سرخیو بوسکتس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، معتقد است هیچ تیمی از نظر کیفی بالاتر از اسپانیا نیست و قادر به رقابت با همه مدعیان هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احمد حسین فلاحی نماینده مجلس گفت: قطعا در بحث عفاف و حجاب ریشه کار ما، کار فرهنگی است، یعنی همزمان با اینکه یکسری هنجارشکنی می‌کنند و باید از جنبه قانونی و قضایی با آن‌ها برخورد کنیم؛ حتما ۹۹ درصد جامعه ما نیاز به کار فرهنگی دارند تا نگاه این‌ها را نسبت به عفاف و حجاب عمیق کنیم.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور گفت: چین قطعا یکی از کشورهای جدی مورد هدف ما برای همکاری علمی و فناوری است.
معاون وزیر کار گفت: یارانه قطعا قطع نمی‌شود و به قوت خودش باقی است، اما افزایش پیدا نمی‌کند. در واقع اعتباری که جدید است به صورت مشروط روی یارانه ما سوار می‌شود.
معاون وزیر کار گفت: یارانه قطعا قطع نمی‌شود و به قوت خودش باقی است، اما افزایش پیدا نمی‌کند. در واقع اعتباری که جدید است به صورت مشروط روی یارانه ما سوار می‌شود.
سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در رابطه با محرومیت تماشاگران بازی مس کرمان و مس رفسنجان گفت: قطعا از حضور هواداران استقبال می کنیم و امیدواریم که این مشکل برای حضور هواداران برطرف گردد.
قالیباف تاکید کرد: امروز مبارزه ما مسئولان مبارزه با گرانی و تحول در عرصه اقتصادی است و قطعا ضعف است که دشمن بر آن سوار می‌شود و این وظیفه ماست که پیش برویم و تکلیفی بر مجلس و دولت و قوه قضاییه و همه کارآفرینان است و اولویت ما حل مشکلات اقتصادی است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکرهای شهیدان میلاد حیدری و مقداد مهقانی جعفرآبادی گفت: نیروهای مسلح حتما و قطعا مانند گذشته انتقام خون این دو شهید را از دشمنان اسلام و رژیم اشغالگر به سختی خواهند گرفت.
هافبک فولاد می‌گوید در دیدار با الهلال اگر شانس یاری‌شان می‌کرد، قطعا برنده از میدان بیرون می‌آمدند.
علی فیروزی بازیکن و سرمربی سابق نفت اولین کسی است که به مصاحبه دو روز پیش یحیی گل محمدی پاسخ می‌دهد اگرچه موضوع ارتباطی به این تیم ندارد!
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به دشمن زبون شده به صراحت می‌گوییم قطعا اگر آرامش و امنیت ملت ما را نشانه بگیرد، در همان سطح و بیشتر خسارت خواهد دید.
هافبک نساجی می‌گوید شکست سنگین مقابل پرسپولیس روحیه آن ها را تضعیف کرده اما قطعا به روند خوب خود بر می‌گردند.
هرچند این تصمیمات محدود به دو کشور اروپایی می‌شود، اما همین هم نشانگر آن است که جنگ اقتصادی میان ایران و غربی‌ها وارد فاز جدیدی شده است و که شدت و حدت بسیار بالاتری دارد. چراکه از دست دادن بازار‌های عراق، سوریه و لبان قطعا اقتصاد ایران را با مشکلات جدی مواجه خواهد کرد
جوردن پیکفورد، دروازه بان تیم ملی انگلیس، تاکید کرد آنها حریف دشواری برای تیم ملی فرانسه خواهند بود.
آیت الله محمد رضا مهدوی کنی در کتاب خاطرات خود می‌گوید: مجاهدین، آن زمان خیلی بی اعتنایی می‌کردند. تعدادی از آن‌ها را به بند ما آوردند و آن‌ها تقریبا ما معممین [روحانیون]را بایکوت کرده بودند. بچه‌هایی هم که جدیدا می‌آمدند بلافاصله با آن‌ها تماس می‌گرفتند و ارتباط شان را با ما قطع می‌کردند؛ ولی کمونیست‌ها این طور نبودند و برخوردشان تا آخر محترمانه بود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سیاست قطعی ما در وزارت فرهنگ این است که تا جای ممکن از اهالی فرهنگ و هنر که در اغتشاشات اخیر برای شان اتفاقاتی افتاده است، حمایت و موضوع آنها را پیگیری کنیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سیاست قطعی ما در وزارت فرهنگ این است که تا جای ممکن از اهالی فرهنگ و هنر که در اغتشاشات اخیر برای شان اتفاقاتی افتاده است، حمایت و موضوع آنها را پیگیری کنیم.
مدیرعامل پیکان مخالفت این باشگاه با سرمربیگری مجتبی حسینی در تیم فوتبال امید را اعلام کرد.
نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: آن چیزی که وظیفه و رسالت ما است این است که امروزه فضای مجازی، با کمال تاسف رها شده است؛ دشمن از یک کاه کوه می‌سازد و از کوه نیز کاه می‌سازد. یعنی خدمات ارزشمند کشور را نمی‌بیند و یک مشکل را بزرگ می‌کند. باید این کشور فکری به حال فضای مجازی کند.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال می گوید که قطعا تیم او فردا دروازه نساجی را باز خواهد کرد.
سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید همانطور که حریفان ما متفاوت هستند، آرایش و نحوه بازی ما نیز قطعا فرق خواهد کرد.
سرمربی صنعت نفت آبادان می گوید که همانطور که حریفان ما متفاوت هستند، آرایش و نحوه بازی ما نیز قطعا فرق خواهد کرد.
بازار سرمایه همچون کودک یتیمی شده که سرپرست و دلسوزی ندارد و هر گروهی که از راه می‌رسد به فکر بهره بردن از آن است و این مساله تا جایی پیش رفته که امروز به مرز بحران رسیده است.
اوضاع مطلوبی که تداوم آن در گرو رعایت پروتکل‌ها و از آن مهم تر، موثرترین اقدام پیشگیرانه در جلوگیری از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ یعنی واکسیناسیون است؛ یعنی تکمیل واکسیناسیون، تزریق دوز سوم و حتی چهارم که اخیرا آغاز شده و شامل گروه سنی بالای ۷۰ سال می‌شود و به طور مشخص، تاکید شده که افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای در تزریقش درنگ نکنند.
نبرد اطلاعاتی، جاری‌ترین، مستمرترین، واقعی‌ترین و نزدیک‌ترین جنگی است که ما سال‌هاست در آن قرار داریم و یقینا سالیان متمادی دیگری تا اثبات کامل نظام های استکباری و غروب خورشید آنها در مغرب زمین قطعا استمرار خواهد داشت و حفاظت اطلاعات، یکی از مؤثرترین ارکان و ساختارهای قدرتمند ما برای درهم شکستن اراده، آرزو و آبروی دشمن در عرصه جنگ اطلاعاتی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ