ارتقا پیدا کند، گفت: با سطح فعلی نمی‌توان در جهان رقابت داشت.
مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو، مدعی است "هیچ رقابتی" با ژوزه مورینیو، سرمربی رم، ندارد.
هیچ بازیکنی از ایران و ترکیه تا کنون در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی نرسیده است.
نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ خبری از حضور لاریجانی در رقابت انتخاباتی مجلس با ارائه لیست و یا طرفداری از لیست خاصی وجود ندارد و هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده است.
یولیان ناگلزمان بایرن مونیخ را آماده رقابت با سیتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان می داند ولی در عین حال گفت که هیچ تیمی دوست ندارد برابر ارلینگ هالند قرار بگیرد.
این رقابت جذاب برای قهرمانی هیچ گاه از ذهن طرفداران فوتبال پاک نمی‌شود. جدالی تنگاتنگ برای جامی که با این روند، برنده‌اش در روز آخر مشخص خواهد شد.
راننده تیم مرسدس معتقد است هیچی تیمی در فرمول یک 2023 نمی‌تواند با ردبول رقابت کند.
دومین روز مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان با دو رقابت پیگیری شد و در این روز مجتبی میرزاجانپور و فارینا رافائل عملکرد خوبی در تیم‌های خود داشتند و درخشیدند.
سخنگوی وزارت خارجه چین می‌گوید که این کشور هیچ هراسی از رقابت با آمریکا ندارد، اما روابط سالم و باثبات بین دو کشور به نفع طرفین است.
فولاد نکونام بدون باخت برابر سپاهان در اهواز است و امیدوار است تا سه شنبه این روند را با پیروزی ادامه باخت.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه بازی با ردینگ در جام حذفی گفت تیمش با ترکیبی قوی به مصاف این تیم خواهد رفت.
شورای رقابت که سال‌ها وظیفه قیمت گذاری دستوری را داشته هیچ گاه نتوانسته چالش‌های صنعت خودروسازی را حل کند و حال نیز بر ادامه راه غلط پافشاری می کند.
رئیس کمیته داوران می گوید که رقابت های لیگ بیست و سوم با استفاده از فناوری کمک داور ویدیویی برگزار می شود.
کمانداران رویکرو و کامپوند ایران که از مدت‌ها قبل زیر نظر سرمربی کره‌ای وارد اردوی آماده‌سازی شده‌اند تا سال آینده میلادی و حضور در مرحله نخست کاپ آسیا هیچ برنامه رقابتی ندارند.
کمانداران رویکرو و کامپوند ایران که از مدت‌ها قبل زیر نظر سرمربی کره‌ای وارد اردوی آماده‌سازی شده‌اند تا سال آینده میلادی و حضور در مرحله نخست کاپ آسیا هیچ برنامه رقابتی ندارند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان معتقد است با توجه به تجربه پیکارهای جهانی امسال رقابت بسیار سختی را در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ صربستان پیش رو خواهیم داشت.
سرخیو بوسکتس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، معتقد است هیچ تیمی از نظر کیفی بالاتر از اسپانیا نیست و قادر به رقابت با همه مدعیان هستند.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، معتقد است هیچ رقابتی بین او و روبرت لواندوفسکی وجود ندارد.
حجت الاسلام صدیقی بیان کرد: هیچ کسی هیچ حاشیه‌ای از این دولت سراغ ندارد. پاکی و تلاش، مجاهدت و ایمان از جمله ویژگی‌های این دولت است و هر زمان که این ویژگی‌ها در کنار هم قرار گیرند، برکت الهی در کنار آن خواهد بود.
برای از بین بردن یک تیم، راحت ترین کار مطرح کردن این حرف هاست؛ ما در مقابل حداقل پنج تیم، هیچ کاری انجام ندادیم.
ریو فردیناند، مدافع سابق منچستر یونایتد معتقد است این فصل هم هیچ تیمی در لیگ جزیره توانایی نزدیک شدن به رقابت من‌سیتی و لیورپول برای قهرمانی را ندارد.
هیچ جایزه‌ای در بخش رقابتی به طور هم‌ارزش میان دو یا چند اثر تقسیم نمی‌شود و در واقع سیمرغ بلورین بهترین فیلم یا بهترین کارگردانی یا بهترین نقش اول به دو فیلم یا به یک هنرمند برای دو فیلم تعلق نمی‌گیرد. همچنین دست اندرکاران اصلی تولید فیلم‌های بخش‌های رقابتی نمی‌توانند عهده دار مسئولیت داوری فیلم‌های آن بخش باشند؛ تغییراتی هرچند کوچک برای نزدیک کردن جشنواره فیلم فجر به استاندارد‌های برپایی جشنواره فیلم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ