فولاد نکونام بدون باخت برابر سپاهان در اهواز است و امیدوار است تا سه شنبه این روند را با پیروزی ادامه باخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم نونهالان استقلال دربی پایتخت را با نتیجه ۳-۲ به سود خود خاتمه داد.
رئیس مجلس خطاب به نوری قزلجه، نماینده مردم بستان آباد گفت: اطلاعات شما کاملا غلط است. در مواد لایحه حجاب و عفاف هیچ خانم زیر ۱۸ سالی حتی احضار نمی‌شود و به کلانتری برده نمی‌شود. اینکه می‌گویید بردن به کلانتری را جمع کنید کاملا دروغ محض است.
بسیاری از کارشناسان نسبت به این که یک انسان کوچک مغز می تواند چنین رفتاری شبیه انسان امروزی داشته باشد، تردید داشتند و در عوض،بر این باور بودند که این استخوان‌ها توسط شکارچیان به داخل غار برده شده است. اما تکه‌های استخوان هیچ اثری از خراش نداشتند و تجزیه و تحلیل محیط غار و رسوبات، حاکی از آن است که استخوان‌ها رسوبات آب را داشتند.
مهدی طارمی بعد از دریافت جایزه بهترین گلزن فصل سوپر لیگ پرتغال تاکید کرد که از هر گلی که زده لذت برده است.
ناهماهنگی دستگاه‌های دولتی اینبار در حوزه ورزش، هزاران میلیارد تومان سرمایه مردم را ازبین برده و هیچ اثری از پول سهام هواداران که تحویل مدیران منتخب دولت شده، نیست...
بعد از برتری در دیدار روز گذشته مقابل پیکان، ذخیره‌های یحیی در جدالی تدارکاتی مقابل حریف دسته دومی نیز به برد سه گله دست یافتند.
«مری لئنورا وولف شیل یکی از اتفاقاتی را که در تهران رقم خورده است اینگونه روایت می‌کند: «با این‌که تهران در ارتفاع سه هزار پا از سطح دریا قرار دارد، ولی تابش خورشید به قدری ایجاد گرما ایجاد می‌کند که باید برای فرار از آن به مناطق کوهستانی پناه برد... تا ماه آینده نیز تقریبا نیمی از جمعیت تهران به همین ترتیب به ییلاق‌های دامنه کوه مهاجرت خواهد کرد تا از شر هوای نامطبوع تهران در امان باشند، چون پایتخت مملکت در این فصل به هیچ وجه قابل زندگی نیست.»
صدای فریاد سرباز‌ها که بدنشان در آرواره‌های تمساح‌ها گیر کرده بود به گوش می‌رسید و در آن تاریکی هیچ کاری از دست هیچ کس ساخته نبود. صبح که شد نوبت لاشخور‌ها بود تا باقیمانده سفره تمساح‌ها را تمیز کنند. از ۹۰۰ سرباز ژاپنی آمار کاملا دقیقی وجود ندارد و بعضی‌ها گفته اند که حتی با وجود محاصره، ۵۰۰ سرباز از جزیره جان سالم به در برده اند، اما این ماجرا در گینس هم با نام «بزرگ‌ترین فاجعه به وسیله حیوانات» ثبت شده است.
شهرداری گرگان اولین بازی خود در سال جدید را با شكست نفت عراق در هفته ششم سوپرلیگ غرب آسیا آغاز کرد.
باید توجه داشته باشیم که رهبر معظم انقلاب بار‌ها تأکید کردند که «این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست». معنا ندارد که ما درباره وجود مقدس امام زمان (عج) بحث کنیم و ملتی زمینه را برای ظهور آخرین ذخیره الهی، منجی عالم بشریت و فریادرس محرومان و مظلومان جهان فراهم کنند، اما نامی از بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی برده نشود، در حالی که همه تلاش ایشان این بود تا زمینه‌ای برای فرج آقا امام زمان (عج) ایجاد کند. این یکی از اشکالات اساسی سرود سلام فرمانده ۲ است.
تراکتور در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه سه بر یک رخش خودرو را شکست دهد.
رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی ایران گفت: با گزینه ای که در فضای مجازی از آن نام برده شده بود هیچ مذاکره ای از سوی فدراسیون صورت نگرفته است.
رئیس‌جمهور ونزوئلا از پیشنهاد ایجاد یک اتحاد سیاسی با حضور چین و روسیه خبر داده است. یک بلوک بین‌المللی با حضور کشور‌های آمریکای لاتین و حوزه کارائیب که با روسیه و چین رابطه تنگاتنگ دارند و می‌تواند دلالت‌های قابل‌توجهی در حیاط خلوت آمریکا به دنبال داشته باشد. این پیشنهاد در شرایطی مطرح شده که هیچ اسمی از ایران که دارای روابط سیاسی و اقتصادی قابل‌توجه با کاراکاس است، برده نشده است. کارشناسان بهره‌مندی از قدرت اقتصادی و سیاسی چین و روسیه و تمایل برای حضور در حوزه‌های نفوذ ایالات متحده در سطح جهانی را اصلی‌ترین دلیل شکل‌گیری این ایده از سوی نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا می‌دانند.
نوجوانان پرسپولیس با سه گل استقلال را در ورزشگاه امام رضا شکست دادند.
آرژانتین در بازی دراماتیک مقابل هلند، بازی دو هیچ برده را در دقیقه ۱۰۰ با تساوی عوض کرد و کار را به پنالتی کشاند اما از سرنوشت غمبار برزیل فرار کرد و در آخرین ضربه این ضیافت تاریخی به نیمه‌نهایی صعود کرد تا حریف کرواسی باشد.
آرژانتین در بازی دراماتیک مقابل هلند، بازی دو هیچ برده را در دقیقه ۱۰۰ با تساوی عوض کرد و کار را به پنالتی کشاند اما از سرنوشت غمبار برزیل فرار کرد و در آخرین ضربه به نیمه‌نهایی صعود کرد تا حریف کرواسی باشد.
بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا در جام‌جهانی قطر در حالی شب گذشته در سینماهای کشور روی پرده رفت که به گفته سخنگوی «سینماداران» این اکران هیچ حاشیه‌ای به همراه نداشته است.
فرهیختگان: رونقی سال ۱۴۰۰ نیز برای مدت ۸ روز در بازداشت به سر برده و با قید وثیقه آزاد شد.
متهم گفت: من شاگرد نانوا هستم. خانواده دارم. شغل دارم و در یک خانواده خوب هستم. من قبول ندارم که به لیدا تعرض کردم و هیچ سندی هم نیست که نشان دهد من با او رابطه داشته‌ام. رابطه ما در حد تلفن و حرف بود. اصلاً من از لیدا شکایت دارم که آبرویم را برده است.
«در دو سال گذشته هر زمانی که بازار ارز شروع به بالا رفتن کرد، خبر آزادسازی ۷ میلیارد دلار دارایی بلوکه شده ایران در کره جنوبی مطرح می‌شد که تنها خبرسازی بود. الان نیز مقامات بانک مرکزی و وزارت اقتصاد درباره آزادسازی این ارز‌ها در کره و کشور‌های دیگر صحبت می‌کنند، اما به هیچ عنوان بازار نسبت به این موضوع واکنش مثبت نشان نمی‌دهد، زیرا که پی برده است این اخبار تنها برای گفتار درمانی است و جنبه واقعی به خود نخواهد گرفت.»
پردیس احمدیه در نقش نادی دختری منفعل و پذیراست که تنها واکشنش در مقابل سختگیری‌های پدر، گریه است. علی نصیریان در نقش پدربزرگ، یکی از بدترین بازی‌های خود را در مقابل دوربین برده است و بهناز جعفری با همان چند خط دیالوگی که در کل فیلم دارد، هیچ تلاشی برای نشان دادن و جا انداختن نقش مادر برای بیننده نمی‌کند. بماند که گریمور با یک گریم سنگین چنان به صورت اغراق‌آمیز چهره‌اش را پیر کرده است.
پر‌سپولیس امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم سردار زند ملایر رفت و با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.
یکی از شاهدان گفت: در جریان این حضور که بیش از ۶ ساعت زمان برده، شاهد هیچ برخورد فیزیکی نبوده، اما تا دل‌تان بخواهد خشونت کلامی، رفتار‌های بی‌ادبانه دیده است. به نحوی می‌خواستند اذیت کنند و خیلی از افراد هیچ مشکلی نداشتند و مانتو‌های بلند تا مچ پا داشتند.
طبق گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس؛ میراث طبیعی مدنظر قانونگذار قرار نگرفته چون در هیچ بخش از قانون؛ واژه میراث طبیعی به کار برده نشده و عملاً مفاهیم ذیربط برای قضات قابل اجرا و استناد نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ